Gå til innhold

Vær var om du skal kjøpe vogn på **finn.no -spes emmaljunga...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk annonsen fra FINN nå..

 

BeskrivelseBlå emmaljunga twin cerrox 2006 modell selges. Separate rygger, vendbart-og leddbar

 

Sport carbon emmaljunga edge duo 2007 modell selges. Vendbart håndtak, teleskopregulering av høyde og integrert myggnett i kalesjen. Original stelleveske og regntrekk følger med.Selges kr 6000. Begge vognene er lite og pent brukt.

_____________________________________________________

Slik var annonsen på den vogna jeg kjøpte..Hun gikk fra 6000kr til 5500 fordi et klister merke var løst sa hun.

Ellers har jeg sms med slikt som,vogna brukt kun 3 uker osv.

har ikke slettet de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er annonsen for den andre Edge Duo hun nå skal selge.

 

_____________________________________________________

 

Emmaljunga edge duo 2007 modell selges. Fargen heter Platina og den ble kjøpt 19. feb. 2007, men er brukt ute kun 3 ganger.

Den har teleskophåndtak og vendbart styre, og regntrekk følger med.

Har du spørsmål så bare ta kontakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør jo ikke stole på ei villt fremmed dame, som ikke selger fra butikk eller noe når det gjelder kjøp og salg.. det trodde jeg alle visste...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd akkurat det samme...

Fant en barnevogn med stelleveske på finn.no som eg kjøpte av en dame fra østlandet.Hadde sett bildene og trodde at alt var i sin skjønneste orden,men neida.

Da meg og sambo åpnet vogna på posten,kom det den stanken ut av pakken...Bærebagen var grønn,full i mugg,madrass og alt.Stellevesken var kliss våt,grønn og stinket.Og dette hadde vi tross alt betalt 4500,-kr for(fy fader)

Ringte hun som solgte vogna til oss å hun skyldte på posten he he...Er jo ikke posten sin skyld i at det er sølt melk osv oppi vogna uten å vaske det vekk.

Etter mye om og men fikk vi pengene våre tilbake + dobbel porto siden vi måtte sende den tilbake!

 

Eg har vogn dilla,men eg behandler alle mine vogner veldig bra fordi eg vet eg kommer til å selge de igjen he he...

Men uansett,selger man en vogn så vasker man den før det gies til nesten man,sånn er det bare med den saken!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte meld til henne om frist til i morgen kl 12 .Hørte jeg ikke noe til da ville jeg gå videre med det.

Har nå fått melding tilbake om at jeg kunne heve kjøpet eller få tilbake 1000 kr. Sa takk til tusen kroner..Er de ikke inne mandag går jeg videre med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vite inne på kranglesiden at dama lyger en del om div..Og at ikke alle vognene er hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Forbrukerrådet hvis du ikke når frem hos selger. Du har visse rettigheter i forbindelse med slike kjøp og de vil kunne gi deg gode råd til hvordan du kan forholde deg videre. Jeg legger inn en klage på denne brukeren og hvis vi får inn flere klager, vil vi stoppe annonsøren fra å annonsere på FINN, da vi ikke ønsker useriøse aktører på våre sider. Med vennlig hilsen Forbrukerrådet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt med endel på dette innlegget her, og må si jeg reagerer ganske mye. Jeg har selv akkurat kjøpt en brukt emmaljunga vogn. Og da jeg kjøpte den, var jo ikke den helt ren heller. men i denne vognen er jo alle delene til å plukke fra hverandre, og vaske- og så ble det bra. Syntes det er veldig rart å gå ut her å være så hissig over dette. Dere var jo å tittet på vognen før dere kjøpte den- om jeg leser rett, og da er det jo helt åpent om dere ville kjøpe den eller ei??? Syntes det er helt feil å kjøpe en vare du er misfornøyd med, også gå ut å kritisere etterpå... Du så selv hva du fikk, og delene ville du vel vasket uansett ettersom den var brukt. Forstår at du føler deg snytt over dette med årsmodellen, og det hadde jeg nok gjort selv også.

 

Men da jeg var å så på den jeg har kjøpt var det flere flekker mange steder. Vi vasket den når vi kom hjem, og den er nå som ny. Jeg syntes det er merkelig at dette kan føre til en sååå heftig debatt her inne. Er det bare jeg som reagerer eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe av det samme - også med Emmaljunga.

 

Vi hadde bestemt oss for Emmaljunga Classic Duo, og samme dag som vi så den i butikken fant jeg en 2006 modell på Finn til salgs for 2500,- kroner (koster ca 7000,- i butikken). Vi slo til med en gang og kjøpte den dagen etter, men et par dager senere oppdaget jeg at den manglet noen av funksjonen på understellet ift det jeg så på hjemmesiden til Emmaljunga. Vi hadde dessverre ikke kikket så nøye på understellet i butikken, da det var bagen vi falt for, og vi oppdaget derfor ikke dette når vi hentet vogna. Jenta sa den kun var brukt i 3 måneder, og at den var 2006 modell, men ifølge butikken sluttet Emmaljunga å produsere de gamle understellene i 2004!

 

Vogna er dog veldig fin, og vi er svært fornøyd allikevel. Funksjonene som mangler var heller ikke avgjørende for oss i vognvalget, så vi fikk jo for så vidt det vi ville ha. Men jeg kan ikke noe for å fremdeles være irritert og sint, og er helt perpleks over at man gidder å lyve om sånt! Da er det vel like greit å si at vogna er fra 2004...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje vitsi og anmelde ho på finn.no. Ho vil komme inn igjen med lavere profil anna namn og etsetra. Ein som lurer andre klarer og komme inn igjen uten problem. MEN FY FAN FOR EI DRITTTT MENESKE SOM GJER DETTA MOT ANDRE.

 

STØTTER DEG MED OG NAVN GI PERSONEN. DET ER JO IKKJE KJIPT VIST NOEN VEIT KVEN HO ER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd og kjøpe den vogn på finn.no? Lurte litt om hun sender i POSTOPPKRAV ? Da får vi lurt litt penger ut av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...