Gå til innhold

Alle dere fra Mosjøen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det passer med kafe besøk for meg på torsdags ettermiddag, jeg har D-vakt på torrsdag og fredag. Men ettermiddag på mandag - onsdag.

Jeg jobber forskjellig fra uke til uke, så ikke så lett for meg å si hva som passer for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne kastet meg med.men skal på jobb fram til 4 og så skal jeg en tur på hytta.

Skrevet

Reiser til Trondheim på torsdag og blir til søndag. Men får hive meg med på neste kaferunde:) Blir trivelig:)

Anne: Fikk du tak i stelleveske til vogna? Noen gode salg? Hvor har de bra babyutstyr i Trondheim?

Skrevet

Hei

Kanskje vi skal utsette kafe tur til neste uke, eller?

Susanne: Fikk tak i stelleveske, marineblå Simo. Men jeg fant ingen gode salg. Dessuten hadde jeg F på slep, og da er det bare å glemme å leite etter salg. Kjøp det du har tenkt eller la vær... Han har veldig dårlig shoppe kondis, he, he...

Vi var ved City syd, der er det barnas hus og en annen butikk med masse utstyr og klær + IKEA.

Skrevet

Høres greit ut å utsette kafetur til neste uke. Jeg foreslår torsdag 15 mars kl 12.00??

Hva passer for dere andre?

Annespar:

Skjønner godt hva du mener med menn og shopping;-)) Regner med du vet hvem jeg er??

Skrevet

Hei

Torsdag 15 mars kl 12.00 passer godt for meg! Lille Torget?

Fia73: Ja, jeg regner ikke med at T er den store shopperen heller! Men de har jo andre gode egenskaper da;-)

Skrevet

Jepp, høres bra ut. Håper det passer for flere også. Vi får opprette kontakt nå, så har vi kanskje ei fin barselgruppe utover høsten...?

Gikk ned i 80% jobb nå i mars og har derfor noen halve dager- utrolig deilig;-)

Skrevet

Hehe, ja Stian er heller ingen shopper, men han får bare bli med på slep denne helga:)

Passer kun tirsdag og fredag for meg i neste uke på dagtid. De andre dagene er jeg på jobb på formiddagene. Men skal godt gjøres at det passer for alle.

Skrevet

Hei

Det passer for meg på torsdag og fredags formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...