Gå til innhold

Tilba og resten av mødre som er rive ruske gale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hør her,og det nå!!!!!! :0)

på 5mnd kontrollen til jr fikk jeg faktisk anbefaling av HELSESØSTER om å bruke en slik pute som tillab skrev om !!! ikke søttan om jeg tror slikt er verken farlig eller annet for ungene ;o)

så,skyt meg,slå meg,eller tramp meg ned.vi kommer til å innføre det.å en ting til...brukte slik i treningen av mine premature unger også....

så snille tillab,du har min tro på at det du skriver er sant ;o)

nå er vel jeg en ruskegale mamma..jaja,jo flere jo bedre =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det faktisk umulig å "lære" en baby å krabbe hvis h*n ikke er moden for det selv! Puter hjelper bare babyer som egentlig er moden for det men trenger bare den lille ahaopplevelsen av at det faktisk er mulig å bevege seg på den måten. Men dette bør vel HI skjønne på egenhånd...

Skrevet

attpåklatt; hihi;) Vi er ruskende gale sammen!

Kozy, vi og:p Hehe...

Skrevet

Nå har jeg fått leita fram innlegget du reagerer sånn på og; seriøst dette er et tulle innlegg? du er ikke så hysterisk at du tror det er skadelig å hjelpe rumpa til babyen opp?

Jeez...

Skrevet

Jammen Sweet Amber, det er jo ikke NATURLIG utvikling:p Hehe..

Tror dessverre den anonyme som startet dette innlegget stakk med halen mellom beina. Og jeg som trodde jeg ENDELIG hadde fått meg min helt egen private anonyme stalker:( *snuffelufs*

Skrevet

Kanskje en sånn pute hadde vært noe for knerten min. Han er også veldig utålmodig etter å komme seg opp og frem, setter rumpen i sky, men sliter med å få med resten og da blir han kjempesint..

Mulig jeg og er riv ruskende gal da, men såfall: hvorfor være normal når jeg er lykkelig som gal, hahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...