Gjest Skrevet 1. mars 2007 #26 Skrevet 1. mars 2007 Endelig har eg litt tid å sette meg ned,for her har det gått i ett idag og det synes eg bare har vore kjekt for da går tida fortere. Fikk besøk av ei venninne og vi gikk på trilletur med lilledua etter å ha skravla oss ferdig,he he. Var innom apoteket og kjøpte minifom dråper og fennikel kapsler pluss at eg har sukkervannet klart til kvelden hvis ting skulle skjære seg fullstendig. så nå får vi håpe på roligere netter.Nå sover ho på sofaen og våkner vel ikke før nærmere kl 20,så da får vi starte på kveldstellet og håpe at vi kommer i seng innen rimelighetens grenser og at nattamminga ikke strekker ut i timer i natt. Fødselsannonsen kom i avisa idag og den var kjempefin,så mannen min var heldig som fotograf der. Ellers så fant eg brudebildet vårt på nettet til avisa vår idag også.selv om det føles som evigheter siden vi giftet oss i september. Fotografen hadde ingen mistanker om at eg gikk gravid i 4 mnd da,he he.
Hanne og jentungen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #27 Skrevet 1. mars 2007 Rødhette: Syns det så spennende ut å utfordre min egen fantasi mer enn jeg gjør. Merk: jeg sammenligner meg med ka-ping, så bra blir det aldri, men det betyr ikke at det ikke kan bli bedre:)) Hvordan er det sammenlignet med bokklubbene.no? Der får jeg e-post med beskjed om månedens bok og så kan jeg avbestille den selv.
SpongeBob Skrevet 1. mars 2007 #28 Skrevet 1. mars 2007 hobbyglede lar meg tro at jeg kan ha en hobby, glimrende... nei, DiB-alarmen slo inn igjen, gitt!
rødhette* Skrevet 1. mars 2007 #29 Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk medlemsblad nå, men mulig man kan få tilsendt på e-post i stedet... Man kan avbestille på internett, telefon eller per brev iallfall.
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2007 #30 Skrevet 1. mars 2007 Okei, jeg er solgt. Rødhette: jeg vil bli vervet!!! Og ikke kom og kupp henne, folkens - jeg sa det først, bare sjekk lenger opp i tråden her! Hvis dere andre vil bli medlemmer, så kan jo JEG verve dere, hehe Nå er mini lagt, brusen skjenket, lillesøs og nada plassert i soffen, gubben i lenestolen og dvd'n i spillern - kosekveld i ka-ping-heimen!
rødhette* Skrevet 1. mars 2007 #31 Skrevet 1. mars 2007 ka-ping, send meg adressen din på mail da, så sender jeg vervekupongen til deg i posten Hvis noen flere vil bli vervet *kikke bort på Hanne* så kan jeg verve flere altså *glise* Her sovna lillegutt ca kl 21 i kveld.. spennende å se om han har tenkt å sove like lenge i natt *håper men tviler* Jeg kommer nesten ikke over at han sov 8 timer sammenhengende sist natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå