goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo med classic chrome understell. enten i fargen platina, sport carbon eller Jungle. med matchende stelleveske.. Pris i norge for slik vogn (inkl stelleveske) kr 7.844,-, så nå har jeg sendt flere mailer til forskjellige forhandlere i sverige for og høre pris der.. Er ganske lang leveringstid på disse vognene...
*juligutten* Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 heisann! vi har bestlit oss emmaljunga smart duo kombi,denne var det også veldig lang leveringstid på...emmaljunga produserer bare et visst antall vogner så det er best å vere ute i god tid:)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 heihei vi har kjøpt en Emmaljunga sport combi. Det gjelder å være ute i god tid da Emmaljunga fabrikken har stengt i juni og juli..
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Vi skal ha Simo kombi vogn:) syns den er kjempefin og har hørt at det er en god vogn.. Fant en fin en i Emmaljunga også. det skal venninna mi ha:) Gleder meg til å få vognen og ikke minst til jeg skal ut å trille med jenta vår..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Vi har kjøpt Teutonia Mistral med softbag, gleder meg til å bruke den
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Simo kombi vogn 05 modell etter snuppa... kjempe fornøyd med den... ;o)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Simo kombi 2003 modell etter datteren min. Den var helt ubrukelig da pga maaaaaaaaaange feil som forhandler brukte 2 år på å fikse. Har vært mange runder med både forhandler, butikk og forbrukerombudet... Nå er imidlertid understellet nytt så håper på en feilfri vogn denne gangen! Bagen er helt super, lun og god. Har en trehjuling som jeg sikkert kommer til å bruke som avlastnings-sportsvogn med tiden. Å som jeg gleder meg til å trille tur
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Har bestilt Emmaljunga Edge Duo Combi, jungle pink! så da e det bare å satse på at JM har rett, at det blir ei jente.. hehe. ååå, glede mæ så te å trille tur! :0)
~Milly~ Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Vi har bestilt Emmaljunga Smart Duo Combi i svart =) Vogna kommer i juni. Jeg har ikke termin før i august, men butikken fikk ikke leveringer fra emmaljunga i juli og august, så vi valgte derfor å forhåndsbestille en av dem som kommer i juni =) Et tips til alle med sommerbabyer; hør i butikken hvordan det er med vogna DU vil ha. Mange "stopper opp" om sommeren.
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Brio kombi 2006 mod. Kjøpte på salg like over jul, og er strålende fornøyd!
Sibylla Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Vi skal kjøpe bag og nytt sete til Easywalker'en som vi har brukt i fem år. En utrolig slitesterk vogn, veldig lett, liten når den er pakket sammen og man kan slipper å bytte vogn ettersom barnet gror til. Min datter på 5 1/2 bruker den ennå på langtrurer.Jeg kan virkelig anbefale vognen. Vårt understell er det første som ble alget med brede/store gummihjul med eiker og lett ramme, Den nye er nok litt tyngre og med litt annerledes hjul. Har brukt den mye i skogen på stier og også på asfalt.Se www.easywalker.no om du ønsker deg en flerbruksvogn, som virkelig er det!
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2007 Heisann! Da har jeg sjekka hva Emmaljunga vogna edge duo combi med classic chrome understell koster i sverige billigste ble kattisbabyshop som ligger rett ved strømstad. den koster kr 6.890,- sek og det blir 6063,- nok så man sparer nesten 2000 ved og ta seg en "harrytur" det er inkludert stelleveske. Da vet jeg iallefall hva vi skal gjøre...skal finne ut farge nå til mandag, for da skal vi på UL... .
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Hei Er det noen som vet om man kan låse hjulet på EmmaLjunga Cangaroo?? teutonia y2k2 var også veldig kul...
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 7. mars 2007 #14 Skrevet 7. mars 2007 Jei - fint å høre du er fornøyd, for vi skal hente vår Easywalker i limegrønt denne uka. Fikk både bag og sprotsdel for 4200,- er sueprfornøyd!
janne** Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kjøpt en Simo kombivogn 2003 modell brukt, men i tip top stand med masse utstyr til for bare 2.000,- Er kjempe fornøyd )
sebbe Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Skal ha simo kombi etter poden som blei kjøpt i 2004. Vi var kjempefornøyd med den.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 7. mars 2007 #17 Skrevet 7. mars 2007 Simo kombi 2006-modell i svart og rød=) Kjøpte den på 40% avslag på Barnas Hus
Nickoline med 2 jenter Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 OTH Urban Jungel. Skal kjøpe lilla bag om det blir jente og lyseblå om det blir gutt. Og så har vi en Simo Classic vi skal bruke litt innimellom. Den er så fiiiin, men lite praktisk :-)
gutt 07 + baby 09 Skrevet 7. mars 2007 #19 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kjøpt samme vogn til den nette sum av 7300 kr. Uten stelleveske da vel og merke.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 7. mars 2007 #20 Skrevet 7. mars 2007 Vi skal støtte norsk design og kjøpe Stokke Xplory!
2(3) Skrevet 7. mars 2007 #21 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kjøpt en Quinny vogn jeg. Fått meg en mørkebrun Dreamibag som det ikke finnes så mange av. Tror den blir veldig praktisk til en liten sommergutt.
RockMyWorld Skrevet 7. mars 2007 #22 Skrevet 7. mars 2007 Vi skal ha emmaljunga city cross med city bag. Må man bestille allerede nå? Var på barnevognhuset Rudo på Grønland og fikk inntrykk av at leveringstiden var kort, altså alt fra et par dager til max to uker. Noen som vet??? Ble litt stressa nå, hadde ikke tenkt å handle vogn riktig enda.
*RutIetutt* Skrevet 8. mars 2007 #23 Skrevet 8. mars 2007 Har en Teutonia Joe med softbag som vi kjøpte da Tobias ble født for to år siden - er en knalltøff trehjuling med vendbar sittedel - veldig god å trille, god og stødig. Samtidig har jeg så veldig lyst på Bugaboo Cameleon! Syns den er knalltøff og virker veldig praktisk...men vi får se...den er jo så dyr da...
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 8. mars 2007 #24 Skrevet 8. mars 2007 Vi skal ha Brio kombivogn 2004-modell, som vi har etter storebror:-) Den er svart med grå detaljer. Veldig fin! Har vært veldig fornøyd med den og gleder oss til å ta den frem igjen til sommeren, da lillebabyen kommer (som i følge jordmor blir ei jente).
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #25 Skrevet 8. mars 2007 Simo kombi 2006 modell i fargen 6001 (trur det var det i alle fall) Den står innerst i stova enno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå