Gå til innhold

tusen takk alle sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det første vil jeg takke dere alle.for omtanke,hilsener og private meldinger.har hjulpet meg masse i denne grusomme tiden.

noen her inne har kjent meg igjen.har ytret ønske om at di ikke leverer meg ut blant kjente her hjemme.jeg stoler på at di respekterer mitt ønske.slik jeg har holdt tett om di.stoler på di begge jeg.

lørdag var en rar dag.jeg husker jeg var her inne,men ikke hva jeg skrev.det leste jeg senere.var vel et fortvilt rop om hjelp.jeg var knust,alene med di små,og langt unna det som skjedde.jeg var ikke der,for dattra mi,gullet mitt,og det knuste meg.alt ble prøvd,men vår lille stjerne var sovna.13 dager etter dåpen,er han borte.

denne tiden er grusom.går opp og ned,fra et helvete til glede og latter.

vi sørger,snakker og ler.tanker svirrer og tomrommet er så fryktelig virkelig.jeg var så glad i den gutten,alle var det.han var en sprudlende,glad og utrolig flott gutt.det var noe spesielt med han.at jeg ikke skal få klemme,synge,susse,ta på han mer.det er grusomt å vite.midt oppi alt dette så er det en igjen.en som alltid vil minne oss om han som aldri fikk vokse opp.det er tøft.di var like gamle,kun 36 timers forskjell.vi har delt alt,gutta,dattra mi og jeg.hvordan livet blir,vet ingen.men tanker svirrer og jeg er redd.redd for at det kan skje også min lille skatt.di unge er fantastiske.sterke og med et mot jeg ikke har sett hos noen.jeg beundrer det at di er så sterke og så innmari til stede i dette vonde som skjer.å miste sitt dyrebare gull er noe man aldri kan fårestille seg hvordan er.disse to ungdommene har noe å lære bort.for et slikt mot,en slik åpenhet,og varme som di deler med oss,det er det ingen andre som har vist meg før.jeg beundrer di.

det at jeg skriver i natt er fordi at jeg er sint.kommet til et punkt hvor jeg er sinna på alle.på hvor urettferdig dette er,meningsløst og ufattelig.

men vi hadde han i nesten 6mnd.å han har lært oss mye på den tiden.

savnet og smertene blir vel bedre etter hvert,men en bit av hjertet mitt tok han med seg.han var mormors drøm.

jeg avslutter med noe jeg skrev søndag.å takker alle nok en gang for støtten dere gir.det hjelper masse.jeg har fått hull på mye på grunn av det.en spesiell takk til vennen min,idefix.uten deg hadde jeg ikke klart å holde meg opppreist.du har vært utrolig god å ha disse første vonde dagene.jeg fikk sortert mange tanker med deg.gla i deg vennen.

En liten stjerne ble tent i går.

På himmelen tentes en ny liten stjerne,

vi ser at du er der,helt i det fjerne.

Smilet og latteren,vi aldri vil glemme,

takk lille Kristian,at vi fikk deg klemme.

I våre hjerter du alltid vil være,

du kjære umistelige lille stjerne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klemmer deg med et tårevått ansikt...vet ikke hva jeg skal si.

=(

Skulle ønske du hadde sluppet å oppleve dette!

Skrevet

Jeg vil ikke engang prøve å forstå hva dere går igjennom nå.

Jeg aner ikke hva jeg skal skrive, har lyst til å formidle noe til deg selv om jeg vet ingenting kan jeg skrive.

Tenker masse på dere, sitter med tårer i øynene her og bare synes noe helt vannvittig synd på dere.

Klem fra

Skrevet

Nydelig dikt du har skrevet til ham......

Det er godt å lese at dere holder tett sammen og lar følelsene rase avgårde, både de gode og de vonde følelsene trenger å komme ut.....

Tenker på dere alle sammen....

Varme klemmer

Skrevet

For et nydelig dikt, godguttattpåklatt! Tårene renner i strie strømmer. Jeg føler så inderlig med dere!!!

