Gå til innhold

NY HER,HEI ALLESAMMEN, NOEN FRA NEDRE EIKER?


Barn den 6 august-07.

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Kom plutselig på at vaskedama kommer på fredag, så da må jeg ut av huset en stund. Kanskje vi kan møtes på kiwi allikevel kl 13 og kanskje dra en tur på senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å vaskedame skal jeg også ha, har leita en stund å endelig funnet noen til å ta jobben. Gleder meg!!! Kommer på kiwi jeg så finner vi på noe. Ingen andre som vil være med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fantastisk å komme hjem til reint hus. Det er virkelig verdt pengene. Får mer tid til barna og andre ting. Vi sees på kiwi kl 13 på fredag da. Jeg har mørkt langt hår :). skal sende ut en meld å høre om barn 6 aug skal være med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ..Skulle gjerne vært med en tur på senteret,men skal på tur til Tønsberg på 3 D ULTRALYD. Vi reiser tidlig på dagen og har time kl et. Blir hele dagen det vet du.Får håpe på fint vær og spise lunsj i Tønsberg.Dere klarer vel første treffet uten meg.Så blir jeg med en tur ut neste uke... eller om det blir lunsj hos en av oss. Dere får plalegge ha en kjempe fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 4 juli er en fin dato. Er det første barnet ditt da? siden du har begynt å grue deg? Det går mye lettere om du tenker minst mulig på hva som skal skje.Tenk posetive tanker og at babyn kommer ut. ikke hør på alle skrekk historier. Da skal du se at det går mye lettere...

Vi skal på 3 Dultralyd i Tønsberg på fredag så får være med på neste treff i stede. Kos dere og sravle liott for meg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv gru/gleder meg, en fødsel er ikke bare fryd og glede men helt herlig og helt jævlig synes jeg! Så heldig du er som skal se på babyn din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo ziba. Det har kommet noe i veien så jeg rekker desverre ikke å møte deg i dag. Håper du rekker å lese denne meldingen før du drar!!!! Vi kan kanskje treffes en annen dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann alle sammen! Jeg er ny i Nedre Eiker. Har termin 22. august.

Hvor gamle er dere damer? Jeg vil også være med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Koslig å høre fra en til. Nå har det vært litt stille her en stund, men vi får prøve å sette igang noe snart. Går du hjemme eller jobber du ennå?

Jeg har termin 6 aug og venter mitt andre barn. Er snart 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå har jeg satt opp et treff på bim sidene. Får håpe noen kan :). Hadde vært fint å få sitte på med deg dit, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Kommer opp til der hvor plutobakken/veien? starter jeg. Ca 12.45, rød toyota corolla lang type bil. Så får du bare vinke i vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber 100% enda, så jeg får ikke vært med på møtet denne gangen... Men håper jeg får blitt med på ett senere. Jeg er 26 rå og venter mitt første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSSES!!

Før i tiden var jeg masse inne på denne siden..Når jeg ventet forrige gutten min!Har ikke vært her på flere år.Så logger jeg inn her nå,og hva ser jeg!? flere andre damer som venter babisene sine omtrent på samme dato som meg!Og atpåtill bor nesten på samme sted!!

Jeg er 26 år og venter barn nr 3 3 august.Bor på Solbergmoen.

Hei hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske artig :). Jeg visste ikke om disse sidene når jeg gikk gravid første gangen. Har termin 6 august. vi skal ha et treff på mandag på Hokksund hotell kl 13 hvis du vil være med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd...Passer dårlig..Er i full jobb jeg!Eller...har fri hver onsdag bare,men da er det alltid tusen ting som skal gjøres...Når permisjonen starter blir det enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...