Gå til innhold

jeg venter jente - trenger tips - hva heter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva heter jentene i slekta, mor, søsken, tanter, venninder osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tonje, trine, bjørg, anne-lise, bente, monica, tone, marry

HEHEHE.... regner ikke med det var mye å hente her ;)

Skrevet

mona-celina-oda-julie-lise-marita-anita-heidi-inga(hehe,oldemor)-elfrid johanne(hihi bestemor)-linda-else-anny-bente-tove-helena- -sylvia-kjersti-camilla-wenche-osvosv

Skrevet

å mi datter ska heite arwen helene

Skrevet

Kine:)

Jannicke,Julie,Trude,Bente,Synnøve,Klara,Kristine,Sofie,Johanne,Gunnhild,Tove,Kristina,Ingrid,Erle,Linnea,Vibeke,Veronica,Bjørg,Jorun,Greta,Elisabeth,Camilla..

Skrevet

Pernilla, emma, martina, josefine, hanna, jessica, marie, felicia och min lille jente skal hete TINDRA. (hvis du ikke skjønte det var dette svenska navn:-)

Skrevet

sofie

elise

fride

sara

thea

Skrevet

Solveig, Anne-Grethe,Gina, Marianne, Margrethe, Ebba, Marie, Vårin, Ida, Hilda, Hannah, Anne Kristin, Torunn, Kari, Hallgjerd, Karen

Litt lett blanding her, kan man si =)

Skrevet

tina - annabel - sandra - june - linda - anette - kristina - camilla - heidi - jenny emilie

Skrevet

Kristin

Ellen

Cathrine

Silje

Ina

Ine

Gitte

Elin

Solveig

Jane

Ingebjørg

Mette

Linn

Skrevet

june-anne-line-katrine-helene-janne-jenny -karin- judit- hege- oddrun- aina-tove-berit-bjørg-vilde-åse-margit-ingrid. :P

Skrevet

Hilde, Kari, Ragnhild, Ingrid, Anne Grethe, Anne Marie, Berit, Aud, Anette, Wenche, Nina, Mona, Anne Berit, Solveig, Helle, Anne, Trude, Kristine, Sigrid, Toril, Jorun, Reidun, Eli, Linda

Skrevet

Oda

Andrea

Sissel

Åshild

Tirill

Nina

Ida

Marthe

Kristine

Mona

Hedvig

Skrevet

Maria her..

Mie,Tiril,Anne Marte,Ann Christin,Elsa,Gunvor,Toril,Aud,Lene,Christina,Anita, Dina,Andrine,

Skrevet

trine, susanne cecilie, malin, solfrid, gunn anett, karen emilie, annja, linn kathrin, bianca, kommer ikke på flere i farten...

Skrevet

Elin

Ronja

Ragnhild

Emilie

Torild

Signe

Jenny

Kjellrunn

Lill

Tora

Liv

Turid

Ingrid

Mette

Irene

Cathrine

Madelen

Skrevet

her heter jeg Linda Cesilje datteren min heter Anne Tiril og moren min heter Anne Turid mormor heter Ane.farmor heter sigrund therese

Skrevet

Marielle

Debbie

Connie

Therese

Elisabeth

Molly

Helene

Henriette

Michelle

Skrevet

Milla, Grethe, Åse, Karen, Marion, June

Skrevet

Maria Iren, Trine Elisabeth, Brit Evelyn, Mary Rebecka, Irene, Kine Charlotte, Astrid Helene, Stine, Marte, Marie Viola, Anne Sofie, Helene, Anne Marte, Birgitte, Stenette, Carina, Lisbeth.....tja...det er navnene jeg kommer på i farten=)

Skrevet

Ann-Cathrin, Tone, Therese, Kjersti, Randi, Monica, Eva, Lise, Line, Anette, Mona, Kristine..

Skrevet

Inger Line, Inger Johanne, Jorunn, Anne, Anne Elise, Beate, Ågot, Astrid, Sigrid, Julie, Marit, Linda, Vilde....

Skrevet

Ane heter jeg

Søstera mi heter Ida, mamma Bente datteren min heter Vilde:)

Skrevet

Hanne, Ronja, Laila, Marie, Merete, Gerd, Maisa, Vilde, Lotte, Eva, Tove, May, Julia, Kristina, Amalie, Maria, Dagny, Magda, Janne, Kristin, Ingunn, Ellen, Alina, Siv, MaryAnn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...