Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hun var IKKE spesielt pen. Er jeg barnslig? Kunne ikke dy meg for å le litt inni meg da jeg så min eks med en ny dame. Hun var rett og slett mye styggere enn meg... Mange nivåer under meg. Er det vanlig å synes sånt er litt morsomt..? Eller er jeg bare barnslig.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Hehe.. jeg frydet meg også en del da en eks fikk en kjæreste som var styggere enn meg.. Men han er jo litt merkelig, for han sa det jo selv også da...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 He he, tror det er helt normalt: )
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Selv om man har kommet over eksen også? Jeg har jo kommet over han, derfor synes jeg det var litt rart at jeg storkoste meg over at hun nye dama ikke var pen. Hahaha.. Hun hadde ganske stygge trekk i ansiktet, liksom, og stor, flat rumpe :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 syns du var barnslig jeg da. og dessuten må jeg si du har veldig god tro om ditt eget utseende. unn x din å ha det godt, hvis du har kommet over han da?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Det sier vel en del om din personlighet, tror han har gjort det bra jeg.... Du er kanskje en smule superficial?
Skurvelurven Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Dette er heeeeelt vanlig, og har ingenting med om man tror at man selv er pen eller er overfladisk å gjøre. Det er på en måte en liten survival-teknikk, på samme måte som man sminker seg og bare MÅ se fabulous ut, hvis man vet at man skal samme sted som eksen som har dumpa deg. En venninne av meg doller seg stadig opp og stikker "by the way" innom butikken til eksen, bare for å minne han om hva har gått glipp av:)
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 om jeg ikke var kommet over han? Jeg synes personlig sjarm og glimt i øyet er det viktigste, og synes sjelden det er de (i følge andre) peneste jentene/guttene som har mest utstråling. Og smaken er jo som baken. Men ser hun ut som et takras, legger man kanskje merke til det?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Kanskje hun er styggere enn deg, men jeg må si at med slike kommentarer og umoden oppførsel så vil jeg tenke meg at hun er 100 000 000 ganger snillere enn deg!!!!! - Og utseende det forsvinner med tiden, men godheten man har i hjertet sitt det er en del av personligheten så den BLIR! Heller snill enn vakker!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 "Og utseende det forsvinner med tiden, men godheten man har i hjertet sitt det er en del av personligheten så den BLIR!" som å lese et postkort fra en amerikans kvasipsykolog, he he he. Sorry, men: Herremin så mange snusfornuftige, politisk korrekte frøkner, da ;-) Det er da lov å unne seg litt skadefryd i en sånn situasjon. Og eks'en hennes var jo enig, he he. Ikke ta livet så seriøst, jenter. Vær litt skadefro en liten stund, det skader ingen men får deg kanskje til å komme deg litt ovenpå der og da. Så legger du det nak deg og går videre. Ikke døm andre pga en slik filleting.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 Det sier kanskje litt om hvor mye "over ham" du er da - for denne mindre pene dama er tydeligvis i besittelse av egenskaper du ikke har, ettersom han er hos henne istedenfor med deg... Jovisst, jeg var akkurat likedan da jeg var 17, 18 - og syntes ikke selv jeg var barnslig, i ettertid kan jeg jo gjøre meg opp andre tanker om akkurat den oppførselen.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #13 Skrevet 11. mars 2007 hadde vært barnslig å slenge det opp i tryne på dama til x'en, men å si det til seg selv og andre som ikke kjenner vedkommende må da være lov:) det er konkuranseinstinktet:) ble dessuten litt fornermet av" Jovisst, jeg var akkurat likedan da jeg var 17, 18 - og syntes ikke selv jeg var barnslig, i ettertid kan jeg jo gjøre meg opp andre tanker om akkurat den oppførselen." -kommentaren. jeg er bare 17 år, jada, jeg er ung og uerfaren, men hærregud, er det ingen sannhet i at du ikke er voksen før du tørr å være litt barnslig? må man være så alvorlig og særiøs hele tida? er det ikke lov å kose seg over små gleder, som stygge damer til x'er? det er ikke noe vondt i det, så lenge ikke dama veit det sjøl, vel:) uskyldig moro på andres bekostning!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #14 Skrevet 11. mars 2007 Helt enig! For noen latterlige mennesker som kommer med sure, politisk korrekte innspill på hovedinnlegget - det er fordi dere er STYGGE og dem vi pene ler av !!!'
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #15 Skrevet 11. mars 2007 Herre... HI lurte på om noen syntes det var barnslig - og da er det ingenting galt i at jeg sier jeg synes det ER barnslig. - og at det var slikt man gjorde da man var såpass ung, det har ingenting med å være "politisk korrekt" eller å ikke kunne være barnslig selv om man blir eldre, men man får et annet perspektiv på ting når man får noen år på baken. Og dersom barnsligheta mi må komme på bekostning av andre, er det en umoden form for barnslig ja!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #16 Skrevet 11. mars 2007 åh hærre jessu fader! man kan ikke synes at alle er pene, å synes at noen er stygge er verken barnslig eller frekt. sånn er det bare. folk har forskjellig smak! og det er klart at konkuranseinstiktet spiller inn når en ex, i alle fall visst det nylig er blitt slutt, får seg ei ny dame og hun ikke er attraktiv for deg. da kan man ofte føle at man har vunnet slaget, og da godter man seg. det er jo ikke for å være frekk, det er bare sånn vi er. vi er dyr. og vi konkurerer hele tida. tror ikke man synes alle er så like pene selv om man blir eldre, og det må jo være lov til å ha det gøy med fremmede så lenge man ikke er frekke mot de.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #18 Skrevet 11. mars 2007 Kanskje det er umoden oppførsel, men det er nå slik jeg er.. Jeg er ikke hi, men anonym nr 3.. Det hadde ikke noe med at jeg ikke var over eksen. Det var jeg som gjorde det slutt, og han som bønnfalt meg i flere mnd om å ta han tilbake, før han etter en stund ble sammen med henne. Men forholdet deres varte ikke lenge.. Han sa flere ganger at han elsket meg og skulle ønske jeg var mor til sønnen han fikk med henne. Men nå ser det heldigvis ut til at han har gått videre i livet sitt, og fått seg en ny kjæreste. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler slik. Det er jeg som har gjort det slutt med mine 3 ekser, og har på en måte likt at de fremdeles ville ha meg.. Han siste jeg var sammen med er sammen med ei jente, som jeg tror er ganske pen. Har aldri sett henne, men utifra det han har sagt om henne. Han har vært kjempesnill etter det ble slutt, og har sagt han er glad for å se hvor bra jeg har det sammen med kjæresten min. Han og kjæresten min har felles venner, og da han traff kjæresten min helt i begynnelsen vi var sammen, fortalte han kjæresten min hvor snill jeg er, og at han måtte ta godt vare på meg. Jeg klarer ikke være like glad på hans vegne. Vet ikke helt hvorfor. Er på en måte litt rart at det ikke er meg han liker lengre.. Selv om jeg aldri hadde kunnet bli sammen med han igjen, og er veldig lykkelig sammen med kjæresten min. Kanskje dette er pga jeg er umoden, men tror det bare er slik jeg er, og ikke en ting som har med hvor gammel jeg er, for tror ikke det vil forandre seg...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #19 Skrevet 11. mars 2007 Poenget er at jenter som selv er stygge ikke forstår dette. De føler seg truffet, derfor må de komme med sure angrep. God bedring! Hilsen pen & hyggelig (men som synes det er morsomt at eksens dame er styggere enn meg)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #20 Skrevet 13. mars 2007 Jeg synes faktisk at det er litt trist at den nye dama til eksen min er styggere enn meg jeg, jeg vet at han kommer aldri til å klare å være stolt når han viser henne frem, slik han var med meg. Jeg er glad i ham selvom jeg ikke klarte å være i et forhold med ham, og jeg mener helt klart at han kunne gjort mye bedre enn den dama han er med nå-.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #21 Skrevet 13. mars 2007 Hei. Jeg opplevede det samme som deg, at min eks fant en dame som andre ikke synes var noe særlig å se på. Nå hører det med til historien at det var jeg som valgte å bryte, men likevel.. Først tenkte jeg "phu" hun vil ikke konkruere ut våre minner, jeg har stoltheten tilbake. Så ble jeg litt klokere, for kjærligheten består ikke av hvor pen partneren er, men hvor glad du er i personen inni. Utseende forfaller uansett, mens kjærnen av personligheten er noe man faktisk lever med. Hun ble sjalu - pga mitt utseende. Men du verden så feil hun tok, jeg var og er bare glad for at han fant sin kvinne. Hun som fortjente hans kjærlighet. I dag er de gift. Så brudebildene. Uansett hva andre sier, jeg synes hun så nydelig ut. Til tross for at vi en gang i fortiden også tok brudebilder. Utenpå st vi i stil, men ikke inni. Vi ville ulike veier, mens de helt klart fant en felles vei. Konklusjon; Sorry din ex kan ha funnet den store kjærligheten i ei som er penere enn deg - inni :-) Også var det dette med øynene da - utstråling. Alfa o mega for fysisk tenning! Hilsen ei som også er "pen", men ikke hovmodig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #22 Skrevet 13. mars 2007 gjesp................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz for et kjedelig, politisk korrekt svar. Er vi ikke ferdige med denne debatten da? Stygge jenter forstår det ikke - pene jenter (som du tydeligvis ikke er) forstår humoren i det. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #23 Skrevet 14. mars 2007 Du er nok ikke alene om å ha opplevd dette. Det viser vel bare hvor overfladisk mange er. Jeg var også sammen med en "høy og mørk" flott mann og er selv en som mange snur seg etter.... men vi hadde det ikke bra og det er over og vi fant nok begge to på hver vår kant en "styggere" partner i manges øyne. Men vi er uansett begge mye mye lykkeligere. Syns nå heller synd på alle de som er mere opptatt av å finne en pen mann enn å finne en å bli lykkelig sammen med. Min er verdens mest sjarmerende og omtenksomme mann, og jeg ville ikke ha byttet han ut med alle verdens "mest sexy" mannfolk.
kreps-76 Skrevet 27. mars 2007 #25 Skrevet 27. mars 2007 "Stygge jenter forstår det ikke - pene jenter (som du tydeligvis ikke er) forstår humoren i det. " Kan ikke annet enn å la meg provosere av dette og lignende som er skrevet. Er du sikker på at andre synes du selv er så pen og vakker da?Det er jo ikke sikkert, selv om du er så fornøyd med utseende ditt selv, og derfor bare kan kategorisere andre og rakke ned på dem. Inndelingen stygg-pen, populær-upopulær trodde jeg hørte grunnskolen til, og var noe som folk vokste i fra.Men den gang ei altså... Og så vidt jeg husker, var det ikke de såkalte peneste som var de hyggeligste, tvert i mot.. Dette var et sidespor i debatten, jeg er klar over det. Men jeg måtte bare skrive dette. Hilsen ei med ganske vanlig utseende, verken spesielt pen eller stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå