Plutseliten :) Skrevet 6. mars 2007 #26 Skrevet 6. mars 2007 Så vondt...dette fortjener ingen å oppleve.Ord blir fattige,ta vare på hverandre. Gråt og prat,få ut alle følelser og vit at det er mange som tenker på dere i denne stunden. God klem
-Lin Skrevet 6. mars 2007 #27 Skrevet 6. mars 2007 Dette er så ufattelig trist, har ikke ord jeg heller men gir min varmeste medfølelse og tenker på dere hele tiden. Diktet ditt var nydelig. Fortsett å skrive ned sånt, det er det nok litt trapi i og klem fra
phantomet Skrevet 6. mars 2007 #28 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vil bare sende deg en klem. Tenker masse på dere, og klarer ikke å forestille den enorme smerten og sorgen dere føler. Takk for at du deler diktet ditt med oss. Det er vakkert! Med dypeste medfølelse... Klem klem
Tiggywinkle Skrevet 6. mars 2007 #30 Skrevet 6. mars 2007 Kjære deg, har lest om deg og dine, tenkt masse på deg og følt med deg. Håper dere finner styrke til å komme videre og at dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. Klem
Ronja65 Skrevet 6. mars 2007 #31 Skrevet 6. mars 2007 Sender deg og din familie en god og varm klem. Hvilket fantastisk nydelig dikt....
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 7. mars 2007 #32 Skrevet 7. mars 2007 Hei kjære atpåklatt med familie! Sender dere fortsatt all verdens kondolanse, og vi tenker på dere hele tiden - hver dag, til tross for at vi ikke kjenner dere annet enn her.. Vi har tent ett lite lys for Kristian på kveldene, og jeg er sikker på at han har det fint sammen med alle de andre englebarna. Gode tanker og klemmer fra
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #33 Skrevet 7. mars 2007 Kjære dere! Så trist så trist, sender dere varme tanker... God klem fra meg
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #34 Skrevet 7. mars 2007 Her kommer en stoooor klem fra meg i dag også
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #35 Skrevet 7. mars 2007 Kjære kjære deg! Sender varme tanker, så ufattelig trist å lese hva som er skjedd.
MammisOgTøffer`n Skrevet 7. mars 2007 #36 Skrevet 7. mars 2007 Uff, jeg får helt vondt av å lese dette, helt grusomt...... Har bare ikke ord, du er den første som har rørt meg her inne.... Klem
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 7. mars 2007 #37 Skrevet 7. mars 2007 Å kjære deg.... ord blir så fattige i en slik stund. Har ikke noe fornuftig å si, men jeg tenker på deg og dine hele tiden. Var tilfeldigvis innom, og leste hva som hadde sjedd, og jeg fikk sjokk.... skal tenne et lys for lillegutt i kveld. stoor klem fra meg
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #38 Skrevet 7. mars 2007 Vi tenner lys for dere i kveld også! Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2007 #39 Skrevet 7. mars 2007 Vi tenner lys hver kveld for alle små og store engler som danser som stjerner på himmelen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå