Gå til innhold

Jeg lo da jeg så den nye dama hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da voldsomt!!!!!

det er litt overfladisk-ja men hallo!!! hun kan da ikke vite om den nye kjæresten hans er snill og god!

her er det faktisk dusom er barnslig:du tar jo helt av jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA, seff er ikke hun som skrev dette innlegget slem.

Nekter å tro at noen av oss ikke hadde moret oss over å se at vi faktisk er penere enn den nye dama til eksen.

Det er en sånn "HA HA! SOM OM JEG BRYR MEG" følelse. Helt normalt og herlig.

Skrevet

Jeg synes ikke det er barnslig... Er akkurat lik selv. Har vært i to seriøse forhold tidligere, det ene endte sivilisert og vi er venner. Ønsker han alt godt, inkludert fin dame! Den andre er det verre med, og jeg godtet meg stort når jeg hørte om nydama hans! Ikke direkte stygg, men sur og bitchy. Fullstendig uinteressert i vennene og familien hans og gidder aldri å gå ut. Så nå sitter han der, 29 år gammel innesperret i leiligheten hennes sammen med to ildere som driter og pisser overalt, eier ikke en drit fordi mesteparten vi hadde var mitt...

Skrevet

Hva om den nye dama hans er penere enn dere da?

Katastrofe??

Skrevet

De fleste jeg har vært sammen med tidligere har kjærester som er like pene eller kanskje penere enn meg... Er bare glad for det jeg. Men kommer vel an på øyet som ser. Når en er sammen med en person synes man vel den personen er den fineste i verden uansett... Eksen min jobbet som modell tidligere og er veldig pen, men jeg synes han jeg er sammen med nå er mye finere!!

• 3 uker senere...
Skrevet

det er sikkert vanlig, men husk at utseende ikke alltid er det viktigste. Hun kan ha masse flotte indre verdier og da spiller ikke utseende så stor rolle.

Skrevet

Høres ut som om du ikke er ferdig med han...?

Skrevet

Hun kan være rik??? Hehe, min 'eks' nye dame er vanvittig rik. Ble sjokkert når jeg fant ut det :-))) Utseende er ikke alt! Får håpe for hans del at det er de indre kvalitetene han fallt for ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...