Bambino&brødrene Skrevet 7. mars 2007 #26 Skrevet 7. mars 2007 Fy deg anonym! Stakkars barna dine som er så uønsket. Er det rart at så mange barn havner i fosterhjem når mennesker som deg får barn? Kom deg og få hjelp hos fks barnevernet, barna kan ikke vokse opp slik. Vær glad for at du har friske, normale barn. Ikke alle er så heldige! Barn er en velsignelse, og du burde ikke vært velsignet. Jeg håper nesten at du "bare" lider av en depresjon, hvis ikke så anbefaler jeg at du eller mannen din steriliserer dere. Tenke seg til at du faktisk klarte å få to barn før du fant ut at det ikke var noe for deg. Og faktisk; abort er ingen prevansjonsmetode. Ta deg sammen og søk hjelp. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #27 Skrevet 7. mars 2007 Kanskje du skulle tatt deg tid til å lese det som står under her... Og ta innlegget mitt for det det faktisk var, som de fleste andre har gjort. Og så: barna våre har ikke vært friske, vi har vært syke alle sammen helt siden yngste ble født. Og dessuten, til tross for hva du måtte tro så er ikke barnevernet løsningen. De ødelegger faktisk for veldig mange familier, som kunne fått hjelp ved andre metoder enn de barnevernet bruker. Takk jeg vet at abort ikke er en prevensjonsmetode, har aldri tatt abort og vet ikke om jeg hadde klart å ta det heller. MEN det jeg mente var at hvis jeg hadde vist hvor jævlig tøft det kom til å bli så hadde vi kanskje vurdert abort. (vi brukte kondom når jeg ble gravid)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #28 Skrevet 7. mars 2007 Eg vil bare sei at du kan jør masse sjøl åm beibien e vågen. Han kan ligga for sg sjøl å sjikka. Du trenge kje kosa me an heile veien. Sjøl åm me mye jr d;) Å dårr e kje for kaldt å vr ude, åm dårr isje e mar enn ti minus?? Virke eg sikkert strenge, mn prøv å kos dg. Få någn t å passa gulle ditt någn timar å gå t frisøren, ta sol å kjøb dg någn kler! Du kan enten pompa dg elle j beibien mme mns du kose dg någn timar!! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå