Gå til innhold

MM til venninne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare legge til at de som synes det å amme andres barn er helt "feil", er nokså historieløse. Slikt har blitt praktisert opp gjennom tiden. Det er kun de siste tiårene at praksisen har blitt mindre vanlig i vår kultur.

Hva sier forresten pappaene til de to barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gi den andre babyen din melk på flaske er supert! Å gi av din egen pupp - litt vel rart og ekkelt...

Skrevet

Syns også at så lenge dere er komfortabel med det begge to, så er det vel helt greit. Og i "gamle dager" fantes det jo profesjonelle ammere som ammet andres barn,.. Tror som du sier at barnet tenker at mat er mat, tror ikke de tar noe skade av det nei. Og å slippe å pumpe seg i hytt og pine er jo et stort pluss for deg (det syns i alle fall jeg var noe skikkelig herk!)

Skrevet

Er vel greit det, så lenge dere begge er med på det. tror ikke personlig at jeg hadde likt at noen andre skulle amme mitt barn, ville nok heller tydd til mme, men hvis hun ikke har noen problemer med det, så er det jo en grei løsning for dere begge, som du sier :o)

Skrevet

Dere må jo gjøre som dere vil! Hadde det vært meg hadde jeg gjerne tatt imot eller kjøpt melka de, men jeg hadde nok foretrukket å gitt babyen min flaske....!

Skrevet

Bedde fedrene var tilstede da vi forsøkte dette for noen dager siden. De er begge komfortable med dette. De forstår liksom ikke helt hva som ikke skulle være i orden med det??

Som mange her inne sier så er det jo helt naturlig. Det er jo tross alt ingen grensesprengende ny ting vi prøver oss på her, dette har jo blitt gjordt i all tid før oss. Rart å se hvor mange som ikke syns dette er okey egentlig. Jeg ville nok syntes det var litt rart å se noen andre amme dattern min, akkurat som jeg syntes det var litt rart å amme min venninnes datter. Men ikke så mye at jeg ikke ville gjordt det. Det er mer spennende enn rart, for meg i hvertfall.

HI

Skrevet

jeg personlig ville ikke ammet andres barn eller at andre skulle ammet mine barn, tror jeg. men så lenge dere synes det er greit, så synes jeg det er flott! :)

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg svarer på dette egentlig. Så lenge dere synes det er greit, så er det jo det:) Og ja, det var ikke uvanlig før i tiden å ha amme til barnet sitt. Men det vil vel ikke akkurat hjelpe melkeproduksjonen hennes da...at du ammer ungen hennes...? Jeg personlig hadde ikke latt noen andre, venninne eller ikke, amme mitt barn. Men jeg er veldig sår på det området fordi vi aldri fikk taket på amminga. Hun fikk det ikke til. Så da for meg å se en annen amme henne...nei...hadde dessverre ikke klart det... Kanskje meg som er litt hårsår... Nåja...

Skrevet

Kjempeflott løsning.

Hvorfor skulle ikke mennene syns det samme?

Puppene til for å amme. Flott at de kan brukes til noe seksuelt også... men så lenge jeg ammer er puppene forbeholdt mating og om jeg skulle ha ammet andres barn hadde jeg ikke hatt problemer med det. bare koselig syns jeg. tror jeg ville vært veldig takknemlig om en venninne ville ammet mitt barn i et slikt tilfelle.

Stå på:)

Skrevet

Jeg synes dette høres ut som en super løsning!

Mammaen min ammet min kusine når moren hennes (tvillingsøsteren til min mor) hadde bb og ikke kunne amme. Min kusine var i tillegg hjertebarn og hadde veldig godt av å få mm. Denne historien har vi fått høre i oppveksten og synes bare det er kjempekoselig! De har jo helt like pupper siden de er tvillinger, he he, men tror ikke barnet blir noe mer forvirret av å ta et annet bryst enn av å ta flaske!

Skrevet

Supert så lenge begge er fornøyd med det:) Men er ikke sikkert jeg har villet det.... men er ikke sikker.. Er man i nød,så er man i nød..:)

Skrevet

skjønner at det var sårt å ikke kunne amme, men er du klar over at du skylder på babyen?

"hun fikk det ikke til".

vær voksen og ærlig nok til å ta ansvaret selv, selv om det er smertefullt, ikke skyld på en som ikke kan forsvare seg. det syns jeg ikke er rettferdig selv om det er mest behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...