Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?


kristine26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 uker, har gått opp tre-fire kg etter å ha gått ned to kg.. :) og de kiloene hoppet på sånn plutselig, men er ikke rart i og med at babyen vokser og at jeg har bedre appetitt..! ;) men har litt dårlig samvittighet for at jeg har så vanskelig for å holde meg unna søtsakene.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 uker på vei og har gått opp 4-5kg.

Hvis noen begynner å få panikk da det står rundt omkring at det er vanlig å legge på seg ca 12 kg, vil jeg bare si at det var ikke det min jordmor sa! det var ikke mange som legger på seg så lite sa hun, de fleste kommer derimot opp mot 20kg! så, ingen grunn til panikk enda!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omtrent som jeg trodde, jeg har gått opp 2,5 kg. Men det har svingt litt, for jeg gikk ned en del da jeg var på mitt dårligste. Starta på ca.57 kg og er nå 59,6. Regner også med at det kommer en del kilo mer utover ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 4,5 kilo med èn gang jeg ble gravid. Vekta har holdt seg der helt nå til uke 22. Det er jeg veldig fornøyd med hittil. Skal til jordmor om et par uker og veier meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å dåne av overraskelse da jeg gikk på vekta i morges. Jeg er 23 uker på vei i dag og har bare lagt på meg 1,5 kg hittil og det er kjempebra for meg som veier en del fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg ble så skremt når jeg begynnte å lese disse innleggene.endeli noen som har gått opp litt mere.jeg er 21 uker og har lagt på meg 12 kilo,vet ikke hvor de er ,godt fordelt over hele kroppen.men jeg er ganske heldi vil jeg si.mitt første svangerskap gikk jeg opp...ja jeg veide 67 kilo da jeg ble gravid..dagen før jeg fødte veide jeg meg å da sto det 116 kilo...så jeg tror ikke det samme skjer igjen.di kiloene raste jo bort men uansett du er ikke mye klar får en fødsel da..ikke hva jeg hvertfall.da hadde jeg det tungt,mener enda at det hva derfor min sønn ble tatt med keisersnitt,får jeg rett å slett ikke hadde kondis til å beherske enn fødsel.men denne gangen er det andre boller.denne gutten skal ut der han kom inn uansett hva.mitt største ønske er å føde på orntli vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i veke 21 og har ikkje gått opp nåke endå. Har akkurat klart å karra meg opp på utgangsvekta etter kvalmeperioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i 21+1 og har gått opp 7 kg... men alt har samlet seg rundt magen så føler meg heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19 uker i dag og har gått opp 5 kilo. er ganske fornøyd egentlig. bør ikke legge på meg så mye siden jeg er en del overvektig fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20 uker i dag. Har gått opp fire kilo. Med det lagt seg alle andre steder enn på magen og puppen :o( Håper at magen også begynner å vokse snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er stoor forskjell på hvor mye man går opp...

blir så glad når jeg leser om dere som ikke bryr dere så mye om det.. gjør det ikke selv heller.. det hører liksom med i graviditeten, sånn er det bare ;)

jeg er i uke 20+5 og har gått opp rundt 9 kilo... syntes det er helt greit ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...