Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hallo. Det desidert dummeste jeg har lest igjennom tiden min her på dinbaby, og her har det virkelig stått dumme ting i løpet av de årene jeg av og til er inne å leser. Skal dere kjøpe dildo til ungen når den er 8 år også???? Blir så provosert over at mødre ikke lar barn være barn og babyer være babyer. Gi en hjelpe pute til en 5 mnd gammel unge for at ungen skal krype. Sinnsyke mødre rett og slett... Sånn det var min mening, hilsen en som tar vare på ungene og lar de utvikle seg helt naturlig. Kjøp dere en robot!!!!! Udugelige krek.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Først og fremst så er nicket mitt Tillab, i allefall sist jeg sjekket... Har forøvrig kjøpt meg robot, den fungerer utmerket, veldig fornøyd... På salg var den også. Gjør den jobben den skal slik at jeg slipper! Og når det kommer til puta så gjorde den at jeg fikk en kjempeblid baby uten flere kuler i panna, så jeg lar henne nok beholde den jeg, kjøpte den egentlig til pynt men syntes det var en fin løsning for å slippe en illsint baby som prøvde å få til noe hun ikke klarte og bare slo seg. Og puten ble ikke kjøpt med det som hensikt forresten, den ble kjøpt som pynt til det nye rommet hennes, sammen med 3 andre som matcher i andre fasonger. Så jada, jeg er riv ruskende gal, klin gæærn og definitivt et udugelig krek! Det er akkurat derfor jeg med stolthet kan si at jeg er med lem av DiBs monstermødre! Når det kommer til dildo så skal hun få lov å kjøpe det selv den dagen hun føler noe behov for det. At hun da er 8 tviler jeg sterkt på, men om hun gjør det av nyskjerrighet når hun er 16 så synes jeg det er bedre med en dildo enn en småsnuskete overkåt guttepjokk... Noe mer du ville ta opp med meg mens vi først er i gang?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Dette innlegget bør du melde til webmaster. Men jeg lurer litt på hvilken pute det er snakk om her?
=Mina min og mej= Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 jeg må le litt jeg om jeg får lov:) :)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Takker for støtten, har intet behov for å melde det til webmaster jeg. Har vært her så lenge nå at jeg har igrunn vært litt lei meg for den manglende oppmerksomheten fra anonyme, liksom ingen av dem som har yppet på meg før i dag. Får se om jeg får svar?! *titter spent etter anonymen*
Januar 2010 <3 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Er vel en grunn til att denne smartingen lagrer seg som " anonym". Hadde jeg også gjort om jeg hadde fått meg til å skrive noe slik. kanskje " kranglesiden" er stedet for deg? God JUL! Hehe
Solita 79 Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Herregud. Dette innlegget her er jo bare til og le seg skakk av... God det finnes noen som kan lære oss riv ruske gal mødre hvordan vi skal bli bedre da??!!! eller er det HI som er gal??? Må jo være det for og lange ut om noe sånt. Ha ha ha, da fikk vi en god latter i dag også
Murmeline Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Vet du anonym, tillab lar faktisk Embla utvikle seg i sitt tempo! "problemet" er bare at Embla er utrolig utålmodig med å bli stor jente, og er ikke så glad i å ligge pent på gulvet og smile. Hver baby er forskjellig, og jeg tror de fleste mammaene vet dette, og kjenner sin baby best.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 HIHI :-) HA, you go girl :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Elendig mamma;) Ser forøvrig ut som om jeg ikke får noe mer svar fra sinnataggen:( Litt skuffa jeg:p
hemmeligvemmelig Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Dette innlegget må være det desidert dummeste jeg har lest igjennom tiden min her på dinbaby.
hemmeligvemmelig Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 tillab: jeg kan god leke anonym og finne på no dritt om det kniper
Murmeline Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 Haha, ser deg for meg, brettet opp armene og klar til kamp, hihi... Tror kanskje anonym her plutselig følte seg litt utstøtt... Snuppa mi løftet på rumpa igjen i stad, hurra!! Hun er litt mer bedagelig hun da, og satser mest på sjarmen og masse latter i stedet
Solita 79 Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 ...og de gæærne har det godt... haha ;-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 ..og de blinde bedre som ikke ser hva de gærne gjør! :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 ping og lille billabong; kjør på, jeg er klar! *stooort glis og klare tastefingre* Hehe, er jo ikke like moro når man vet at det er på tøys:( Endelig mamma; Flinke prinsessen! Heiaheia! Syntes hun var så snill i dag, søte lillemor. Og jeg tror kanskje anonymen har sneket seg tilbake på krangle eller hvor nå enn den kom fra... Sukk, kanskje jeg skal gå etter inn dit? Kanskje det hjelper? Neeei, nå er det middag, spise litt:)
Expat Skrevet 28. februar 2007 #19 Skrevet 28. februar 2007 Det som er litt rart er at dette anbefales av mange eksperter... Det er faktisk bilder av slikt i Dr. Sears' The Baby Book... Som en anbefalt adspredelse for baby, slik at de kan lære å ta opp ting fra gulvet og få trent ryggen...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #20 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er enig med HI her på enkelte punkter. Det er selvfølgelig min mening, og hva alle andre gjør med deres barn, det bryr jeg meg ikke med. PERSONLIG lar jeg barnet mitt utvikle seg i sin egen tempo, og lar h*n være et barn. Klart det blir knall og fall, men det lærer h*n av. Barnet mitt får lov å være et barn, utvikle seg i eget tempo. For meg er det ikke noe hast. Om h*n er først eller sist ute med å nå disse milepælene betyr ingenting. Vil også få med at jeg IKKE er enig i at "dere" er noen udugelig krek. (Selvom jeg trakk litt på smilebåndet pga den herlige sinna måten HI skrev på) Syntes heller ikke dere burde skaffe dere roboter. Man må vel forvente seg litt drama når så mange kvinner kommer sammen.
Gail Skrevet 28. februar 2007 #21 Skrevet 28. februar 2007 Heia Tillab sier jeg også! å gi f i den dumme anonymen da,måtte bare le jeg... Synes Tillab er kjempe kul jeg og som nevnt lenger opp her,envher mor kjenner sitt barn best og gjør det som er best for den:)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #22 Skrevet 28. februar 2007 å herremann:-))) signerer denne gale tråden og erklærer meg herved som en farlig, syk mor.. haha:-))
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #23 Skrevet 28. februar 2007 Hehehe:)Hvordan pute er det Tillab har?Høres jo spennende ut:)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #24 Skrevet 28. februar 2007 Ser det er mistenkelig mange monstermødre innom her:p Haha.. Til den som lurte på puta, det er en pyntepute fra Hansen og Dysvik jeg la under magen hennes etter hun kom seg opp på alle fire, fordi hun alltid trynet ned igjen med nesa først og da endte med kuler i panna og masse hyl og grin. Puta er formet omtrent som ei pølse og veslemor har da lært seg å komme seg fremover også og krabbet i dag uten pute for første gang. Og til den anonyme som er litt enig med HI, jeg er også enig i at de små skal få utvikle seg som de selv vil, og det får Embla gjøre. Krabbe er noe hun uansett ville mestret innen kort tid... Det eneste jeg har gjort er å sørge for at hun ikke slår seg like mye samtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå