Gå til innhold

STOKKE barnevogn


Gjest

Anbefalte innlegg

Mia Maria

javisst vil vi alle det beste for barna, i alle mine år i barneværnet har jeg aldri møtt noen som ikke vil sitt barn det beste......

mitt poeng er at å ville det beste er et dårlig mål på om noe er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er mange usaklige angrp på Stokke her.

At en vogn ser bra ut behøver jo ikke bety at den er dårlig.

(pene jenter er ikke nødvendigvis dumme.... ) Dere som krtitiserer Stokke sånn uten å ha prøvd den bør tenke på det, og heller høre på de som har vognen/har hatt vognen før dere slakter den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes vognen ser kjempe kul ut, men etter å ha lest testen til forbrukerrådet, så ville ikke jeg gitt mitt barn så dårlig komfort.. Den lille kommer liksom fra ett trygt, varmt og lunt å godt rede, å det for tjener den en stund til.. Blir tidlig nok kastet ut i det som er ubehagelig.. Men vogna virker sikkert til sitt bruk.. Men personlig ville jeg aldri betalt 6500 for ei vogn for å kun bruke i butikken.. så god råd har jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da volsomt så hormonelle og hårsåre vi var her da! Det er da viktig å påpeke at vognen har kommet dårlig ut i testen når det gjelder ligge, sitte og hvilekomfor... Ville jo heller ikke valgt noen av de andre vognene på den testen... Om noen ikke liker vognen, so what!? Jeg liker ikke akkurat den vognen, men det er jo min mening! Jeg er da ikke "gammeldags" for det... Jeg vet at det finnes folk som ikke liker vognen jeg har til guttungen, men det gir jeg blanke i for JEG liker vognen vår!

 

Det er ikke folk her som slakter Stokke vognen men forbrukerrådet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett tester fra forbrukerrådet hvor bra produkter har blitt rangert dårligere enn dårlige produkter. og da har jeg vist hva som var bra og dårlig ut fra den jobben jeg hadde den gang, ikke min egen synsing.

Ta forbrukerrådets testinger som veiledende, ikke det eneste rette.

jeg har bare sett stokke i bruk på barn som var så stort at det var naturlig for det å sitte, og den ungen har det strålende der høyt oppe i lufta.De bruker vogna hele året. Men det hører med til historien at de ikke går lange lange turer i ulent tereng :)

De bruker mye bil

Mitt tips til deg er å kjøpe stokke, og om det nå skulle vise seg at den fungerer dårlig når ungen er veldig liten så kjøp deg noe billig billig på finn som du bare bruker en kort periode :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du haddde jobbet mange år i barnevernet, hadde du visst at det ikke skrives med æ!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei HI.

Jeg har lånt en Stokke-vogn på Babyshop i 14 dager, mot et depositum på kr. 2.000,- Jeg synes den var meget lettkjørt, og den er lett å få inn og ut av bilen. Den er dog litt stiv i humper, men helt suveren på jevnt underlag. Kommer til å kjøpe den vognen også, fin på reiser, senterbesøk etc. Jeg har en Mutsy i tillegg, som er fin på turer i mer ulendt terreng.

Kontakt en forhandler og spør om å få prøve!

Lykke til! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg ble hentet av barnevernet da jeg var liten.........selv om moren min gjorde det hun trodde var best for meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TKH71

 

takk for den mest konstruktive tilbakemelding i hele denne kjerringkrangelen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har stokke vogn og vi bor faktisk ikke i byen... og jeg driver med hest! hehe så funker fint for oss. den ble valgt fordi den er lett, og utrolig grei å snu og vende. fin i trapper og i byen. ungen får også sett mer... kjempe fornøyd!! pluss at pappan er super fornøyd med at han fikk velge.. jeg bare foreslo den.. ville ikke hatt noen annen nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med mye debatt om denne vognen.. Men det som er bra med Stokke er jo at man støtter norsk design, og hva får dere til å tro at xplory er så mye dårligere utviklet/designet enn tripp trapp som sikkert flere av oss satt i da vi var liten? Eller sengen som vokser med barnet? Hvorfor skulle Stokke gå vekk fra sine prinsipper om å lage noe som er bra for barnet med Xplory?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg synes det er ganske mange usaklige argumeter ute og går, samtidig som mange er negativt innstilt til vogna uten å ha prøvd den selv. For å få litt mer info om hvordan brukererfaringene med denne vogna er søkte jeg på engelske nettsider - og fant ut at folk var kjempefornøyde med Xplory! Det eneste ale reagerte på der, som her, var prisen.. Men - man får jo det man betaler for mener jeg i dette tilfellet. Sjekk linken: http://www99.epinions.com/Stokke_Xplory_Red_Stroller

 

og denne:

 

http://daddytypes.com/2004/07/12/stokke_xplory_at_buy_buy_baby_nyc.php

 

Jeg synes de tilakemeldingenfolk gir der er litt mer saklige.

Ble ganske irritet selv når jeg var på Barnevognhuset Rudo i Oslo, og ekspeditrisen sa at de ikke hadde tatt inn Stokke Xplory fordi den var så dyr - dessuten hadde venninna hennes vært veldig misfornøyd med den!

Som kunde bestemmer jeg da selv hvor mye jeg vil betale for en vogn?! Og det kan jo hende at jeg ville vært stortfornøyd, selv om hennes venninne ikke var det?!? Sånt er laber kundebehandling!

 

Og til info så står det mye nyttig både på www.xplory.com og på www.stokke.com - blant annet fikk jeg vite at hjulene ikke er av massiv gummi - og dermed "harde" som noen har skrevet her - men at de har luftbobler inni (som Stratos sjokolade) og dermed er mer som punkteringsfrie luftehjul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min kjære vil gjerne ha denne vogna, for da matcher vi når han spiller golf.... hehe.... skjønner ikke hvor han har dette fra men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI,

 

jeg har ikke denne vognen selv, så kan ikke si noe direkte om den. Men - jeg vil si, at etter å ha fulgt en hel masse debatter ang barnevogner her inne et års tid, har jeg ikke sett noen som faktisk har denne vognen snakket negativt om den. Stort sett kommer komentarer i negativ retning fra folk som har helt andre vogner selv.

 

Og uansett, man skal ta ting med en klype salt her inne, mange har nok plutselig prøvd mange fler vogner enn hva logisk er :-) Jeg har lagt meg til tommelfingerregel å lese alle positive innlegg og veie dem mot hverandre, og samtidig være kritisk mot de negative innleggene.

 

Lykke til i jungelen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...