Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 13. mars 2007 #26 Skrevet 13. mars 2007 Samme her. Tok noen dager før jeg skjønte at han var stuptrøtt. La han i 21-22 tiden når han var mindre. Har måtte legge lillegutt kl 19 fra han var 3 mnd, ellers er han overtrøtt. Dette er ikke noe jeg har LÆRT han eller har ØVD han til.. han har fått bestemme dette helt selv. Steller og bader fra 18.30 tiden og gir en god posjon mat. og da sover han jaggu til 04-05 før det er "nattmat" og sover igjen til 08. Da står vi som regel opp. Syns det er du som er teit hvis du tvinger den trøtte ungen din til å være våken til 21-22!! har ikke noe med egoisme å gjøre at man legger ungene tidlig. TVERT imot!! Jeg kunne godt tenke meg å leke og kosa hele kvelden jeg- men ungen er jo slapp som en fisk fordi han sovner!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #27 Skrevet 13. mars 2007 Unnskyld meg, men det er ingen som tvinger noen her i huset. Jeg legger barnet mitt kl ni for da er hun trøtt. Jeg har de samme rutinene som dere men legger henne 1-2 timer senere fordi det er hun fornøyd med. Hvis jeg hadde lagt henne kl syv hadde hun trodd at dette var en lur og da hadde vi hatt ett problem. Det er vel ikke det ene eller andre som er riktig. Samboeren min er heldig å har en jobb der han ikke behøver å stå opp tildig, han er hjemme nesten hele dagen utenom ett par timer. Det er ikke noe forskjell på humøret til en baby enten om den legger seg 19 eller 21. Det er underlig hvorfor alle diskusjoner skal utarte seg til krangler her på dib, mange aggresive mødre her.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 13. mars 2007 #28 Skrevet 13. mars 2007 Her legges lille gull mellom 1830 og 1900, for venter jeg lenger, blir hun overtrøtt og sover både dårligere og kortere. Hun sover som regel til 0730-0830, men legger jeg henne senere kan hun risikere å våkne 0600. Så det har vel egentlig bare gått seg til..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #29 Skrevet 13. mars 2007 Er det rart folk blir hissige, du sier bare du stiller ett spørsmål. VEL, det finnes mange måter å ordlegge seg på. Se litt kritisk på hovedinnlegget ditt, så ser du glatt hvor spydig spørsmålsstilling du har.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #30 Skrevet 13. mars 2007 Hmm, ja mulig det. Uantsett var det ikke ment som spydig og jeg er heller ikke en bedreviter. Mange som har svart hva de syntes er best og det var akkurat det jeg ville ha svar på. Jeg syntes det blir for dumt å bli anklaget for å tvinge datteren min til å være oppe, og du som skrev det bør ta deg en lang løpetur hver dag så du slipper å å bruke aggresjonen din på meg og andre her inne på dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå