mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 9. mars 2007 #26 Skrevet 9. mars 2007 Jeg hadde en opplevelse som HI. Det var da jeg var gravid. På vei fra frisøren sendte jeg en melding til sambo for bare å oppdage at det pep i veska mi. Søren han har glemt mobiloen sin tenkte jeg, og slo nummeret hans for å ringe....det ringte da i veska mi. Mobilen hans ringer tenkte jeg og skyndte med å lete etter den og svarte. (Hadde fremdeles min mobil til øret i tilfelle sambo skulle ta tlf....) Følte meg UTROLIG teit da jeg sto der med to mobiler og pratet med meg selv...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #27 Skrevet 9. mars 2007 Har vel gjort litt jeg også ,men jeg er så full av ammatåke at jeg kommer ikke på en eneste en !!! Seriøst.. Men hehehe dette var en kjempe morsom tråd ! Lo høyt mange ganger,snuppa mi lurte på hva det var som er så morsomt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. mars 2007 #28 Skrevet 9. mars 2007 Glemte skylle ut balsamen da jeg var i dusjen, merket det ikke før 2 timer etter! Kjørt utellige ganger med motorvarmeren i bilen mens den ennå sto fast i stikkontakten. Funnet den ett stykke ned på veien!
♥sjiga♥ Skrevet 9. mars 2007 #29 Skrevet 9. mars 2007 ikke så morsomt, men går kluss ialt her. husker bant annet altdri helsekortet når vi skal til hs. får altid vekt og lengde på lapp. og må føre på selv når jeg kommer hjem glemmer å putte bleier i stellebaggen når jeg skal ut, så må altid låne eller kjøpe ny pakke. skifteklær hva er det vokser babyen også å søren de passa ikke nei. hva skal vi til helgen tror altid at den er stapp full av ting vi må og skal, tør ikke gjøre avtaler uten å ha hørt med gubben om det var noe annet vi har avtalt først. har ikke oversikt. når helgen kommer og jeg har takket nei til besøk for kansje det var noe annet så er det nok en stille og rolig helg uten noen avtaler. ;p men da jeg gikk gravid var surre mitt mer av den festlige sorten. jeg klarte bl.a. å takke for maten da jeg betalte for en mammabukse på hennes. lette etter min datters sandaler i kjøleskapet og ble nesten sint da jeg ikke fant dem der.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 9. mars 2007 #30 Skrevet 9. mars 2007 Hehe..artig tråd dette ja lo høyt mange ganger så dattera mi på 2 lurte på hva mamma lo av..? kommer ikke på alle mine sånne tabber i farta... hmm..husker jeg har gjort endel, men kommer ikke på noen...kanskje ammetåka d å? Blitt litt mer distré å glemt veska her og der, men de store blemmene har jeg fortrengt ellerno kan fortelle hva sambo gjorde da...hehe.. smitter litt over på menn den ammetåka tror jeg ja.. Ett vennepar av oss (fadderen til jenta vår og dama) flytta nettopp inn i nytt hus utenfor bergen, og vi hadde kjøpt sånt gavemastercard til de på 500kr med bilde av hunden deres på framsiden...hehe..Åsså skulle vi sende det da.. Sambo fant fram konvolutt og vi skrev på adressen til det nye huset og alt slikt, åsså gikk jeg i dusjen og sambo skulle stikke å handle og poste brev osv.. Dagen etter stod han i dusjen etter jobb da han begynte å banke i veggen og rope på meg... Da jeg kom inn på badet, så sa han: vet du hva jeg glemte i går..?? Frimerke.... Da hadde han altså sendt ett mastercard med 500kr på i posten uten frimerke ja... vi kom frem til at de kanskje måtte hente det på postkontoret der de bor å måtte betale portoen hvis vi var heldig De fikk det faktisk i postkassa noen dager senere...hehe.. uten frimerke eller noe,... *phew* litt flaks må man ha! :)
MammaDilla Skrevet 9. mars 2007 #31 Skrevet 9. mars 2007 Hehe.. mye morsomt her. Jeg hadde endelig tatt mot til meg å la pjokken være alleine med pappaen. Skulle bare rett ut å ta litt sol og handle inn til fredda kos;) Jeg surret rundt på ica med handlekurven. Og plutselig slo det meg.. Hvor er Sondre.. Hvor satte jeg vogna?? Og det verste av alt var at jeg faktisk snudde meg rundt et par ganger for å se før jeg pinlig berørt kom på hvor han var.. Hjemme hos pappa.. Hehe..
Lille søtnos Skrevet 9. mars 2007 #32 Skrevet 9. mars 2007 Det er ganske mange ting, det siste var at jeg var på ikea for å kjøpe en paiform fordi den gamle ble knust. Satt den i skapet da jeg kom hjem. Da jeg nøyaktig 2 uker senere skulle på ikea igjen husket jeg ikke at jeg nettopp hadde kjøpt en paiform, og klarte å kjøpe en til. Skjønte det ikke før jeg kom hjem og skulle sette "den nye" paiformen i skapet. Nå har jeg to !
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. mars 2007 #33 Skrevet 9. mars 2007 Jeg pusset tennene med sinksalve en gang jeg=) HAHA
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 9. mars 2007 #34 Skrevet 9. mars 2007 Har nettopp tatt på mascara, men etter å ha lest denne tråden er jeg nok nødt til å gjøre det på nytt!! He he, takk jenter! Strålende morsom lesing!
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #35 Skrevet 9. mars 2007 Knis... Jeg er fæl å stå å vugge på handlevognen selv om lillegutt er hjemme hos pappa mens jeg handler. Det har hendt flere ganger at jeg betaler for varene og går fra butikken uten dem. Lommeboken har jeg for vane å legge igjen i handlekurven og må kjøre tilbake til butikken i rasende fart for å finne den før noen andre gjør det. Har gått på butikken i tøfler. Ville ta ut penger mens jeg betalte kontant! Fant mobilen i frysen etter å ha letet etter den et par dager. Har satt hunden i bånd utenfor og glemt henne i timesvis. Dyreplager ja! Hun har jo ikke vett til å bjeffe når hun vil inn igjen heller. Hun skalv av frost, stakkar. Tok på meg en bukse som så rein ut, hadde glemt at bibben spydde på den dagen før. Ut på dagen mens jeg satt og spiste på kafè begynte det å stinke... Jeg satt og klaget på spylukten mens min venninne forsiktig påpekte at det kjentes ut som den kom fra meg! Jeg har satt smokker/ flasker/ leker til koking og gått ut. TO GANGER! Heldigvis har ikke huset brent ned enda... Jeg glemmer ALLE avtaler. Jeg leverte visakortet til hs i stedenfor helsekortet og syntes ikke det var unormalt da hun så rart på meg. Oj oj oj, ammetåke er gøy dere!
Ellen+to små Skrevet 9. mars 2007 #36 Skrevet 9. mars 2007 :-) Utrolig bra tråd!! Ler så tårene triller her!! Selv sliter jeg vanvittig med butikkturer. Her om dagen kom jeg til kassa for å betale, kom på at jeg skulle ha en kartong melk, labba tilbake til kjøleskapet mens jeg tenkte "jammen, jeg åpna da kjøleskapet for å ta ut melk i stad..., hm, glemte vel det da, i ammetåka!". Henta en liter, gikk tilbake til kassa, lurte på hvorfor det føltes som jeg akkurat hadde stått der; og satte så to melkekartonger på disken...... Ellers har gubben vært rimelig fortvila og oppgitt det siste halvåret. Det er stort sett komplett umulig å føre en samtale med meg! Og i likhet med noen av dere andre, har jeg hatt noen tilfeller av sær nattamming. For ei stund siden våkna jeg midt på natta, og merka at jeg hadde ganske mye spreng. Nå er jeg så heldig at jentene sover hele natta, så nattamming/mating skjer svært sjelden; og jeg kunne bare sove videre. Neste gang jeg våkna, var jeg veldig forsiktig når jeg skulle snu litt på meg, for jeg lå jo og amma ene lillejenta. Overraskelsen var stor da jeg så to nydelige tuller i barnesenga ved siden av, og en stooor melkedam i senga ved siden av meg....!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #37 Skrevet 9. mars 2007 En tidlig morgen tok jeg imsdal flasken i microen og drakk av mme flaska :-(
♥sjiga♥ Skrevet 9. mars 2007 #38 Skrevet 9. mars 2007 hahah snakk om å gjøre noe teit. denne ammetåka assa. jeg delammer har ikke nok melk men ammer altid først. vel i ste lagde jeg mme og ga gutten før jeg kom på at søren jeg har jo pupper også og har liksom spreng det var jo litt derfor han skulle få litt mat.. jaja nå er han mett og jeg må pumpe meg. rister hartpå hode virker snart disse hjernecellene mine igjenn.
kvirrevirrevitt Skrevet 9. mars 2007 #39 Skrevet 9. mars 2007 ..tok fram puppen og gikk å løfta opp storesøter på 2,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå