Gå til innhold

Er du tilbake i gamlevekten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte du evt.

Synst mange blir tynnere enn før jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det er jeg. Det gikk kjempe fort for meg å komme meg tilbake i "riktig" vekt.

Skrevet

NEI!!!!! Mange kilo igjen jeg..... -kjedelige greier :(

Skrevet

Nei, sliter fortsatt etter 8 mnd.

Skrevet

Jaaa! Forrige fredag var dagen! Tassen er ca 7,5 mnd.

Skrevet

Gikk veldig fort tilbake til gamlevekten faktisk! Etter to måneder var jeg der. Har fortsatt med å gå ned (såvidt), så veier mindre nå enn tidligere, men det har vel stoppet opp litt nå. Men magen er der fortsatt da... Burde vel tatt noen sit-ups...

Skrevet

Kom aldri tilbake i samme vekt, sklei glatt forbi uten stans og er nå slankere enn når jeg var 20:) *fornøyd*

Skrevet

Nææi er nok ikke det, sliter med et trailerdekk rundt midjen her og masse løs hud.

Skrevet

Har igjen en ca 3 kg, guttungen er 5,5 mnd.... :( Sitter dønn fast de der altså

Skrevet

JA!

Dessverre................ Var jo 10 kilo lettere under svangerskapet jeg.

Skrevet

Vet ikke. Har ikke vekt. Kanskje jeg skal veie meg på helsestasjonen i morra. Tror jeg er ca som før.

Skrevet

Ja... 7 uker siden fødsel idag, og veide meg hos legen på kontroll der idag. 1 kg lettere enn før jeg ble gravid.....men det er da 6 kg mer enn jeg var før jeg ble gravid med førstemann, så gammel matchvekt er et stykke unna allikevel. Raste ned i vekt etter førstemann ble født de første mnd jeg ammet, men straks han begynte med anna mat enn morsmelk stagnerte vekta.

Skrevet

NEI! Har 5 kg igjen... :o( (5 mnd etter fødsel)

Skrevet

Nei, he-he! Har fortsatt de 5 seige, siste igjen. Og snuppa, 1 år i dag! Innser at de siste kg ikke kommer til å "skli" av på egenhånd. Dette må nok jobbes og svettes av. Også jeg som har ammet som en helt... Vel, vel. Verden er urettferdig.

Skrevet

Har 2 kg igjen. Fødte for 13 dager siden.

Skrevet

1 mnd siden fødsel og jeg har gått ned 12 av 24 kg..Dette vil nok ta en stund..med min gode matlyst.Lett å gå å småspise når man er hjemme om dagene..

Skrevet

De første 25 raste av, tror de var borte på 4 mnd. De siste 8 trives så godt at de har blitt værende! Går fortsatt nedover, men veeeldig sakte. Er nå 6 mnd siden fødselen.

Har vært heldig da, for jeg har ikke gjort noe for å gå ned. Spiser som bare det, og begrenser meg aldri. Det har jeg ikke tenkt å begynne med heller, da får jeg heller være +8 kg.

Skrevet

var nede i gamlevekta 2 mnd etter fødsel. men så slo dette lave stoffskiftet mitt til (går på medisiner, men det svinger for det...) da gutten var 6 mnd. så da gikk jeg OPP 6 kg....har nå meldt meg inn i vektklubben til vg, og det går nedover nå!

Skrevet

Veier nå 10 kg mindre enn da jeg ble gravid. Gikk opp 6 kg, så da har jeg gått ned 16kg....(!!!) Gutten er 4,5mnd

Skrevet

gikk opp 20 kilo, og er nå nede på 54... har gått ned 17 kilo ;) er fornøyd jeg, selv om jeg gjrene skulle hatt bort denne pølsa rundt magen...hehe ;) Tulla mi er 8 mnder.

Skrevet

NAI!

Frøken Dings er snart tre mnd, og jeg har ennå 15 kg ekstra å jobbe med, så her er det bare å stå på.. Har egentlig innfunnet meg med at bikini seesongen ikke kommer helt for min del...:P

STÅ PÅ!!!

Skrevet

15kg forsvant første uka, har kvittet meg med meg med 1kg til, men har fremdeles 6 kg igjen for å nå det jeg var før jeg ble gravid!

1mnd siden fødselen!

Skrevet

Nei............

Har 5 kg igjen til "før gravid vekt" - men var allerede da minst 10 kg for tung i utgangspunktet - så har i virkeligheten 15 kg å ta av.......

Jobber med saken - har holdt på i litt over en uke - og har tatt av 400 gram......joho........

Skrevet

Glemte å si at jenta mi snart er 7 mnd.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...