Gå til innhold

Vær var om du skal kjøpe vogn på **finn.no -spes emmaljunga...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så sint og lei.Nå går jeg ut med navn i sinne...

Makan til useriøs selger.Jeg kan være barnslig jeg også da...

Jeg kjøpte en Emmaljunga Edge Duo.

Hun sa det var 2007 mod........

Jeg spurte etter kvittering i forhold til garanti.Avgjørende for at jeg ville kjøpe vogna!

Brukt i 3 uker og helt fin.Kjøpt like før jul.

*Har hatt en del vogner den siste tiden,vogndilla *sa hun når jeg lurte på hvorfor hun skulle selge en så ny vogn.

Når vi henta vogna sa hun hun ville kjøpe Simo (tror jeg det var)

Jeg spurte etter kvittering i forhold til garanti..Den skulle jeg få,men hun fant den ikke til vi kjøpte vogna og lovde å sende den..

Vogna var skitten ,men vi kjøpte den tross dritt og mangel på kvittering...stolte på at hun skulle sende..

Kom hjem og skulle vaske vogna..da var det masse kattehår under madrassen i baggen.Vært flau om jeg har solgt en slik vogn ..Og må ikke glemme den store tissflekken på madrassen..Vogna er nå ren og pen...Men............

 

Men etter samtale med Emmaljunga norge..Viser det seg at vogna er laget i des 2005...

Føler meg ganske lurt.

Og hun svarer ikke på telefon...Utrolig dårlig...VI KJØPTE VOGNA 19.FEBRUAR.

Kom i dag over en annonse på FINN.NO.........

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9577022&sid=11amy-ukOY652559&pos=13&tot=310

 

Vær varsom om du skal handle med:

 

Merete Haug

7288 Soknedal (står det i tlf.katalogen)

eller

7290 STØREN (står det på www.finn.no)

Tlf:924 84 702

 

Grrrrrrrrrrrrrr...............Hilsen hormonbomba...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi,uflaks og kjip selger. Heldigvis er det ikke ofte sånn. Jeg solgte en vogn for ikke lenge siden, da vasket jeg alle delene og shina før jeg sendte den. Var veldig opptatt av å være seriøs. Uff, du var uheldig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun solgte en vogn og kjøpte lik vogn samme dag.......Nå skal hun selge den....Merkelige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun virker jo seriøs.

Ring til henne fra et nummer hun ikke kjenner og spill interessert. Bare for å se hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje være obs på å ikke forskuddsbetale ting da. kan jo være noe sånt lureri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da kjedelig.

Har solgt diverse på finn jeg å men varsker das alle deler skikelig så det er så rent og pent en kan få det.

Hadde vert flau over å levert fra meg ei skitten vare.

 

Håper du får at penger /heve kjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke tak i dama...Skal sjekke ut litt i morgen..Kommer tilbake med mer da:) Det er rammenr på vogna,der står det når den er laget...Vær obs på det...det var ikke vi klar over før nå i etterkant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står rammenr på emmaljunga vognene? =) synd med det der altså, skjønner ikke at noen får seg til å gjøre sånnt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan melde annonsen inn til finn.no. De fjerner den om det er mulighet for svindel. Det ville jeg gjort om jeg var deg. Tegn på svindel, så fjerner de tilgangen til brukeren også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke om det er lureri med denne...Skal se hva jeg finner ut i morgen..er det ikke registrert at hun har kjøpt vogna der hun sa..da må jeg ji finne på noe..Ramme nr. står på ramma mellom hjulene på den ene siden.Klistermerke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama stjeler vogner og selger dem igjen.. hehe.. garantert!! hihi..

 

vogndilla?? bruker en vogn i 3 uker?? hvordan i all verden har den vogna rukket å bli så skitten da??

 

Bra du har fått vognen pen igjen da.. men skal jo være unødvendig å vaske ren en 3 uker gammel vogn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om vogna er kjøpt der hun sa,så har di alle kvitteringer,men dama gidda ikke lete gjennom alt...Men,da drar vi dit om det er noe med vogna..så satser vi på at vi får det på garanti:)2007 mod startet de ikke selge før midt av januar 07.og nå er tannhjulkransen helt glatt,før var den" taggete" som på min...Så atter en gang...det er ikke en 2007 mod..Hun svarer fremdeles ikke på tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen farge var det på vogna du kjøpte av henne??

jeg sendte henne en sms om vognen var solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 5500 for den(brukt i 3 uker sa hun) ,svart og sølv...

Den hun nå skal selge skal hun ha 6200 for.og den er i annen farge (brukt 3 GANGER)..men,pass på.stoler ikke på den "dama"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spille interessert jeg, så blir du med og "ser" på den andre vogna... Med videokamera a´la tv2 hjelper deg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gi igjen med litt samme mynt da?

 

Hun søker jo etter en sort Simo med rosa sauer inni.

Kjøp en GAMMEL sort Simo på Finn.no, finn en rosa tusj og tegn på noen sauer og selg den til henne for 6000,- kun brukt noen få ganger, ha ha ha.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...