Gå til innhold

tusen takk alle sammen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vondt...dette fortjener ingen å oppleve.Ord blir fattige,ta vare på hverandre. Gråt og prat,få ut alle følelser og vit at det er mange som tenker på dere i denne stunden.

God klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så ufattelig trist, har ikke ord jeg heller

men gir min varmeste medfølelse og tenker på dere hele tiden.

Diktet ditt var nydelig. Fortsett å skrive ned sånt, det er det nok litt trapi i og

 

klem fra

Skrevet

Jeg vil bare sende deg en klem.

Tenker masse på dere, og klarer ikke å forestille den enorme smerten og sorgen dere føler.

Takk for at du deler diktet ditt med oss. Det er vakkert!

 

Med dypeste medfølelse...

 

Klem klem

Skrevet

 

Nydelig dikt. Tenker mykje på dokke no.

 

Skrevet

Kjære deg,

har lest om deg og dine, tenkt masse på deg og følt med deg.

 

Håper dere finner styrke til å komme videre og at dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden.

 

Klem

Skrevet

Sender deg og din familie en god og varm klem. Hvilket fantastisk nydelig dikt....

Skrevet

Hei kjære atpåklatt med familie!

 

Sender dere fortsatt all verdens kondolanse, og vi tenker på dere hele tiden - hver dag, til tross for at vi ikke kjenner dere annet enn her.. Vi har tent ett lite lys for Kristian på kveldene, og jeg er sikker på at han har det fint sammen med alle de andre englebarna.

 

Gode tanker og klemmer fra

Skrevet

Kjære dere!

Så trist så trist, sender dere varme tanker...

 

 

God klem fra meg

Skrevet

Her kommer en stoooor klem fra meg i dag også :)

Skrevet

Kjære kjære deg!

 

Sender varme tanker, så ufattelig trist å lese hva som er skjedd.

Skrevet

Uff, jeg får helt vondt av å lese dette, helt grusomt......

 

Har bare ikke ord, du er den første som har rørt meg her inne....

 

Klem

Skrevet

Å kjære deg....

ord blir så fattige i en slik stund. Har ikke noe fornuftig å si, men jeg tenker på deg og dine hele tiden. Var tilfeldigvis innom, og leste hva som hadde sjedd, og jeg fikk sjokk....

skal tenne et lys for lillegutt i kveld.

stoor klem fra meg

Skrevet

Vi tenner lys for dere i kveld også!

Klem fra

Skrevet

Vi tenner lys hver kveld for alle små og store engler som danser som stjerner på himmelen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...