Gå til innhold

Hvordan traff du din kjære?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til Tr.heim. Skulle en tur til hjembyen og ordne noe...Der var det bandy-turnering den helgen.

Da møtte jeg min kjære..Han fra tr.heim og bodde da der:)

Møttes da den 1. feb 03 for første gang,overnattet hos han på hotel den 2.2.03 Han tok så buss hjem til tr.heim med resten av laget.Jeg dro til tr.heim den 6.2.03 ,han kom da på besøk og siden har vi vært sammen.Venter nå vårt andre juni barn:)første barn kom juni 04:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min helt tilfeldig (men meant to be :)) da jeg var 15 år. Jeg og en venninne satt utenfor et utested, hadde blitt nekta inngang, da min kjære og en kompis kom ruslende. Jeg ropte hei til de, og de kom bort!

Vi begynte å prate, venninna ble med kompisen til en fest, og vi fortsatte å prata og prata og prata.... resten av den natta.

Rusla gatelangs rundt i byen til han tok første bussen hjem (bodde i en annen by).

Han kom på overaskelsesbesøk et par dager senere..:)

Vi ble på en måte kjærester, men det funka ikke helt, han bodde 1,5 time unna, og en dag så vi hverandre ikke mer.

Så flytta jeg hjemmefra og en dag dukket han plutselig opp igjen! Det ble samme regla da.. Funka ikke helt... Så flytta jeg igjen, og han, til hver vår kant av landet, og det tok vel 3 år, og så ringte han meg plutselig, og jeg besøkte han et par ganger, men nei... ikke noe skjedde nå heller.

Men så! For 6,5 år siden ringte han meg igjen! Og jeg ble stup forelska over telefon! :) Og nå sitter vi her og har det bare fint! :))

Snille søte gode kjæresten min. Det har alltid vært han som har tatt kontakt (bortsett fra den første gangen) og han sier at siden han traff meg har det alltid vært meg han ville ha... :)) Er så sinnsykt glad i han!! Også bærer jeg hans barn også!!

Åhh... suukkk.. blir helt øm av elsk jeg nå...

Skrevet

Det er visst flere Blink-babyer her;) Jeg møtte også samboeren min på blink for ca. tre år siden.

Skrevet

hihi, morsom rekke...

Så mange søte historier! :)

Her har det egentlig IKKE gått fort i svingene, selvom folk ofte tror det når de hører alderen vår..

Men altså.. traff vel min kjære første gang for omlag 10 år siden, da var jeg 13 og han 14. Det var overhodet ikke kjærlighet ved første blikk, heller tvert i mot..

Vi var med i "konkurrerende " ungdomsgrupper/kor, og forøvrig var jeg dirigent og sanger, og han teknikerspire, og det er som kjent ingen god match.. Vi reiste på en del av de samme festivalene og seminarene og leirene, og unngikk hverandre mest mulig..

Jeg trodde en periode at han kanskje var tilbakestående,

han syns jeg var en overlegen bimbo..

Men så skjedde det da.. rundt årsskiftet i 2000... at jeg begynte å se hva for en flott kar det her var. Og det var driiitflaut... prøvde å innbille meg selv og vennene mine at jeg var forelsket i alt og alle UTEN min kjære (bl.a mannen til Sommerbaby;) her inne! haha.. men det fikk jeg streng beskjed av han at jeg ikke fikk lov til å sette ut rykter om..) for jeg kunne jo ikke være forelsket i "erkefienden"....

Men jeg ble mer og mer desperat, og i påskeferien var vi på ungdomsleir på fjellet.. og der satte jeg inn sjarmoffensiven..

-noe som tydeligvis funket utrolig dårlig. Blir nesten flau når jeg tenker på alle de desperate sjekketriksene mine som bare falt til jorden, en etter en...

(og selvfølgelig så skjønte ALLE hvem jeg var forelsket i, inkludert min kjære.... til tross for mine iherdige forsøk på å skjule det..)

Vi ble ikke sammen den påsken heller.

Men dagen etter at vi kom hjem fra leiren, så inviterte han meg hjem til seg. Og så ble vi sammen.

5,5 år etterpå giftet vi oss

og nå, 7år etter vårt første kyss, venter vi vårt første barn. Ei lita prinsesse.

Og det er helt utrolig.. men jeg er like forelska i dag som før jeg.. merker jeg tripper som bare det, fordi mannen min kommer hjem fra skottland for å være hjemme i nesten to uker, i morgen!! gleder meg!!

Skrevet

Vi traff hverandre på www.match.com ;)

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Traff ham på et utested hvor jeg og jentegjengen var stort sett hver helg - syntes han var _så_ stilig første gang jeg så ham, men til tross for at han ble gjort oppmerksom på det - fra andre enn meg - valgte han å overse hele meg.

Var ikke så ille, for en måned senere var det ei venninne som regelrett tvang ham på meg - han var litt sjenert, hvem skulle trodd det, så barsk som han så ut ;) Ting gikk slag i slag, og nå er vi snart en familie på 5 - og jeg blir alltid like nyforelska av å tenke på hvordan vi møttes c",)

Skrevet

Jeg møtte min mann for 8 år siden, via kjente. Vi ble bestevenner og etter et år fant vi ut at vi skulle dele leilighet for å få billigere leie, vi studerte begge to. Problemet var at alle leilighetene hadde kun et soverom, og vi fant ut at det gjorde jo ingenting, vi var jo så gode venner! Vi bodde sammen i et år (og alle trodde vi var gale, gikk tom rykter om at han var homo, fordi vi delte seng), så flytta vi fra hverandre og beli kjærester etter det. Nå er vi gift og venter nr.2:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...