Skrevet

Du skriver så vakkert. Tårene triller her jeg sitter.

varm tanker fra meg til deg og dine.

Skrevet

Kjære goguttattpåklatt. Et nydelig dikt for en liten engel.

Jeg tenker på dere og jeg synes alt er skikkelig trist. Så godt at de unge inkluderer deg i deres sorgarbeid, så godt at du har hatt noen å lene deg mot for trøst og oppmuntring.

Bare vær sint, rasende, trist og motløs. Alt er bedre enn å stenge sorgen inne. Bruk meg hvis du ønsker, bruk sidene her inne.

Stor klæm fra

Skrevet

Tenker på dere hver eneste dag!!

Stor varm klem fra

Skrevet

Jeg kjenner jeg får frysninger når jeg leser det du skriver... skjønner alt du sier og nikker for meg selv her... men samtidig vil jeg aldri klare å forestille meg den hele og fulle smerten din.

Tenker spesielt på det du sier om at du har en liten en som alltid vil minne dere på ham dere mistet... Jeg regner med at det veldig motstridende følelser knyttet opp mot akkurat det?! Du har sikkert tenkt: " Gudskjelov at ungen min fortsatt er her". Din datter har sikkert tenkt "Hvorfor måtte det skje akkurat mitt barn?!?" Uten at noen av dere ønsker sorg og smerte på andre... Og så sitter dere sikkert med dårlig samvittighet og litt samfullhet over å tenke slike tanker???? Men husk at det er aldeles slik det skal være... Sorgprosess, tanker, sinne!!! Få det ut!!!

Klem

Skrevet

Du skriver så godt, og setter så fint ord på tankene og følelsene du har. Jeg skulle så gjerne ønske at dere hadde sluppet å oppleve dette; det er så urettferdig og grusomt at barn skal dø!

Sender deg en stor, stor klem!

Skrevet

Nei, tusen takk til DEG vennen ,for at jeg har fått lært deg og kjenne.Du var der for meg når jeg trengte en skulder ,nå er jeg her for deg.Tårene renner og renner for dere og i tankene er der hos meg hele tiden.

Er så glad i deg vennen,VELDIG glad i deg ,som jeg har sagt til deg før.Det var en mening i at du skulle være der for meg med gode ord da pappa døde.Nå er det min tur å gi litt tilbake.

Resten tar vi på privaten for nå renner hjertet mitt over igjen..

Skrevet

Vil bare si at jeg tenker mye på dere om dagen og på lillegutt. Dette er så vondt, så vondt..

Fint hvis du kan bruke denne siden til å få ut noen tanker- og jeg ser på det som et selvfølge at vi behandler det du gir oss med respekt (innenfor foraet).

Ta vare på deg og dine.

Skrevet

Det finnes ingen ord som kan ta bort smerten, det finnes ingen som kan si at alt skal bli bra...... Men det kommer dager da dere vil se tilbake å tenke på den lykkelige tiden dere fikk sammen....

Det er godt at foreldrene er tilstede i sorgen, at dere er der for de...

En sorgprosess er å gå gjennom alle "stadiene"... Og at du er sint, er bare en helt naturlig reaksjon.

Hvorfor skulle dere ikke være sinte....Noe tar bort det kjæreste og beste som finnes.

Men husk, det er ingens feil, ingenting dere kunne gjort annerledes.

Noen ganger er bare livet så urettferdig og røft at man lurer på hvorfor man er plassert her.

Men dere må gå videre i livet, for Knærtens skyld og for de andre barnas skyld.

Og jeg vet det høres rart ut, men av erfaring så vet jeg at barn er den beste rekrasjon i en sorgprosess. De får en til å le, enda man ikke vil, de får en til å tenke rasjonellt, enda man ikke vil, de får deg på beina, de dagene du ikke orker å stå opp......

