Gå til innhold

Drikker du brus og spiser sjokolade ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør :-( klarer ikke styre meg ! D går for d meste for en til to kvikk lunsj for dagen, ikke hver dag, men nesten det di siste 14 dager, og litt solo, ca 4 glass om dagen, når jg har d i hus. Helst helger,men har skeiet ut litt også her. Jeg tror ikke d skader min lille beibi, men er nå litt bekymret likevel. Spiser ellers variert og ganske sundt. Mangler kreativitet i dn sunne retning. Noen tips ? Mottas md bredt smil :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp brus og sjokolade?;) Jeg liker ikke brus så der har jeg ingen prob. Men jeg er veeeeldig glad i sjokolade. Så det eneste som får meg fra å spise masse sjokolade er å la være å kjøpe det. Er det i huset, ja da spiser jeg det. Men dersom jeg må på butikken for å kjøpe, da gidder jeg ikke=)

Skrevet

drikker brus i helgene, og sjokolade en gang i ny og ne.

men jeg orker ikke så mye av gangen, foretrekker frukt:)

Kjøp masse frukt, og så deler du opp i fine biter, og har i plastbokser i kjøleskapet.. ingenting som slår en fruktsalat med yoghurt eller sånt!

Og du blir kvitt godtesuget:=)

Skrevet

Jeg er også litt av en godtegris;) Har som regel en Crispo i kjøleskapet og da går den ned på høykant. Men jeg har kuttet ut brus og drikker heller eplejuice/appelsinjuice ol. Ellers lager jeg meg smoothies - med f.eks ananas eller banan eller jordbær - kjempegodt!! Ellers skjærer jeg opp ananas, appelsin, epler, pærer osv og spiser. Kjempegodt! Men innrømmer at det blir litt sjokolade ved siden av... Lykke til;)

Skrevet

Hvis man har veldig søthunger, hjelper det å ta krom-tilskudd, som fåes kjøpt i helsekost eller apotek. Eneste som funker på meg - samme hvor mye frukt og yoghurt jeg spiser, hjelper det ikke på sjokolade-lysten...

Skrevet

Blir litt sjokolade, kaker og brus hvis jeg er på besøk, hjemme forsøker jeg å holde det til helgene. Men spiser enormt mye søte frukter og nøtter. Fungerer for oss å ikke kjøpe snacks, men har vi det i huset er det lett for at det forsvinner.

Skrevet

Jeg er veldig glad i cola... så det blir nok cola hver dag. Riktignok ikke så mye, men, men.... Jeg spiser ikke noe særlig med sjokolade og drikker ikke kaffe, men liker søte saker... så blir mest druer og sånt for å få litt naturlig sukker inn i kroppen...

Skrevet

Brus er ikke noe problem for meg.. er ikke så glad i det.. liker best vann, melk og juice..... men godis derimot... heh..... spiser noen små knupper hver dag... syntes ikke det er så ille.. det har jeg alltid gjort.... heldigvis så må jeg ikke ha mye...

spiser mye frukt og grønt, men nå som anton bergs påske egg er her, ja da er jeg solgt ;o) nammmmm

Skrevet

har sjokkodilla jeg også. starter dagen alltid veldig bra men så blir suget på sjokolade for stort..:) man må huske på at det er mye sukker i søte fruker også... får helt nåya av det her....

Skrevet

Jeg spiser ikke særlig mye sjokolade, men jeg spiser dessverre alt annet som er søtt, fra kjeks til smågodt! MMMMMMMMMMMMMm....men prøver å begrense meg litt til helgene da. Ang brus drikker jeg bare light brus, dvs fanta free...har vært en favoritt siden den kom!!!

Skrevet

Jeg drikker ikke brus med sukker, men litt light. Skal egentlig ikke spise godter...og er veldig flink til å la vær.....Men det er bare vissheten om at bebien blir kjempestor hvis jeg gjør det som gjør at jeg klarer det......har diabetes type-2, (ligger så vidt over grensa) og fikk en 5 kg.bebi sist.... Så det er frykten for at det samme skal skje igjen som hjelper meg....

Men det er vanskelig..!!!

Skrevet

Jeg spiser sjokolade hver dag, drikker brus også. Jeg har ikke dårlig samvittighet for det! LITT må man kose seg når man er fanget i graviditeten så lenge.

Skrevet

Her går det mest i light brus, men sjokolade spiser jeg i helgene :)

Skrevet

Hej..

