Gjest Skrevet 8. mars 2007 #26 Skrevet 8. mars 2007 Fikk du lest denne korte meldingen i går eller...eller holdt jeg deg på pinebenken for lenge? I dag har jeg vært på kvinnedagsgudstjenste. Det er sånne ting en får med seg når en bor hos svigers ;o) Men det var veldig hyggelig. Full kirke, bare damer. Sang fra kor, diktopplesing, et lite innblikk i hvordan det kan være å være barn med voldelig far (, hvorfor vi har kvinnedag, bønn og salmesang, og selvfølgelig mat mat mat! Jeg tente ett lys, og sendte nok en bønn opp om at h¤n må velsigne oss med en spire for vi har så mye kjærlighet på lager....venter enda....(synes det er litt egoistisk å be om noe sånt egentlig). La inn en liten apell ang kvinnesaken, og at det må gå godt med mor, far og barn i framtiden. Det var jo selvfølgelig lotteri der, denne gangen skal det loddes ut et nydelig patchwork teppe, med engler på... kunne godt tenkt meg å ha det på Andrea sitt rom....vi krysser fingrene. Men jeg har aldri vunnet noe slikt ;o) Men det inspirerer meg til å begynne å sy. Når jeg får god tid....mange år til.... I morgen skal Andrea og jeg inn til oslo å være sosiale, på åpen barnehage, og kafe. Tør ikke gå inn på barnehagen, alt for mye basselusker for tiden - fysj! ;o) Tusen takk for den skikklige morsomme sms ;o) ...hjernen Eva, hjernen! Håper du har hatt en kjempefin kvinnedag i ditt kvinneyrke, og at alle mannfolk som har passert deg har kysset dine ben ;o) Jeg har blitt gratulert av sivgerfar, snekkern vår.....mannen har ikke sagt noe høyt, men men mener det sikkert! ;o) God klem...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #27 Skrevet 9. mars 2007 Har du lest om Liovers hårproblem? Håper det muntrer deg opp vennen ) Bare en dag igjen nå.... ))))))))))))))) Dytter jeg, så slipper du å lete så langt nede ) Håper dere får en fin lørdag! Vi skal på navnefest. Dette er høytidlige saker. Bunaden er klar, kjolen til snuppa og mannes slips matcher mors bunad. Så det er i boks. Nå har jeg laget to waldorfsalater, med og uten nøtter. En pastasalat med ost og sopp saus. Har aldri laget noe lignende. Men tror det har gått bra. (Må si jeg har fått avansert og god hjelp da, svigermor tro til )) Så kommer nok el skal du se kjære søster! Jeg må vente 19 til 24 dager på hver el, som jeg slett ikke er sikker på kommer da. For ikke har jeg forsøkt el test el tempe...men føler at jeg er på vei i den retningen. Nå føler jeg at kroppen er fullstendig i ventemodus, at jeg aldri kommer til å bli gravid, og tenker på det nesten hele tiden! Arg for meg og arg for deg! Snøft!!! Go klem i hvertfall, og håper humøret er bittelitt bedre, du som er så glad jente ;o) Håper du sover godt! ))))))))))))))))))))
melkekua™ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 10. mars 2007 Hei vennen ;o) Så flink du har vært til å dytte opp til meg ;o) Imorgen er dagen da, sommerfugler i magen eller?? hihi, jeg har litt! Selvfølgelig skal jeg ta med meg Embla, hun må jo få hilse på Andrea. Nordbysenteret kl 10 høres bra ut. El.tester i Sverige billigere sier du....hmmm...det var noe å tenke på. Go for it! Har nettopp bestilt meg en pakke fra billigetester.no siden de er billigere enn de på apoteket. Sendte en pm til Lone, det går etter forholdene bra med henne. I meldingen stod det at hun skulle hjem på perm. Det var godt å høre! Kanskje vi får ikm i samme uke nå....hehe....ser jo ingen antydning til el jeg, selv om jeg kjenner svake el.smerter. Er nok all sykdommen den siste tiden som har klussa med syklusen ja. Vet ikke om jeg fortalte deg det, men jeg leste en plass at det kan utsette el. Så det er den forklaringen jeg holder meg til. Embla satt på første forsøk (vi var veldig heldig med den, skjedde det så skjedde det), så derfor er det ekstra deprimerende at vi nå er i 11pp. Nå er det litt annerledes siden nå forventer jeg at det skal skje, og da skjer det jo ikke!! Ja, jeg leste om hårproblemet til Lioever eller hvordan man staver det.... ganske vittig det da....det må gå heftig for seg der ja ) Ha en riktig god lørdag på navnefest! Så snakkes vi imorgen ;o) Så spennende da! Skal lage en handleliste etterpå, dessuten huske å få litt ekstra kontanter fra gubben. Får ikke lønning før til mandag jeg, så jeg er litt skrapa.....hihihi! Stooooor lørdagsklem fra meg.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #29 Skrevet 11. mars 2007 Hei Emblamamma )))))))))) Så var det gjort!!!! Nå sitter jeg med et nydelig bilde av våre to skjønne døtre, som slatt så nydelig sammen i vognen! Det var skikkelig koselig!! Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla - hi hi hi ;o) Jeg lette etter innlegg fra Lone på 2 trim, og leste at det stod greit til! Huff for en påkjenning for dem. Som vanlig surret jeg med navn, og det var Duracellgirl som hadde sliti litt lenger enn de flese har psyke til...se her: "Hei allesammen. Nå er det lenge siden jeg har vært innom dere og hilst på. Jeg håper at alle dere som sliter snart får det til, og at de som trenger hjelp får den hjelpen snarest. For de som ikke kjenner igjen meg så hette jeg "duracellgirl 21 pp" sist jeg var her inne. Jeg tilhørte da dennesiden i 21 pp før lille peanøtt kloret seg fast. Vi brukte ogsp 36 pp før prinsen satt. han er nå 2 år og skal bli storebror. Jeg har det for det meste super bra, men bekkenløsningen er drepen.. men selvfølgelig er det en smal pris når vi endelig fikk det til allikevel. Håper dere alle sammen kommer dere over til 1,2 og 3 tri snart. Jeg vil ønske dere masse lykke til videre, og husk: vi fikk det til 2 ganger, tross at legene mente jeg ikke kunne bli gravid!!!! Det er håp! stor klem til dere allesammen. Tenker masse på dere. ****************sender-masse-bli-gravid-støv******************* Så vi får bare stå på, holde humøret oppe og sørge for å få knullehår i ny og ne - ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha - tenk at jeg kan være såååååååååååååååå vulær - ha ha ha ;o))))))))))) Tenkte jeg skulle forsøke en el test i morgen tidlig. Sjekket kalenderen og jeg er midt i el periode. Liover gav meg råd om å tenke saen som en forsinket mens, og telle fra første blødningsdag. Så da gjør jeg det. Har ikm 31 mars, d et er lenge til det! Nå må jeg forte meg i seng! Tusen takk for idag, og sees om ikke så lenge da vennen ) Storgodklemfradin...
melkekua™ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. mars 2007 Hei minni'n min ) hehe! Vi hadde en kjempekoselig "first date" tihi....måtte det bli mange fler! Nå hadde jeg tenkt å spørre deg alt det jeg ikke fikk gjort om søndagen, men nå ble det stilt gitt.....er ikke det typisk...det jeg husker jeg skulle si var det om Lone, jeg fikk en pm av henne her om dagen. Jeg sendte en pm til henne for å spørre hvordan det gikk. Knullehår sier du??????? Dette hadde jeg ikke trodd om deg .... ;o) Kanskje blir det knullehår på meg ikveld. Jeg fikk spurt kirsty om tempskjemaet mitt, om hun kunne se når jeg evt hadde el.... hun trodde på dag 20, det kan være riktig det, men fikk jo ikke noe utslag på noen tester. Hmmmmm....så vi får se hva tiden bringer. Greit å spørre kirsty når man lurer på noe, hun har som regel alltid et svar! Ja, jeg husker duracellgirl! Tenk 21pp....det får mine 11pp til å blekne litt. Når vi er inne på tidligere nick som har blitt gravide, husker du Tommage? Har du sett nicket hennes nå? Jeg ble litt sint og irritert, men jeg skjønner at hun er lei nå som det begynner å nærme seg slutten av svangerskapet. Jeg hadde gledelig tatt hennes plass med plager og alt som hørte til. Bildene jeg tok av snuppene våre skal jeg få sendt til deg på mail tenkte jeg, er litt hyggelig å ha de. Det med å tenke på saen som en forsinket mens har jeg faktisk hørt før, det er en grei regel å følge det synes jeg ) Stoooooooooooor klem fra meg til deg!
melkekua™ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #31 Skrevet 13. mars 2007 Du hadde forresten rett ) Det er 3 timer sammenhengende søvn man bør ha når man temper. Jeg som mente 6 timer....hihihi....så påståelig vettu! Ser du er her inne ;o) Stoooooooor klem.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #32 Skrevet 13. mars 2007 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI ))))))))))))))))))))))))))))))) Der er du ) Savner deg! Nå sitter jeg med en godfølelse som blir bare bedre og bedre! Nemlig at det var såååååååååååå super koselig å treffe dere!!! Sååå innmari tillit du viste meg som tok med den nydelig jenta deres!!! Hun virket så skjør til sammeligning med mini Minni som freste rundt - hi hi ) Men når hun blir varm i trøya.... henger hun nok med hun også ;o) I dag har jeg vært på siste kontroll på uus. Møtte en mannlig gyn overlege, som noen har skremt ned på poliklinikken for å hjelpe assistentlegene sine. Godt jeg kjenner systemet, så jeg ikke lar meg avspise med en gang. Klarte å holde hodet kaldt. Det første han sa til meg var: Er du gravid??? Litt av en åpningsreplikk. Han satt med journalen min på pcen??? Svarte nei jeg.... Hcg var nede i 229 nå (tar lang tid synes jeg før den går ned). Jeg måtte fortelle han hva hans kolleger har lagt til grunn for oppfølgingen. Et myom (muskelknute) som ligger ved siden av livmoren, som de yngre legene ikke har turt å utelukke som en exu. Det måtte jeg fortelle han, mens han gjorde ulen. Hallo!! Men før han fikk sett på myomedt som jeg måtte fortelle han om da, så gransket han livmoren min, også sa han....det er stadig en liten oppklaring her. (Det er ser er noe bittelite som ligger midt i livmoren, og som jeg ikke har sett før). Legen sier det er sånn det ser ut i begynnelsen av en graviditet. Hjernen min har hengt seg opp i dette! Kan jeg være gravid??? Ærlig talt, vi hadde hoppig i høyet aktivitet på fredag el lørdag (husker aldri når vi har sex jeg), kan det ligge noe i livmoren min i dag da???? Nå trenger jeg din kloke ekspertise....hva mener du??? Om jeg skulle hatt eggløsning, rekker da egget og sædcellen ned til livmoren iløpet 3 dager.... Puster dypt ned i magen....og kjenner på mine stadige ømme pupper....only time will show! Jeg er hvertfall friskmeldt fra saen. og blitt overbevist om at kobberspiral ikke øker risikoen for sa. "Da kunne vi ikke brukt kobberspiral som prevansjonsmiddel" Bra svart! Og han synes eggestokkene mine så ok ut...fikk mye ut av denne gamle støvete overlegen jeg ;o) Du skjønner jeg har blitt så øm i puppene de siste dagene igjen, så jeg tenkte jeg skulle ta en el test, for å sjekke ut dette. Men så klarte jeg å krølle til den første testen og dro ut testpinnen mens det blinket i displayet. Det var to superklare streker på testpinnen. Som det forøvrig står med klare ord at ikke skal tolkes, men jøje meg, jeg er da ikke dummere enn at jeg skjønner hva det betyr... Men hcg slår vel også ut på eggløsningstest. Blodprøven viste jo 229 hcg. Tok en test til da, og den viste også postiv el... bør jeg se helt bort ifra disse testene? Blir spennende å se når tante dukker opp hos begge to denne mnd.... Håper Kirsty gav deg litt sjelefred denne mnd, så du ikke spekulerer så masse... Uansett er du nok nå i den berømte tiden ml el og ikm....den perioden vi bør sette ett navn på. Sletthår??? ;o) nei.... tullerusk... nei...der var det stopp gitt... Har ikke sett Tommage, meg skjønner vel hva det går i....hvordan var ditt første svangerskap? Jeg var kvalm fra uke 8 el 9 tror jeg til uke 16 tror jeg. Så var jeg i saktegåaksjon i hele 3 trimester. Hvis jeg tok for lange skritt eller gikk for raskt fikk jeg kynnere el stikkinger under i bekkenet. Så da var det bare å lytte til kroppen da...men jeg storkoste meg, og kan ikke vente med å starte på nytt... Snart... Tror det er bra du får deg litt knullehår, så mannen får holdt ryggen i bevegelse - )))))))))))))))))))) Håper du drar på smilebåndet nå.... Duuuuuuuu..., jeg har ingen planer til helgen...mannen skal jobbe lørdag, og jobbe på huset søndag. Har dere fullt opp? Må bare spørre, trenger noen planer kjenner jeg.... Håper det er meldt bra vær da også... Koselig om du sender bildene, tror nok du fikk en bedre vinkel enn meg. Storventemodusogsentpåtirsdagskveldenklemfra ps...nå har jeg lånt meg lydbok...takk for tipset )
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #33 Skrevet 13. mars 2007 Klart jeg er her, og legger inn innlegg til deg...tar bare litt tid. Så du får nok ikke sett det før i morgen. Håper du har det bra vennen! Vel det er fornuftig å ha seks timer sammenhengende søvn, da blir dagen mye lettere etterpå. Men kanskje jeg skal forsøke det etterhvert... Håper du har hatt en fin dag. Deilig vårfølelse på jobben vel ) Det var det jeg rakk ikveld. Nå skal jeg binge, og sove til sju!. Stod opp kl 0506 imorges, men har fått en lur på toget tur/retur, og sovnet litt på sofaen isted under debatten ang valla saken på nrk... Nattaklem )
melkekua™ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #34 Skrevet 14. mars 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ;o) Du viste jo tillit du også, siden dere ville møte oss! Kunne jo hende jeg ble sittende på Nordby uten at noen kom.....hehe... ikke at jeg trodde at du ville gjøre det mot meg altså! Godt at vi gjorde det! Embla er ikke så til vanlig slik du så henne, jeg tror det var fordi dere var ukjente for henne. Hun er som regel høyt og lavt hun også. Hun trenger bare å bli varm i trøya så skal du se hvem som er i hundre! Er du gravid igjen???? Det hadde jo vært en skikkelig go'nyhet da! Alt kan vel skje egentlig, men trodde egget ikke festet seg før 6-8 dager etter el....hmmm...kanskje du hadde el tidligere enn du trodde??? Dette var spennende, skal du til noen form for sjekk igjen eller?? For de bør vel følge opp den lille oppklaringen? Guri så mange spm da.....hihi....kan skjønne at du tenker maaaaange tanker nå ja! Hcg slår ut på eggløsningstest ja, men det bør være de stripsene. For de strekene i den digitale skal man som du sier ikke tolke uansett hva de måtte vise. Kom det opp i displayet at du har el? Jeg har selv sterke tr.smerter og svakt ømme pupper.....men vil ikke legge noe i det.....tror det er bare tr som jobber seg opp. Er på dag 25 i syklusen idag.....tolke tolke tolke....aaaaaaaaaaaarg....noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke kunne skape meg så mange tanker. Jeg var morgenkvalm de 3 første månedene tror jeg...husker ikke så mye. Svangerskapet var veldig lett, men ble tungt på slutten. Hadde ingen plager bortsett fra at det ble veldig tungt å jobbe i barnehagen på slutten. Ble sykemeldt 1 måned før jeg gikk ut i perrmisjon. Hva med deg? Har du lagt planer for helgen ennå???? Håper jeg ikke er seint ute med å svare deg....skal sende deg en sms også. Jeg er klar for et treff vettu ) Always 4 u! Skal sende de bildene etterpå ;o) Hvilken lydbok har du lånt da? Så morro at jeg har påvirket deg litt. Har vært på kurs idag jeg da, fra kl 18-21....matematikk i barnehagen. Jobbet fra 10-17 så det ble en laaaang dag gitt! Godt jeg kom meg hjem tidsnok til LOST! Kan ikke gå glipp av det nei! Stoooooooorklempåklempåklemframegtildeg.
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #35 Skrevet 14. mars 2007 Dytte opp til Emblamamma ) Har du det bra idag???
melkekua™ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #36 Skrevet 14. mars 2007 Har jo nettopp svart deg snuppa ;o)
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #38 Skrevet 14. mars 2007 Nei jeg har INGEN planer for helgen, og det plager meg!!! Mannen jobber ekstra på lørdag, og søndag skal han på huset. Har tenkt for meg selv at jeg kanskje skal være med på å rive ned noe tapet jeg ikke er fornøyd med. Men da må svigermor være i form til å passe mini minni, så det vet jeg ikke før søndag. Ingen som forventer at jeg skal ut å holde på i huset, så jeg er klar for det meste. Så fortsatt ingen planer, er klar for å finne på noe billig... Kan begge dagene. Er såååå øm i puppene at nå tenker jeg på om jeg kan være gravid hele tiden. Men er sikkert ikke det. Driver å spotter litt, men er fortsatt i el perioden ifølge kalenderen, men hvem vet.... Det kan jo være el som gjør puppene så ømme, mannen ba meg komme inn å legge meg på armen hans, så jeg må forte meg... Skriver litt mer i morgen på dagen.... langt svar... så sees vi kanskje til helgen ) Det hadde vært superkos ))))) Nattaklem...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #39 Skrevet 15. mars 2007 Spennede sms du sendte meg idag, blir vel ikke å finne sent på BliGravid i dag du??? Nå peller miniMinni ut alle tissusene mine.... ja ja....sånn er det når hun ikke får nok oppmerksomhet fra en mamma som sitter på pcen midt i leggetiden....nå skulle du sett meg...synd vi ikke har webkamera...sitter med miniMinni sin puseluse på hodet, og et par solbriller på toppen der....ser skikkelig smart ut ;o))) Men det jeg skulle si, var at jeg prøver å komme meg på så raskt jeg har fått tulla i seng, og svart på meldingen din fra i går ) Spennende dager du har framover, har du tatt el test idag? Hmmm...¨ Snakkes snuppa )))))))))
melkekua™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #40 Skrevet 15. mars 2007 Hellu! Har laget eget innlegg om min positive el.test....hihihi!! Skikkelige el.smerter ja!!! Det begynte skikkelig igår. Kjente det litt tirsdagskvelden når gubben og jeg kosa oss litt. Er på dag 26 så det var jaggu på tide med el syntes jeg! Det blir en lang syklus, 40 dager eller så....fy f***...så lang har jeg aldri hatt. Nå skjønner jeg hvordan du har hatt det. Stoooooor klem fra en superblid emblamamma.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #41 Skrevet 15. mars 2007 Heeeeeeeeeeeia Emblamamma )))))))))))))))))) Gleder meg til å se Embla litt mer varm i trøya ) Da får vi det moro, løpe i alle retninger- hi hi ) Men du og mannen løper vel samme retning denne kvelden håper jeg ;o) Synes det er så moro at du gleder deg sååå masse over at du har funnet el!!! Da krysser vi fingrene for at det skjer en eksplosjon av celledeling inne deg ))) Ang mine graviditetsmistanker, så lurer jeg og grubler og funderer...har tidvis ømme pupper, lurer på om jeg har el slim, men slett ikke sikker, tidvis litt stikninger i u livet, men ikke lokalsiert til noen bestemt side... Det er bare tiden vi trenger til hjelp...åååå så vanskelig å vente. Men som du sier så tar det 6-8 dager før egget fester seg, og det er vel måte på hvor fort det skal vokse. Fra fredag (første runde med sex etter sa), til å se noe på ul på tirsdag... nei det høres ikke sannsynlig ut. Så den oppklaringen, som var 1 mm stor får nok bare være der. Den nedstøvete, uinteresserte legen synes slett ikke det var nødvendig med noe som helst mere kontroll. Ikke det at jeg spurte... kanskje jeg kan komme tilbake etter jeg har vært gravid noen uker neste gang, for å få bekreftet liv etter en ganske dårlig start. Mange spørsmål nå ja, som du sier ) Only time will show... Du...nå sitter jeg her og surfer, og opplever innimellom at stikninger og ømme pupper blir forsterket. Har du opplevd noe lignende? På el testene jeg tok, kom det helt klart postivt i displayet. Hva tror du?? El eksperten ;o))) Jeg ble sykemeldt med en gang fordi jeg ble kvalm, og ikke orket å gå på jobb, så jeg satt med kvalmen oppi halsen og surfet på Bim ganske mye. Jeg var på vei tilbake i full jobb, i 4 mnd tror jeg, da hadde jeg et uhell med en pasient, fikk et skikkelig hekseskudd i ryggen og ble helt sideskjev en god stund. Vi har så mange arbeidssituasjoner hvor vi står lett foroverbøyd ved sengen, og det sliter skikkelig på ryggen idag også. Så etter å ha forsøkt å jobbe i en eller annen brøk, halve dager, hele dager, annehver dag, så gadd jeg ikke mer til slutt. Ble fullt sykemeldt 3 mnd før termin, en mnd etter sykemeld ble jeg ganske bra i ryggen. I dag, er det løftingen på miniminni som sliter kjenner jeg... det er skikkelig kjipt å tenke på. Men nå har jeg begynt å trene, så håper det kan hjelpe... Vi har fortsatt ingen planer, så koselig at du har lyst da )))))))))))) Noen lyse ideer om hvor? Fått bildene, har ikke fått sett skikkelig på de enda, men det ene jeg så var veldig fint!! Så skjønne ) Håper jeg ikke har lagt inn meldingen forsent ;o) I morgen skal jeg på kveldsvakt, så det blir nok dårlig med surfing på meg dag, men er på jo på sms om du har noe på hjertet ) Lykke til idag ;o) Stor klem fra...
melkekua™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #42 Skrevet 15. mars 2007 Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuu! Du hadde/har du nok el vil jeg tro ) Da får vi vel ikm i samme uke da ;o) Tenk hvis det skulle klaffe for oss begge samtidig, kunne vi gått gravide sammen.....*drømme drømme*. Jeg har også stikkninger i puppene og eggstokkene mine nå. Og det varierer i styrke ja. Hva med å møtes søndag?? I Moss eller noe eller? Har du vært på det lekelandet? Eller skulle vi sjekket noe i sentrum? Syntes det ene bildet av jentene også var flott, det andre i rekken tror jeg det var. Har det på msn hvis du synes det er greit....det var så nydelig! Kveldsklem fra meg.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #43 Skrevet 15. mars 2007 Juuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu ) Er du her enda???? ;o) Ja tror nok det er el, så en runde på fredag, en igår, også en i kveld kanskje eller vente??? Men tappen er ikke i el modus... Vi fortjener å bli gravide samtidig nå, det er sjebnen vår. Det er derfor vi liker å være sammen, for vi skal få lov til å dele en annen fantastisk del av livet med hverandre ) Ja, ment to be ) Det er vel det at det varierer i styrke, er vel ganske tydelig tegn på el. Ikke lett å huske, selv for meg som akkuratt har vært gravid. Husker bare at jeg hadde en kjempeøm pupp, men ikke om det var varierende i styrke eller hele tiden. Vi møtes søndag, tror ikke det er noe i moss, kanskje vi skal ta toget inn til oslo? Der har vi litt fler valgmuligheter, hva synes du? Kan jo være vi er heldig å få bra vær også. Tror det lekelandet er for litt større barn, men jeg har ikke hørt noe, bare en antagelse. Vet du noe mer? Pleier du å være på msn? Kan du legge inn bilde der? Det var det andre bildet jeg så på, det var veldig bra! ))))))))))) Nå skal jeg tvinge mannen til å se på tapeter...juhuuu... Lykketilklemtilossbeggeto )
melkekua™ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #44 Skrevet 16. mars 2007 Sjaaaaaaaaaaaaaaaaaalabaaaaaaaaaaaaaaaaais! Nu er jag her! Gjett hvem som hoppa i høyet igår da??? hehe....jepp ;o) *smil* Så sterke el.smerter er det lenge siden jeg har hatt, det er helt pyton. Driver du med tappsjekking du? Hvordan gjør man det egentlig? Hva med å dra til Ski da? Vet ikke om det er så mye mer der, men det er ikke så langt for deg og heller ikke så langt for meg. Sånn midt i mellom oss begge. Jeg pleier å være på msn som regel hver dag jeg...hehe...og da kikker jeg jo etter deg, men ser at du ikke bruker msn ) Har lag tinn bildet der ja ;o) Sånn da var endelig helga her, fagdagen idag var interessant. Mange gode ideer, men det var jammen deilig å komme hjem også. Stooor fredagsklem fra meg.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #46 Skrevet 17. mars 2007 Hallaisen ) Er bare en kjapp tur innom ) Vettu hva eller....jeg tror jammen tante har kommet jeg???!!!! WHAT!!!!! Det er en mnd og 2 dager siden jeg testet positivt. Så kanskje jeg er inne på min gamle syklus, er helt forvirret nå. Forsøkte å få tak i gyn på Volvat igår, men uten hell. Jeg tenkte jeg kunne sjekke litt ut om det lekeland, vet du noe om det? Snakket med mannen om det igår. Kan jo være de har tilbud til de minste også. Men for å gjøre forvirringen komplett så er jeg nødt til å dra på volvat for å ta en blodprøve, er uskikker på om jeg får gjort det i dag el imorgen. Men vi holder kontakten ) Jeg må prøve å finne ut av det msn greiene - en annen dag! Er jo moro det da. Gjorde det mye det året jeg studerte i Aussiland, begynner å bli noen år siden. Så må friske opp kunnskapene ;o) See you later allagator ;o) Håper dere får en super duper lørdag....også så spennende "ventehårmodus" dette kommer til å bli for deg !!! God gammaldags klemzzzzzz fra....
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #47 Skrevet 17. mars 2007 Oj, to sjeler en tanke ;o) Du er her inne du også....men jeg må løpe nå, vaske håret før miniMinni våkner, også må jeg kjøpe lunsj til byggfolka mine, som i dag er mamma, hennes kjæreste, svigers og en onkel! Flinke de ) Må pleie de pent ) Har så lyst å snakke med deg, men må springe nå...sjekker innom om ikke så lenge igjen. Må gjøre noe mer arbeid på pcen, så da kan jeg snik DiBe )
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #48 Skrevet 17. mars 2007 http://www.childplanet.no/index2.htm Har du hørt noe om dette??? Det er i Oslo da...
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #49 Skrevet 17. mars 2007 Hei Emblamamma ) Kan jeg få lurt dere med til oslo imorgen??? Må innom Volvat å ta en blodprøve, ikke tvil om at det er tante som har kommet....er det mulig ((( Vel kan vel regne det som bonus, at det kom to uker før forventet da....utrolig rart...må ha hatt eggløsning mens jeg blødde eller noe sånt??? Men får jeg tatt blodprøven, kan jeg være i gang med pergo fra tirsdag eller onsdag....er vel litt jippi det ) Men jeg sjekket ut Child Planet, det er vel mye likt lekeland...tror jeg. Men det koster 50 kr per hode, og ser ganske morsomt ut. Vi kan være med barna inn på lekeområdet. Mener også at det er soveplass ute i gata, så vi kan holde oppsyn med dem gjennom vinduet fra cafeen. Det ligger på Majorstuen. I mitt gamle nabolag. Hva sier du, er du bittelitt klar for en liten ekspedisjon??? Klem fra tantedama ;o)
melkekua™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #50 Skrevet 17. mars 2007 Hei minni! Har vært litt hektisk her idag også hehe...hatt besøk, så har vært innom her sånn innimellom slagene. Hmm.....Oslo sier du, hørtes jo interessant ut (kikket på siden og video'n de hadde lagt ut), men det blir tuklete med offentlig transport for meg siden det er søndag, da går ferja ikke så ofte. Du skjønner jeg har litt angst for å kjøre bil inne i byen. Skal sjekke ut litt så kan jeg gi deg tilbakemelding så fort jeg kan ) Skal du til Volvat imorgen sier du? Må du ta blodprøve for å få begynt med pergo? Så rart at tr kom så fort da. Det betyr at systemet er i orden igjen. Tenk på de som må vente 6 uker eller så, så det må jo være deilig, samtidig er det jo trist at det ikke satt en spire nå. Stoooorlørdagsklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå