Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg for min del har kjent min kjære sia i var 4.. Mødrene våres har kjent hverandre sia før vi ble født.. Svigermor e fadder på søskene mine å :-) Vi har vært mye der når i vokste opp.....Syns da han var litt plagsom osv...hehe... Vi vokste opp på hver vår klode:-) hehe... Så han når vi var 19,ble en liten kort "romanse" da,så såg vi ikkje hverandre før i 2005 for i flytta fra molde te Drammen... i april 2006 fikk i meld om at han var i oslo og han lurte på om han kunne få komme på besøk en tur,det syns i var greit..I sa te meg sjøl at i ikkje sku bli forelska for han bodde jo i molde og aldri om i ville flytte tilbake til den gudsforlatte plassen igjen.. Så kom han da,sa han hadde tenkt så mye på meg siden han så meg i 2005.(får tåra i øynene av å bare tenke på det i) Ble så klart kjempe forelska begge to,å i bestemte veldig fort at i ville flytte opp til molde igjen,sa opp jobb og leilighet.fortalte det til mamma osv+dattera mi fsom har faren sin i molde.(flytta dit for han e bonde,litt vanskelig å flyyte en gård til drammen) var en tur i molde i mai,for å få bekrefta på at i ikkje gjorde noe dumt..hehe... flytta opp i juni... har aldi hatt det såååå godt noen gang... i august bestemte vi for å slutte på pilla,i nov kom ikkje mensen,i jula forlova vi oss å no sitt i med en voksende mage å kjenne noe sparke der inne :-) sukk... ble litt langt det her :-) hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2007 å har ikkje angra på det et sekund :-) sukk
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Traff min mann hos mine foreldre jeg. Han ble kjent med pappa og gjekk inn og ut av huset, mens jeg bodde i Stavanger og bare traff han tilfeldigvis når jeg var hjemme. Traff han sånn av og til i ett års tid, før det romansen oppstod. Dette er nå 4 år siden og vi gleder oss til nr 2 skal dukke opp til sommeren og at Nikolai skal bli storebror! Fikk han med meg ned til Stavanger, og her blir vi noen år, før vi satser på å vende nesa hjemover igjen!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2007 så koselig da :-) :-)
*RutIetutt* Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 På videregående - vi gikk i paralellklasser.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 I motsetning til dere andre har jeg og min kjaere ikke kjent hverandre lenge. Vi moettes paa internett. :-) Jeg hadde aldri gjort noe slikt foer, men etter at jeg kom til New York for aa studere var det mange av mine venninner som anbefalte aa legge ut en saann kontakt-profil. (Det er i hvertfall vanlig her borte--vet ikke hvordan det er i Norge?) Litt motvillig gjorde jeg det til slutt, og dagen etter skrev min kjaere til meg. Han hadde ogsaa opprettet en profil dagen foer--samme dag som jeg. Vi skrev litt frem og tilbake og saa begynte telefonkontakten. Tre uker etter foerste kontakt moettes vi i levende live som venner....et par uker senere ble vi kjaerester...og 9 mnd etter var vi lykkelig gift. :-) Ja, jeg vet det skjedde raskt, men for oss foeltes det helt riktig. Og naa venter vi vaart foerste barn--ca et aar etter bryllupet. :-) Saa dette har gaatt kjapt, gitt.
Alba44 Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Vi møttes på studentkro for mange år siden da vi begge var studenter ) Han sjekket meg opp i baren..hihi....
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 vi møttes på en fest via en felles venninne i juni i fjor, under to uker før jeg skulle flytte tilbake til hjembyen min,.. ble kjælighet ved andre blikk for min del, mens han hadde bestemt seg for meg med en gang han så meg, selv om det eneste han så var rumpa mi...! hehe... så var det litt pendling frem og tilbake på sommeren, og i august flyttet han hit, og nå venter vi vår første... så her har ting virkelig gått fort..! hehe..! er jo bare litt over 8 mnd siden vi møttes..!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Jeg møttes også min på internett... På blink av alle ting.. Og etter 8 dager ble vi samboere... Etter 5mnd kjøpte vi hus sammen... OG vi ble gravide!!! Så kom stasjonsvognen;) Vært sammen i strax 11mnd... Hvem vet når ringen kommer???
smågodt prinsessa Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 jeg møtte min på Folkehøgskole i Bergen.. vi gikk begge i musikk-klassen.. det ble ikke noe mellom oss før etter 2 mnd.. og siden har vi vært sammen.. i 2 og ett halvt år.. og nå skal vi ha barn:)
gullet kom 03.07.07 Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 min kjære var sjåfør for meg og en venninne... der var det kjærlighet ved første blikk for begge:)
Jeenie Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Jeg møtte min kjære når jeg skulle begynne som messepike ombord på tråleren der han var stuert... hadde kjæresete da, og ingenting skjedde menjeg var ombord på min første tur, når jeg så kom hjem igjen så gjorde jeg det slutt med min daværende kjæreste, og flytta inn til han... en uke ETTER det ble vi kjærester/samboere, 3 mnd etter det igjen kjøpte vi oss hus og nå tre år etterpå venter vi vårt første barn sammen...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Jeg og min kjære møttes gjennom felles venner. Vi ble sammen 11. september i fjor da vi hadde kjent hverandre i et år,og har nå snart vært sammen i 6 mnd og forlovet i 3mnd:) Vi er i gang med husbygging og jeg er gravid i 23. uke og er lykkeligere enn noen gang!! Livet er herlig!
Tpop Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 Møtte min elskede når jeg var 18år (han 24) og det blir jo for 7år siden:) Møttes på skolen(videregående) i felles valgfag-gym:) Vi fikk vår første sønn ca 1 1/2 år senere, og kjøpte oss da et småbruk som vi fremdeles trives og bor på. Forlovet oss etter noen mnd og giftete oss da sønnen vår var ca 9mnd:) Sønnen vår er 5 år nå, og vi venter en bebis til i september. Vi gleder oss:) Vi har vært gjennom mange tunge og gledelig stunder på de årene, dårlig økonomi(men alltid fått snudd på krona så endene møttes), studier, sykdom og en vond er at vi har vært separert 1 år for 2 år siden. Vi fant vel ut ganske fort at det var mer enn lenge nok uten hverandre, og fant ut at kjærligheten ikke var borte likevel, de gode stundene var bedre enn de vonde:) Det var værdt at vi tok steget og fant ut hva vi ville enn at man skal bo sammen år etter år til man er driiiit lei hverandre og alle broer er brent:) Vi koser oss nå hvertfall.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Møtte min kjære på jobben. Hadde samboer da, men forholdet skranglet fælt. Valgte etterhvert å flytte fra daværende sambo (september 06), og flyttet i egen leilighet. Jeg og sambo flørtet litt på jobben. Han var ofte på besøk og vi ble ganske forelska etterhvert. I desember 06 (3 mnd etter at jg flytta fra x'n ) oppdaget jeg at jeg var 4 uker på vei. Valgte etterhvert å beholde, han flytet inn i januar, nå har vi kjøpt stasjonsvogn og ser etter hus. Så her gikk det kjapt kan man si! Man kan jo ikke planlegge alt heller da, men siden jeg først var blitt gravid (selv om det var tidlig!) bestemte vi oss for at dette skulle vi klare... Hehe babyen ble laget samme dag som forholdet ble offisielt tror jeg uffameg, kjapt dette... men jeg er 100% sikker, og det er han også. Nå skal vi i middag hos pappan min Namm, hjemmelaget pizza er godt
julaugmamma Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 På ei lita strand, midt på somaren. Fint vêr på sørlandskysten. Humøret var nok ikkje det beste, eg var sur på foreldra mine som hadde tvunge meg med på ferie, i ein alder av 17 1/2 år. Han kom bort og sa hei.. Var nok ikkje med første blikk (eller kanskje det var det?) meir med andre blikk. Forlova oss 1 1/2 år etter, gifta oss 7år etter det. Første ungen kom to dager før 10-årsjubileum for når me kom ilag. Venter nå nr to i september, tre år seinare. Utruleg så fort tida går...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 3. mars 2007 #17 Skrevet 3. mars 2007 ble kjent med kjæresten min på ungdomsskolen, men da hadde vi andre kjærester. På videregående begynte vi i samme klasse, men det var først på en fest i forbindelse med at vi skulle bli russ i 3. klassen at fylla tok overhånd og førte oss sammen. Ble sammen etter en måned og har nå vært sammen i 5 år. Har bodd sammen i Tr.heim de siste tre årene=)
*Villekulla* Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Vi møttes på nettet. Noe jeg synes er litt flaut å si.... Men det er vel blitt vanlig nå i disse dager
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 3. mars 2007 #19 Skrevet 3. mars 2007 hehe jeg traff min kjære den aller første gangen jeg hadde på meg russedressen! Var på den tiden syk med bronkitt, og lundebetennelse,( ble lurt med på byen av venninna mi), så jeg var jo klinkende edru, noe han ikke var......merkelig nok fikk han lurt meg med på kino dagen etter. Nå 7 år etter ( snart i alle fall), lever vi lykkelig i synd, med kosebaby i magen....... Jeg kunne ikke vært lykkeligere.......sukk.....
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 3. mars 2007 #20 Skrevet 3. mars 2007 Vi har litt av en historie da.....hehe..Tror vel ikke det er så veldig mange som regner med å møte kjæresten sin på 40 meters dybde i Oslofjorden.... Jeg var på et teknisk dypdykkerkurs for 7 år siden. Fikk et forferdelig dybderus når jeg gikk ned litt for fort, (føles ca som når du reiser deg fra soffaen etter 2 flasker vin og alt snurrer..) dro tak i den nærmeste dykkeren fordi jeg skjønte at jeg var på skikkelig "bærtur" Så var det gjort da.. etter dykket fikk vi snakket litt sammen og har hatt mange koselige dykkeferier etter dette.........
Morango 29.05.2007 Skrevet 3. mars 2007 #22 Skrevet 3. mars 2007 lørdagskveld og ungdomstid, som Åge Aleksandersen synger. Såg meg ut min kjære på UKM en gang i 96/97. Da hadde han ungdomskjæreste, men etter konfirmasjonen i 97 så var jeg på plattdans på den trønderske bøgda jeg bor i og der fant jeg en ensom drømmegutt på en benk. Der klina vi litt og det var starten på en lang flørt å nå snart ti år etter sitter vi med et kjærlighetsbarn i magen. Vi har vært kjærester i sju år til våren, er ringforlovet og har det veldig bra!!!
liliana Skrevet 3. mars 2007 #23 Skrevet 3. mars 2007 Blink her og. Først som venner siden jeg IKKE skulle ha noen kjæreste. Venner får man som kjent ikke nok av . Etter noen måneders vennskap som bare ble dypere og dypere måtte jeg krype til korset og innrømme at det var mer enn vennskap fra min side. Det viste seg at det var vise versa. Møttes 3 uker etter det og dermed har vi holdt sammen siden.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Jeg flyttet fra Oslo til et lite sted lenger nord i landet for å gjøre noe helt annet. Var ute på "byen" og der var også samboeren min. Han hadde alt sett meg ut, men var litt sjenert, så han turte ikke ta kontakt. Men det gjorde kompisen hans. Så jeg ble regelrett satt i fanget på samboeren min. Og siden har jeg vel blitt der. ;o) Det er litt over et år siden nå. Vi er forlovet og jeg er 14 uker på vei. Så her har det gått unna, men jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv.
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 4. mars 2007 #25 Skrevet 4. mars 2007 Jeg møtte min kjære mann for snart 4 år siden, jeg var sykmeldt fra jobben og bodde hos mine foreldre under den tiden (langtidssykmeldt) mine foreldre hadde leilighet i kjelleren og en dag fortalte mamma at de hadde leid den ut til en gutt som var ett år eldre en meg, han kom fra sverige og skulle spille hockey, det tokk oss ca 2 uker førvi var kjærester, dette var i septeber og i jan flyttet vi sammen, i juli reiste vi på vår første sydentur til bulgaria, jeg var i skikkelig dårlig form slapp sliten og bla bla, (skjønte ikke at jeg var gravid) kom hjem fra 2 ukers ferie og ble skikkelig dårlig, kastet opp i over 1 uke uten stopp da skjønte vi at vi skulle bli foreldre, 1 uke etter det kjøpte vi leilighet der jeg kommer fra og forlovet oss på julaften samme år fikk en jente i mars giftet oss i mai og venter ett barn i juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå