Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #26 Skrevet 17. mars 2007 jeg er sykepleier. Og jeg er mor til en jente som ikke er syk, for hun er ikke i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #27 Skrevet 17. mars 2007 Hun har vel ikke blitt utsatt for så mye smitte ennå da. Men immunforsvaret blir vel styrket de første årene på barnehagen. Nå er jo det en helt annen diskusjon egentlig, for jenta mi var jo og er fortsatt frisk som en fisk!!! HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #29 Skrevet 20. mars 2007 Send ungen i barnehagen hvis hun ikke er syk. Kaser opp om natta er vel ingen fare for de andre i bhagen vel!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #30 Skrevet 20. mars 2007 jeg er frisk som en fisk - og jo, det hender seg jeg hoster opp slim. når det gjelder små barn så er avsandene i luftveiene så små - i forhold til på oss voksne. hosten høres værre ut, og det kan danne seg slim. bare bra at det kommer opp, de fleste små har ikke helt funnet harke-teknikken enda. et barn er ikke sykt selv om det hoster og er snørrete. gutten vår har vært snørrete siden han begynte i bhg i august. hoster i perioder, og skulle vi holdt han hjemme for den minste ting, så kunne han like godt ha sluttet der. enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå