Gå til innhold

Er det mange av november-mammaene som har barn fra før?


Berglijott๑۩۞۩๑

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn (som jeg sikkert har skrevet i hvert innlegg, men en god ting kan ikke nevnes for ofte) på18 mnd. Gleder meg masse til å gi han en liten bror, eller ei lita søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en herlig datter som blir 2,5 år i denne måned... Gleder meg til å fortelle henne at hun skal bli storesøster, tørr ikke enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har en sønn på 4 år fra før. Tror det blir kjempestas for ham å bli storebror - han har snakket endel om at han ønsker seg en baby i det siste og nå får han ønsket oppfylt, hurra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir november-klubbens veteran jeg da! haha- har to barn pá 6,5 og snart 4 ár. jente og gutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 3 år fra før! Hans største ønske er at vi skal få en liten baby :) Vi gleder oss veldig! Dette svangerskapet er helt annerledes enn det forrige, for nå vet jeg va som venter meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på seks, som lenge har håpt på og bli storebror, hvor lenge venter dere før dere forteller at det er smått på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en gutt på snart 6, mamma's lille hjelper kommer nok til å bli henrykt over å bli storebror! Blir rart å begynne på bleiestadiet igjen nå som vi er vant en stor gutt som klarer så mye selv... :-)

Men altså, venter nok lengst mulig med å fortelle det. Synes forresten magen har blitt større allerede jeg, sist tok det nesten 5 mnd før det vistes. Og da ble jeg jo megasvær på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har to fra før.... 6,5 og snart 4... så da er vi to veteraner. jente og gutt det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn som er litt over syv år. Etter så lang tid siden sist graviditet, så føler jeg meg ganske "grønn" nå åsså!! (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gutt på 1,9 mnd. vi gleder oss til babyen kommer i november:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 3,5 år som sikkert blir superglad over å bli storesøster. Hun sier at hun ønsker seg en søster. Da noen spurte om hun hadde lyst på en bror, sa hun at hun gjerne kunne få en jentebror... Jeg har tenkt å vente så lenge som mulig med å fortelle, så ikke ventetiden blir for lang. Men jeg er bare 4+6 ennå, kvalmen er ikke her ennå, så kanskje blir det umulig å skjule. Jeg var fryktelig dårlig sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 2 barnsmor i november:) Har en gutt på 4år fra før som også er et novemberbarn med bursdag dagen etter terminen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ha ei jente på 9år og en gutt på 5år. Så jeg kan vel melde meg på blandt veteranene. Får nok masse god hjelp når det kommer en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...