Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?


kristine26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heldig du da som får det de rette plassene;) jeg skal til jordmor nå i dag faktisk, og da får vi se hvor mye jeg har gått opp. har ikke vekt selv... tror ikke det er snakk om mange kilo, men føler det har lagt seg mer på sidene og rumpa - veeeeldig kjekt... men men, det er ikke så farlig heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i veke 20/21, først gjekk eg ned 5 kilo, og etterpå har eg sakte men sikkert gått opp 7 kilo. Alle kiloane ligger på magen og litt på puppene. Føler meg kjempebra og har egentlig aldri vert så fornøyd med kroppen min som eg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 19 uker akkurat i dag, og har til nå lagt på meg 2 kilo. Ikke så mye, men jeg har ikke vært særlig sulten før nå...! Har slitt med brekninger og null matlyst helt til for 4 uker siden. Sist graviditet la jeg på meg 15 kilo til sammen, og da kom det meste på slutten. Syns 15 kilo holder denne gangen også! Til nå er det bare mage og pupper som er blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey,syns jeg hadde gått opp sånn plutselig mye siste mnd..ble litt skremt!Men da er jeg ikke alene da :) Godt å vite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay..... da tør jeg nesten ikke si hvor mye jeg har lagt på meg.

Kunne ønske jeg kunne skrive det gyldne tallet 7 som mange av dere andre.

Men ... det nermer seg 13 kg allerede !!

Men sliter så med vann i kroppen , bena mine er harde av vann, spesielt lårene.

Men jeg driter i det... spiser normalt, drikker mye så får det bli som det blir.

Tar opp slanke kuren når lille gutt blir født :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20 uker og gått opp 2 kg. Ser at det kanskje er litt lite, men øker nok på nå snart tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska te jm idag,å i veie meg hjemme om morgenen.tenkte i sku klage litt..hehe..føle i har gått opp så mye siste par ukan...lagt på meg nesten 6 kg sia før i ble gravid..men har holdt meg bra i mange uka,men de siste ukan,har i økt noe i vekt...syns det begynne å bli mykkje i...tenke på kossn det ska gå med resterende 19 ukan+ 3 daga :-) men har samvittigheten på mitt da,ang det å spise sundt... :-) men tror i må kutte ut litt melk..kan drikke for mye melk i løpet av en dag..men det e såååååååå godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at i ser vi en del av oss har gått opp veldig likt i forhold til ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 veker og har gått ned 4 kg etter eg blei gravid. Hadde noe ekstra fra før også eg blitt meir aktiv og spiser jevnere+sunnere så det er vel naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 fullgåtte uker nå, og har gått opp 3 kilo. Det meste ligger vel på magen som vokser fra dag til dag. Har stor matlyst om dagen, men prøver å begrense meg når det gjelder søtsakene (ikke lett!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22+3 uker på vei, og har gått opp 2,6 kilo. Men 1 av kiloene var på kun to uker, så nå raser det vel på snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...