Gå til innhold

NY HER,HEI ALLESAMMEN, NOEN FRA NEDRE EIKER?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt fantastisk å komme hjem til reint hus. Det er virkelig verdt pengene. Får mer tid til barna og andre ting. Vi sees på kiwi kl 13 på fredag da. Jeg har mørkt langt hår :). skal sende ut en meld å høre om barn 6 aug skal være med.

Hei ..Skulle gjerne vært med en tur på senteret,men skal på tur til Tønsberg på 3 D ULTRALYD. Vi reiser tidlig på dagen og har time kl et. Blir hele dagen det vet du.Får håpe på fint vær og spise lunsj i Tønsberg.Dere klarer vel første treffet uten meg.Så blir jeg med en tur ut neste uke... eller om det blir lunsj hos en av oss. Dere får plalegge ha en kjempe fin dag.

Hei. 4 juli er en fin dato. Er det første barnet ditt da? siden du har begynt å grue deg? Det går mye lettere om du tenker minst mulig på hva som skal skje.Tenk posetive tanker og at babyn kommer ut. ikke hør på alle skrekk historier. Da skal du se at det går mye lettere...

Vi skal på 3 Dultralyd i Tønsberg på fredag så får være med på neste treff i stede. Kos dere og sravle liott for meg også....

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

JØSSES!!

Før i tiden var jeg masse inne på denne siden..Når jeg ventet forrige gutten min!Har ikke vært her på flere år.Så logger jeg inn her nå,og hva ser jeg!? flere andre damer som venter babisene sine omtrent på samme dato som meg!Og atpåtill bor nesten på samme sted!!

Jeg er 26 år og venter barn nr 3 3 august.Bor på Solbergmoen.

Hei hei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...