Prøver igjen :-) Skrevet 5. mars 2007 #26 Skrevet 5. mars 2007 Nina, Stine, Randi, Margrethe, Torunn, Hege, Anne, Kathrine, Inger, Signe, Jørgine, Emma, Ingeborg, Rikke, Kine, Heidi, Malin, Annette, Beate, Gry, Denise, Bettina, Adina, Camilla, Hege, Tine, Tina, Linda, Line og Liss Tove.
Anquor Skrevet 5. mars 2007 #27 Skrevet 5. mars 2007 Stine-Marie Sylvi-Marie Emma-Louise Nora-Helene Ida-Helen Elise Malin Katrine Ingelin Iselin Mari Merete Maria Cecilie Signe Hanna Johanne Hanne Kristin Helle Sunniva-Azora Taroline Elma (kunna fortsatt med 100 til)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 5. mars 2007 #28 Skrevet 5. mars 2007 cathrine heter jeg... ellers har vi emilie, heidi, kaja, margrete, brit, eva, jeanette, linda, may bente, ann kristin, lillian, rannveig, elsa mabel, gunnhild, marita......
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 5. mars 2007 #29 Skrevet 5. mars 2007 Christina Michelle - Jennifer - Julie - Charlotte - Carolie - Helen - Christin - Jean - Alice - Lucile - Bjørg - Beathe Karin - Conny Marie - Bodil Marie - Ellen Marie - Marielle - Rebekka Marlen - Mathilde Sofie - Linea - Hege Anita - Victoria Var vel de jeg kom på i farten av kjente og kjære
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #30 Skrevet 5. mars 2007 Elsa,ida,bente,rita,laila,sissel,marte,stine,ann lovise,karoline,astrid,lone,sofie,cesilie,emilie,anne marie,oddbjørg,anita,tove maren,henriette,tove,may britt,kristina,vivian,ingeborg,monica,camilla
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 5. mars 2007 #31 Skrevet 5. mars 2007 selv heter jeg Linn-Janne, resten av nærmeste familie heter Anne-Liss Odin-Alexander Ronja-Cathrine
<3 gutt07, baby2010? <3 Skrevet 5. mars 2007 #32 Skrevet 5. mars 2007 Ser du har fått masse svar allerede! Jeg var på ul, og fikk vite at vi venter en liten prins Trodde litt d ble ei jente, så eg hadde jentenavnet klart : Fiona ! Syns d e bare helt nydelig
mizza med nr.2 på vei Skrevet 6. mars 2007 #33 Skrevet 6. mars 2007 Melissa =) Elisabeth, Betsy, Randi, Magda, Christine, Rosalinda, Andrea, Sofie, Elvira, Therese, Isabelle =) Tja, tror det var de fleste jentene i familien min =) Har du funnet noen navn eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #34 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er Hilde Brigitte Familie: Ellen Marie, Edel,Gunn,Gunn Iren,Marie,Silje,Tina Constanse,Ann-Kristine,Tone-Merethe,Renate,Monica,Hanne-Marit-Gunnlaug,Vigdis,Inger-Johanne,Ingrid,Gunnhild,Inger-Helene,Marit,Agnethe,Mina,Turid Magrethe og Berit. Dette var de jeg kom på i farten. Men vennene mine har jo endel fine navn,kan nevne noen her:) Veronica,Isabelle,Susanne,Ulrikke,Trude,Heidi,Katrine,Christine. Jeg selv står mellom å kalle datteren min Lineah Alexandra eller Nadine eller bare komme opp med et helt nytt navn. Er ikke noe lett å finne navn til et annet menneske når hun ikke har blitt sett enda engang.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. mars 2007 #35 Skrevet 6. mars 2007 Meg og min generasjon: Mie Camilla Ingvild Dagny Katrine Foreldregenerasjonen: Ellinor Aasta Marianne Gerd Jenny Elisabeth Besteforeldregenerasjonen: Martha Sofie Mailis Linnea Eleonore Ludvikke Sigrid Camilla Kaia Helene Inger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå