Gå til innhold

jeg venter jente - trenger tips - hva heter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nina, Stine, Randi, Margrethe, Torunn, Hege, Anne, Kathrine, Inger, Signe, Jørgine, Emma, Ingeborg, Rikke, Kine, Heidi, Malin, Annette, Beate, Gry, Denise, Bettina, Adina, Camilla, Hege, Tine, Tina, Linda, Line og Liss Tove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stine-Marie

Sylvi-Marie

Emma-Louise

Nora-Helene

Ida-Helen

Elise

Malin

Katrine

Ingelin

Iselin

Mari

Merete

Maria

Cecilie

Signe

Hanna

Johanne

Hanne

Kristin

Helle

Sunniva-Azora

Taroline

Elma

(kunna fortsatt med 100 til) :P

Skrevet

cathrine heter jeg...:) ellers har vi emilie, heidi, kaja, margrete, brit, eva, jeanette, linda, may bente, ann kristin, lillian, rannveig, elsa mabel, gunnhild, marita......

Skrevet

Christina Michelle - Jennifer - Julie - Charlotte - Carolie - Helen - Christin - Jean - Alice - Lucile - Bjørg - Beathe Karin - Conny Marie - Bodil Marie - Ellen Marie - Marielle - Rebekka Marlen - Mathilde Sofie - Linea - Hege Anita - Victoria

Var vel de jeg kom på i farten av kjente og kjære :)

Skrevet

Elsa,ida,bente,rita,laila,sissel,marte,stine,ann lovise,karoline,astrid,lone,sofie,cesilie,emilie,anne marie,oddbjørg,anita,tove maren,henriette,tove,may britt,kristina,vivian,ingeborg,monica,camilla

Skrevet

selv heter jeg Linn-Janne,

resten av nærmeste familie heter

Anne-Liss

Odin-Alexander

Ronja-Cathrine

Skrevet

Ser du har fått masse svar allerede! Jeg var på ul, og fikk vite at vi venter en liten prins :D Trodde litt d ble ei jente, så eg hadde jentenavnet klart : Fiona ! Syns d e bare helt nydelig :)

Skrevet

Melissa =)

Elisabeth, Betsy, Randi, Magda, Christine, Rosalinda, Andrea, Sofie, Elvira, Therese, Isabelle =)

Tja, tror det var de fleste jentene i familien min =) Har du funnet noen navn eller?

Skrevet

Jeg er Hilde Brigitte

Familie:

Ellen Marie, Edel,Gunn,Gunn Iren,Marie,Silje,Tina Constanse,Ann-Kristine,Tone-Merethe,Renate,Monica,Hanne-Marit-Gunnlaug,Vigdis,Inger-Johanne,Ingrid,Gunnhild,Inger-Helene,Marit,Agnethe,Mina,Turid Magrethe og Berit. Dette var de jeg kom på i farten.

Men vennene mine har jo endel fine navn,kan nevne noen her:)

Veronica,Isabelle,Susanne,Ulrikke,Trude,Heidi,Katrine,Christine.

Jeg selv står mellom å kalle datteren min Lineah Alexandra eller Nadine eller bare komme opp med et helt nytt navn. Er ikke noe lett å finne navn til et annet menneske når hun ikke har blitt sett enda engang.

Skrevet

Meg og min generasjon:

Mie Camilla

Ingvild

Dagny

Katrine

Foreldregenerasjonen:

Ellinor

Aasta Marianne

Gerd Jenny

Elisabeth

Besteforeldregenerasjonen:

Martha Sofie

Mailis Linnea

Eleonore Ludvikke

Sigrid Camilla

Kaia

Helene

Inger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...