Gå til innhold

Er du tilbake i gamlevekten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, 8 kg igjen og snupp er snart 1 år. Men synes jeg var tynn før da så jeg må ikke ned alle 8 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned 10kg. Jenta mi er straks 5mnd. de siste fem sitter som støpt, men tenkte gjøre en innsats før sommeren, men har fortsatt mye mage igjen.. håper den går bort når jeg begynner å trene..

Skrevet

Jeg hade gått ned allt etter bare 2 uker. Nu er hun 5 uker og jeg har gått ned 1 kilo til.

Men siden jeg er tynn og veier lite fra før så håper jeg virkelig ikke jeg skal gå ned mer nå. =/ Vill jo ikke bli alt for tynn heller da.

=)

Skrevet

Er ved samme vekt ja..¨(etter 6 uker) kanskje litt mindre nå.. men tror en del av musklene mine ble fett så jeg har brukt litt tid på å stramme meg inn igjen.. men jeg er perfeksjonist dA. HA HA..kom inn i gammel bukse str forrige uke og er veldig fornlyd med det ;=)

beina er tynnere enn før.. hmmm

la bare på meg 9 kg .

Skrevet

mathias er 7 uker til fredag, og jeg er 1,5 kg lettere enn jeg var når jeg ble gravid. så håper det fortsetter den riktig veien! =)

Skrevet

jeg hadde gått ned alt da jeg kom hjem fra sykehuset. 13 kg.

Skrevet

Jeg var tilbake etter 3 uker. Men har ikke gått ned et gram mer etterpå. Ikke opp heller, forhåndsprogrammert...?!

Skrevet

Jeg har 13 kg igjen til match vekt og jeg føte for 2 uker siden!!!

Skrevet

jepp! skjedde dagen etter fødsel.. Eller var 6kg mindre enn det jeg veide før jeg ble gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...