Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i veke 17 og har gått opp 6 kg..

Gjekk opp 20 kg i forrige svangerskap. Klarar sikkert det denne gangen og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor mye jeg veier akkurat nå i uke 19, men i uke 16 hadde jeg lagt på meg 1 kilo......

Men føler jeg har lagt litt mer på meg de siste ukene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i dag etter ul. I følge menstermin så er jeg 18+3,i følge ul så er jeg 17+1. Men i hvertfall,jeg veier like mye som for 4 uker siden. Så det betyr at jeg har gått ned 1 1/2kg siden jeg var i uke 6 og holdt meg der. Men bebisen så ut til å ha det greit inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her er det opp 8 kg i uke 21+1, og det er ikke bare på mage og pupper, litt mer over alt + stor mage og pupper he he... Elsker å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 21 og har gått opp 6 kilo. Synes ikke det ser ut til å legge seg andre steder enn mage og pupper foreløpig, men får litt hetta av å sammenlikne med tidligere graviditeter. I første svangerskap hadde jeg gått opp det samme som nå på samme tid, og endte på 20 kilo. :iik: Synes det er slitsomt å bli så tung, på mine 160 i høyde, og prøver å spise ok. og trene moderat. Men det ser ikke helt ut til å hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gått opp ca 7 kilo på siste kontroll. Men frem til da spiste jeg MASSE for det var eneste som holdt kvalmen i sjakk.

Nå går vi inn i uke 20 og nå har endelig kvalmen gitt seg ;)

... og så har jeg begynt å få mage... artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg ca 2 kg, og det har skjedd nå de siste ukene. Gikk ned litt i begynnelsen. Sist gang gikk jeg opp en hel masse i begynnelsen, så er ganske fornøyd nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned en kilo og er 17+3, klager ikke for har mye igjen fra forrige mann....da la eg på meg 5-6 kilo på denne tiden. Gikk opp totalt 16 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg 2 kg nå i uke 17+3.

Er omtrent samme som sist gang pr nå, og sist la jeg på meg MYE mellom uke 18 og 23. Så jeg skal prøve å holde tunga rett i munnen i ukene fremover, og ikke spise for mye. Er flink med trimminga da - går masse på ski og sånt. Så håper jeg skal slippe å vokse 20 kg denne gangen å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt på meg noe, men har vært mye syk. Er 18+0 i dag. På grunn av hyperemesis gikk jeg opp bare 3 kg i forrige svangerskap, men jeg tror nok det blir mer denne gangen, selv om det har gått trått hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+0 og opp 4 kg. tror det er helt passe? har ikke vært noe kvalm, så har ikke gått ned noenting. her er det bare opp opp opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 18 og har gått opp ca 4-5 kg. synes dette er masse, er litt bekymret!!!! spiste en del på starten da det var det eneste som hjalp mot kvalmen. er ganske høy 1.75 så vekten har fordelt seg greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 5 kg første tre månedene pga mye oppkast, men nå er de 5 tilbake + 2,5 kg til. Er litt usikker på om jeg da skal telle at jeg har lagt på meg 7,5 eller 2,5 kg - mye av de 5 jeg gikk ned var nok vann og opplagret energi i musklene og sånn sett ikke et varig vekttap. Noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg er opp 1.5.. men vil helst holde meg der jeg er jeg... slanker meg ikke men prøver ofte og sunnere spising..

man skal heller ikke legge på seg for mye da det også kan være skadelig for barnet!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ca 19 uker og lagt på meg 6 kg!!! har lagt på meg rund 22 kg for hvert svangerskap, men det går av igjen..... er ikke så egstelig for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...