mor-74 Skrevet 8. mars 2007 #26 Skrevet 8. mars 2007 Vi har kjøpt Bugaboo Camelon vogn til vår andre mann.Gleder oss enn masse til å prøve kjøre den i mai.
*smula* Skrevet 8. mars 2007 #27 Skrevet 8. mars 2007 Vi har kjøpt Simo Duo 2006-mod. Var på tilbud tidligere i vinter, så da bare slo vi til.
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 8. mars 2007 #28 Skrevet 8. mars 2007 Vi skal bruke samme vogna som på sønnen vår, en Basson baby vogn, Roma. Liker vogna veldig godt, for bagen er så stor og god, men den er nokså stor og tung når en skal opp trapper og slikt!
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 8. mars 2007 #29 Skrevet 8. mars 2007 Vi var på babyshop i januar... Kjøpte da en Brio kombi vogn.. Var 30% rabatt på den så sparte 2000 kr =) Veldig fin syntes vi =)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 8. mars 2007 #30 Skrevet 8. mars 2007 Vi har kjøpt One Tree Hill Urban Jungle. Svart bag og lyseblå sportsdel.
eli81*høygravid* Skrevet 8. mars 2007 #31 Skrevet 8. mars 2007 Endelig bestemt oss for TFK joggster twist. Veldig praktisk for oss i 4 etg uten heis!
MillaMia Skrevet 8. mars 2007 #32 Skrevet 8. mars 2007 Bugaboo Cameleon. Vet at den ikke varer stort lenger enn til barnet er 18 måneder, men den er bare sååå kul! Etter dette kommer vi nok til å bruke den gamle Teutonia Mistral etter guttene våre. Den er jo helt super, men litt slitt etter å bli brukt av 2 guttebarn;)
liliana Skrevet 8. mars 2007 #33 Skrevet 8. mars 2007 Confort bebe. mørkeblå og fjorårets modell. kjøpte den i januar da vi fikk 25% på den. lett å slå sammen, med sportsvogndel og håndbrems.
minime<3 in belly Skrevet 9. mars 2007 #34 Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal ha samme vogn som deg, men jeg skal ha annet understell. Sport cryptonite. Vi tror vi skal ha fargene strike eller soft beige. Men hvis du ikke bor så langt unna sverige og Strømstad så anbefaler jeg deg å reise dit å handle. Vi skal kjøpe der og vi skal betale ca 6600,- nok. svensk pris er 7290,- inkl. stelleveske. Nr til denne butikken er. +46 0 526-143 26 Katti`s Babyshop. Mail: [email protected] Du kan bare sende bestillingen din på mail så trenger du eventuelt å bare reise dit en gang.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #35 Skrevet 9. mars 2007 Så fint Marie, da skal jeg jammen meg bare bestille den på mail...må bare bestemme meg for fargen...skal på UL på mandag..står mellom Sport Carbon til gutt og platina til jente...
Forskeren Skrevet 9. mars 2007 #36 Skrevet 9. mars 2007 Skal bruke OTH urban jungle som vi har fra før. Må kanskje ha en lettere trille til 2-åringen da hun fortsatt sover på dagen, har ikke bestemt hvilken ennå.
minime<3 in belly Skrevet 9. mars 2007 #37 Skrevet 9. mars 2007 Vi lurer på om vi skal ha Strik, men vi vet ikke kjønn så vi må liksom ha noe som går til begge. Jeg skal reise ned å bestille den på onsdag siden jeg bor rett ved grensa... ikke mer enn 35 min dit... Var der her om dagen og hun som jobbet der sa det bare var å sende en mail med bestilling... men er jo selvfølgelig viktig å få med understell du ønsker og farge+++ Hun gav oss pris på den andre understellet og med stelleveske skulle vi få for 7290 sek. Så det er vel bare å fleske til når man sammenligner prisen i norge
tobarnsmoriaugust Skrevet 9. mars 2007 #38 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Den vogna har vi brukt til vår datter siden vi gikk hjem fra sykehuset med henne i softbagen, og fram til nå som hun er to år og sitter i sportsvogna. Vi har brukt den hver dag i sol, vind, regn, snø og sludd. I byen, på bussen, toget, i skogen, på fjellet (helt sant). Den er FANTASTISK!! Vi har aldri hatt noe problemer med den og den skal brukes til neste mann som kommer i august. Ta vare på det litt kjipe og uhåndterlige gjennomsiktige regntrekket for det er ordentlig vanntett. Det er faktisk mye bedre enn de små smarte som du får kjøpt i tillegg (disse er aldeles ikke vanntette). :-)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. mars 2007 #39 Skrevet 9. mars 2007 Emmaljunga Edge Duo Combi Pasific blue
*Biola* Skrevet 9. mars 2007 #40 Skrevet 9. mars 2007 Blir nok Bebe confort. Veldig praktisk og bra for babyen..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. mars 2007 #41 Skrevet 9. mars 2007 Teutonia Spirit S3 2007- mod. duovogn med den nye, lettere fashionhardbagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå