Gå til innhold

NY HER,HEI ALLESAMMEN, NOEN FRA NEDRE EIKER?


Barn den 6 august-07.

Anbefalte innlegg

Hei, ny her.Har lest at det er noen fra Øvre Eiker.

Like ved der jeg bor. Noen fra Nedre Eiker da?

Jeg har termin 6august.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Så hyggelig med termin på samme dag.

Da er vi to fra Nedre Eiker, og kansje vi får høre fra flere ettervert...

Hvordan har formen din vært da?

Er det første gangs fødende ? Da har vel du også vært på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig dårlig de tre første mnd, men veldig bra nå. Litt plager med ryggen bare. Sykemeldt 30 %. Dette er mitt andre barn, har en jente på 4 år. Var på ultralyd 7 mars. Det er en gutt denne gangen. Veldig gøy. Fint med en av hver : ) Hvordan har formen din vært da ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Er fra Modum:) Ikke såå langt unna det:) hehe

Jeg har termin 3 august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. Hatt en travel helg...Ja formen min har ikke vært noe å skryte av.Samme her de tre første mnd.veldig dårlig...

Jeg strir med lavt blodtrykk ogh jerninnholdet i blod var nesten tomt...

Har gått i bakken opptil seks ganger. Håper det avtar...

Ellers er jeg ei posetiv jente med masse mot og godt humør...

Er du fra mjøndalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei siw.MODUM er ikke langt vet du..Har gått på skole der en gang i tiden jeg.... Går det bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du ikke er i form ennå da. Får håpe det blir bedre snart. Jeg bor på Stenseth. Du i Mjøndalen eller? Kanskje vi kunne treffes en gang. Hadde vært koslig å bli kjent med noen i samme situasjon : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Verden er ikke så stor..Nesten naboer. Bor på langeløkka. Vi kan jo ta en lunsj på Buskerudsenteret en gang vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen... Lenge siden sist...Dagene går.Bare tre mnd igjen. Hvordan går det med deg da? Har du vært med på noe treff? Så det skulle være et

på Sanden Hotell.

Er du fortsatt i jobb?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. Jeg har ikke vært på nett en stund nå...Går det bra med deg da?

Var du med på treff på Sanden Hotell her om dagen?

Ønsker gjerne være med jeg også....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Koslig å høre fra deg igjen : ). Jeg er sykemeldt 100% nå pga bekkenløsning. Kommer nok til å være det ut. Fikk ikke vært på det treffet, var i Praha i helgen. Fantastisk by forresten. Blir nok med på neste treff hvis det passer. Hvordan er det med deg da? Jobber du noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei....Så synd med bekkenløsning. Det vet jeg alt om.Hadde det på forrige svangerskap.Du må lytte til hva kroppen selv orker.Ta det med ro og nyt stillheten før babyn kommer.

Praha derimot hørtes fint ut. Vi elsker og reise... Jeg jobber ikke så vi kan jo kanskje finne en dag til uken og treffes og skravle litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke så ille. Vi kan godt møtes en dag, passer neste onsdag og resten av den uken.Er fint å komme ut litt. Når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det passer best på torsdag neste uke. Om det passer kan vi jo avyale nærmere til uken....Deilig med sol og sommer igjen. Koser meg ute på terassen ,nyter stillheten og fuglene kvitrer... HÅPER RESTEN AV HELGEN BLIR SOM I DAG, Jeg er typisk sommer menneske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Sniker meg inn her selv om jeg hører til juli klubben. Bor også på Stenseth og ønsker meg nye bekjente som skal ha barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bor på Langeløkka. Ikke så langt unna det..Når i juli har du termin da? jEG HAR TERMIN 6 august. Det er bare koselig med fler og prate med. Velkommen. Hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt den 4 juli skal det skje. Har begynt å gru/glede meg veldig i det siste, er liksom ikke så lenge til lengre:) Er sykemeldt ei stund fremover så jeg har god tid visst vi skulle finne på noe. Nå skal jeg ihvertfall nyte det flotte været!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag passer fint. Helst ikke veldig tidelig på dagen da jeg sliter med å få sove om natten, er visst pga hormoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 13 feks. Passer det eller? Jeg kjører ikke bil, og dere kan godt komme opp til meg en tur så kan jeg lage lunsj. Bor i Plutobakken på Stenseth.Vi kan jo selvfølgelig treffes et annet sted også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 13 er helt fint. Må bare finne ut hvor plutobakken er, mange veier her i planet land:) Vi kunne kanskje møtes på kiwi først for å gjøre det litt enkelt. Lunsj er kjempefint ellers så holder det jo masse med bare kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du bil? Det er bare å kjøre Saturnveien helt til toppen, så er Plutobakken til venstre. Kan gå litt nedover bakken å møte deg. Du kjenner meg igjen på magen. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...