Jag har alltid varit lite av en gottegris..Så må si att jag spiser lite varje dag, trenger inte mycket åt gangen da, ett par tre bitar så er jag nøjd.., kanske inte alltid godis heller men gærna kaker till latten. Dricker sællan brus. Spiser massa frukt og grønsaker og riktig mat oxo. Trenar forsatt 5 dagar i veckan så ser inget problem med godiset...

Skrevet

Prøver å holde det mest til helgene, men har jo noen sprekker :o) Elsker sjokolade og godis, og liker best light-brus.

Skrevet

Ikke noe prob her i gården, kjæresten spiser som regel opp alt før jeg i det hele tatt kommer på at vi har godis i huset. Her en dag måtte gjemme unna en pakke med påsekeegg (de som kommer i sånn lilla kartong 4 pk med to skjeer og er driiitgode) så jeg kunne ha dem for meg selv:-). Skulle lure på hvem av oss som var gravid egentlig....

Skrevet

Aldri likt brus no særlig (drikker masse vann og juice), men er en godtegris. Elsker sjokolade og søte, salte og sure ting (smågodt!!!). Men jeg spiser mye frukt og gode sunne måltider i tillegg. Jeg ville passet på at jeg hadde spist vanlig mat først, og heller tatt snopet på kvelden, sånn at du ihvertfall ikke spiser sjokolade på grunn av at du er sulten eller har lavt blodsukker, eller verre - at du blir mett av sjokoladen og hopper over vanlig mat.

Hvis du vil ha søte, sunne tips, spis spennende frukter. Ulike melontyper, mangotyper, druer, kirsebær, ulike bær ++. Litt mer spennende enn eple... Fruktsalat er jo også utrolig godt. Ellers er tørket frukt + nøtter mye bedre enn snop - bare pass på at det ikke er for mye tilsatt sukker i frukten.

Skrevet

E veldig gla i cola, så drekk det hver dag... ikke masse, men nok:b

også har æ bestandig løst på no godt! men prøve å spise frukt istede for snop non ganga:0)

du kan jo lage fruktsalat, som va nevnt over her, eller la være å kjøpe snop når du e i butikken;)

Skrevet

Sukk jeg er en liten godte gris...... Drikker heldigvis ikke brus. Har klart å kutte ned på godte spisinga. men da snoker jeg rundt hele sagen å stapper alt annet ned..Søren også at mat skal være så godt

Skrevet

Ikke brus, det er jeg ikke så glad i. Men sjokolade....! namnam!! hihi...

Skrevet

Er skikkelig avhengig av sjokolade og blir nesten frustrert og rastløs om jeg ikke kan spise det når jeg må..hehe. Høres ikke bra ut, men har vært litt sånn i det siste. Får prøve å skjerpe meg og holde meg til frukt i ukedagene nå fremover.. Får se hvor lenge det forsettet holder, da.. :0)

Skrevet

Jeg tok krom-tilskudd en periode foer jeg ble gravid, og synes det hjalp godt mot soethungeren. Har du sjekket med lege om det er trygt aa ta naar man er gravid? Jeg lurer litt paa aa begynne igjen, nemmelig--men er skeptisk mot aa ta noe uten aa vite at det er trygt for gravide. Har veldig soethunger for tiden, saa dersom det er greit hadde det ikke vaert dumt, gitt. (Det er sikkert trygt, altsaa--men tror jeg ville sjekket det ut foerst.)

Skrevet

takker for alle innlegg !!

Det var skikkelig arti med denne tråden, og det er to grunner til det :-)

Den ene fordi så mange svarte, og fordi det hjalp meg til å slippe den dårlige samvittigheten for sjokospisinga mi, og den andre fordi jeg sendte dette innlegget inn med mobilen min i går :-) satt å kjedet meg oppe hos svigermor i går kveld, mammne min var på hytta, og datteren vår drev å lekte seg sammen med sv.mor, og jeg savnet pc'en :-) tenkte å prøve å gå inn på BIM via wap'en, og det gikk gitt !! Så morro !! Men det er ikke noe jeg gjør hver dag...gurimalla så trekt nett blæsj :P

Takk for gode tips til fruktsalater, og denne smoothis'n mååå jeg bare prøve i morgen den dag !!

Hei og hopp !!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg gjør ikke det til vanlig heller, så det er ikke bare noe jeg ikke gjør i svangerskapet:)

Skrevet

Jeg unner meg litt i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...