Så kjære deg og datteren din med famile, jeg kan skrive til jeg sovner, ingenting vil hjelpe på smerten. Men som en trøst, og jeg vet det virker fjernt... så vil smerten en dag bli noe dere klarer å leve med.....

Store klemmer til dere alle....

Skrevet

Kjære goguttattpåklatten!

Vi er mange som tenker på deg og familien din!

Føler så inderlig med dere...

Gode klemmer fra

Skrevet

Kjære deg

Jeg har ikke ord, er så fortvilet lei meg på deres vegne.

Stor klem fra meg

Skrevet

Kjære deg,

Har ikke ord. Kan vare si: varme tanker og trøstende klemmer....

Skrevet

Kjære deg, jeg kjenner at jeg ønsker veldig sterkt at dette ikke var sant. At noen mister det lille barnet sitt er så grusomt at det skulle nesten ikke vært lov! Blir veldig imponert over hvor sterk du er, hvor god du er til å formidle hvordan du opplever dette. Du skriver at du er forvirret og det er man jo i en slik situasjon. Allikevel ser du deg selv og dem rundt deg med imponerende klarhet. Håper det er lov for deg også å bryte sammen, det er kanskje ikke så lett når de to som er foreldre virker så sterke? Akkurat nå er dere vel preget av sjokk alle sammen og det er praktiske ting som må ordnes. Etter hvert faller ting mer til ro og dere må finne ut av hvordan dere skal klare den umulige oppgaven det er å gå videre.

Takk for at du deler dette vanskelige med oss her inne, blir fylt av ydmykhet over at du tør å åpne deg opp og håper du får igjen noe av det du trenger ved å vite at vi er her for deg. Takk også for det nydelige diktet.

Stor klem

Skrevet

uff, jeg har virkelig ikke ord og vet ikke hva jeg skal si...ingen ord vil gi mening uansett,det er så utrolig urettferdig og meningsløst... vet ikke hvem dere er og kjenner dere ikke,men tenker på dere...klem fra meg

Skrevet

Kjenner deg ikke, men tårene triller.. Ufattelig at noen må oppleve noe sånt.. Så utrolig meningsløst..:o(

Trøste klemmer fra

Skrevet

Har ikke ord for deres urettferdige tap.........

Nydelig dikt til en liten engel.

Håper dere finner styrke i hverandre nå i denne tøffe tiden.

Stor klem fra

Skrevet

du kjenner nok ikke meg... men jeg har fulgt deg igjennom denne tiden pga Idefix..

Ord blir fattige når noe sånt skjer... så vil bare si at jeg tenker masse på dere!!

Og man kan lure på hva meningen med livet er innimellom.. men som du selv sier..du har fortsatt noen å være sterke for å ta vare på!!

Viktig at man elsker hverandre hemningsløst når vi først er her...vi er her alle sammen bare på lån...desverre....

Lykke til videre, det vil du trenge...

Trøste klem fra

Skrevet

Hei kjære deg, har tenkt utrolig mye på deg de siste dagen, kjenner deg ikke privat med du er i tankene mine hverdag og jeg stri gråter når jeg leser det du skriver, jeg kan ikke tenke meg noe mer meningsløst enn å miste ett barn. Jeg er imponert over den styrken du åpenbart har klart å finne, vi mennesker har ett utrolig overlevelses innstinkt når vi må......

Tenker mye på din datter også bare tanken på hva hun opplever i disse dager, nei jeg kan bare ikke fatte at sånne ting skjer ,burde ikke vært lov det er for grusomt.

Håper du har mange du kan snakke med ,ingen burde være alene i en sånn situasjon, Jeg har tent lys for deres lille stjerne hver kveld "små føtter som setter store spor"

Ta godt vare på hverandre

Skrevet

Så fint skrevet :-)

Tenker mye på deg selv om jeg ikke kjenner deg enn fra her inne...

Ber en stille bønn inni meg for dere nå jeg har lagt meg.......

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...