Susanne-82 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei alle sammen! Ser at det er flere enn oss fra juniklubben som skal ha baby og som bor i Mosjøen, og det er veldig hyggelig. Hvem er dere da? Hva driver dere med? Hadde vært gøy å holde kontakten med dere fra samme by:) Selv er jeg 24 uker på vei i morgen og skal på min andre jordmortime, er så gøy og koselig. Får forresten ei jente (jordmora var sikker i sin sak). Gleder meg masse! Dette er så spennende:) Lykke til alle sammen!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hei Susanne! Skal ikke ha baby før i september jeg da, men er fra Mosjøen da=) Maria Iren her, ett år yngre enn deg....husker du meg?
Susanne-82 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Ja, hei=) Hørte nettopp noe sladder fra Trondheim om det ja. Koselig da:) Gratulerer! Er alt bra med deg da?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Ja, rart med det men sånt sladder er som ild i tørt gress=) Men takk for det. Her er vi spente og glade. Bare synd at tiden går så aaaaalt for sakte! Og dessuten hadde det gjort seg om jeg hadde hatt litt graviditetssymptomer også, sånn at jeg kan begynne å føle meg litt gravid. Men det kommer vel kanskje etterhvert. Er du i fin form du da?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 hei..! er helt enig, gøy med kontakt..! jeg er da Malin, er 19, blir 20 i juni og har termin den 20 juli.. så er 19+5 i dag, snaaart halvveis... det jeg driver med, er vel egentlig at jeg er husmor for tida.. hehe.. og skal straks begynne å flytte fra olderskog og ned il byen, ved hydro. I morgen skal jeg på UL nr 2, og håper denne blir en bedre opplevelse enn den forrige.. og får forhåpentligvis vite litt mer om babyen i magen, som f.eks kjønn og mer nøyaktig terminbestemmelse, selv om den så ut til å stemme ganske bra forrige gang..! jormødrene sier at jeg har en sta og vrang unge, så dette kan bli spennende.. har jo egentlig merket at den er sta allerede, og lever helt sitt eget liv i sitt eget tempo.. og er kanskje ikke så rart, siden det er ganske sånn både jeg og faren ofte er..! akkurat nå ligger ungen og sparker, virker som om han trives med å gjøre det når jeg sitter fremfor dataen.. tja, det var meg... er bare å sprre om noen lurer på noe eller noe sånn..
Susanne-82 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2007 Du skal bare være glad foreløpig. Ikke noe særlig med kvalme, oppkast og tretthet. Hadde det veldig tungt fra uke 6-12, var 100% sykemeldt. Etter det hadde jeg to uker som var bedre og etter nyttår har alt gått som en drøm:) Kjenner spark hver dag nå, og det kjennes også utenpå. Magen vokser uten at det er alt for tungt, men blir nok tyngre etterhvert. Ellers har jeg det kjempebra:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Heldige dere som er så langt på vei!Skal på min UL 10. april og noe sier meg at tiden fram til det, kommer til å gå veeeeldig sakte...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 hehe, bare vent, datoen kommer raskere enn du hadde trodd..1
Keep_on_trying Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Hei dere! Vi flytter opp til Mosjøen igjen før sommeren! Min samboer er oppvokst der, og vi bodde også sammen i Mosjøen før vi flytta til Oslo i juli i fjor. Selv er jeg fra Trøndelag. Men jeg blir jo vefsning nå før sommeren:) Vi er begge 20 år (begge fyller 21 i år), og venter vår første den 18. juli:)
Susanne-82 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2007 Velkommen til Mosjøen! Hvem er samboeren din da?
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er også fra Mosjøen og har termin 18 juli! Litt gamlere enn dere andre da, men men..;-)) Blir spennende å se hvor og når vi havner når babyene tenker seg ut.. Venter jente denne gang, fikk se på ul 12 feb;-)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 morsomt at det var så mange fra Mosjøen her da. Det hadde jeg ikke trodd;)
Keep_on_trying Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Samboeren min heter Torgersen til etternavn:p
Babydolla Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Mosjøen her også! Har termin 25. juni, men blir nok tatt før pga keisersnitt. Er vår første, så dette er riktig spennende, og gud for en herlig tid! Skikkelig artig å sitte i stole og se at hele magen rører på seg når h*n sparker, tihi..... Kanskje det kan bli noen cafe-besøk etter hvert på noen av her da?? Forresten, noen som har dilla på noe enda?? Her går det i cherry tomater, hehe...
rødbrus jenta Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Hei å hå. Så arti at det er så mange fra Mosjøen her da.Er 28 år og har termin 9.august med nr 1 . Som navnet sier så har det gått i rødbrus ei stund men det skifter fort , nå er det m-sjokolade.Huff å huff er nok ikke det beste å pakke i seg , tenk om jeg kunne fått dilla på agurk eller noe annet som ikke er så usunnt.Sukk....! Har fått UL time den 13 mars å da håper jeg å få se om det blir jente eller gutt .Er så spennt å nysjerrig at jeg ikke greier å vente til i august jeg.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Tøydokke_Anna_ , da tror jeg jeg vet godt hvem typen din er.. var på ul igjen i dag, og vet fremdeles ikke kjønn, jordmor fikk ikke lurt den stae ungen min til å legge seg ordentlig til. det er egentlig like greit, så slipper jeg evt å angre på at jeg fikk vite det.. termin er flyttet til 22 juli, så jeg er en av de heldige som føler seg truffet av fia73 sin kommentar om at det blir spennende å se hvor og når vi havner når babyene tenker seg ut, siden jeg har termin MIDT oppi sommerstengt-skiftet..! hehe...! jeg er gjerne med på cafe-tur, har litt for mye tid til overs, så det hadde vært gøy..! også er jeg veeeldig godtesugen for tida.. :S prøver å styre meg, men er vanskelig i blandt..! sjokolade, drops og brus er og blir godt..! men heldigvis har de dritgode meloner på butikken, både sunt og godt..!
annespar gutten kom 19 mai Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 Hei Jeg er også fra Mosjøen. Jeg er 32 år og venter mitt første barn. Vi venter en gutt 1 juni. Jeg er i kjempe fin form, og har ikke dilla på noe spesielt. Artig at vi er så mange fra Mosjøen her, og jeg er gjerne med på kaffe en dag. Greit å vite om flere som skal være hjemmeverende fra sommeren av,
Susanne-82 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. februar 2007 Jobber du mye Anne? Jeg har gått ned i 75%, er så godt å ha litt ekstra fritt. Har fri hver tirsdag og anna kvar fredag. Skulle fått til en kafetur ja, hvis det er mange som er gira, hadde vært koselig å bli kjent med dere som skal ha sommerbaby:) Det blir godt med vinterferie neste uke. Da skal vi til Trondheim å shoppe masse. Blir gøy! Vi har forresten kjøpt oss vogn i dag (sponset av mamma), ble en marineblå Simo duovogn. Likte den godt, selv om det er fjorårets. Hadde egentlig bestemt meg for svart Emaljunga kombi vogn, men de er ikke billige... Ellers er det gøy å høre hvordan det går med dere og deres babyer:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. mars 2007 #19 Skrevet 1. mars 2007 hehe, tenkte bare jeg skulle nevne at de har tilbud på knøttene på ammepute nå, koster 199, og det er jo litt billigere enn ellers.. på lekebutikken koster det f.eks 399.. :s ammepute er jo veldig praktisk da..! både jeg, søstera mi og søskenbarnet mitt var og kjøpte oss ei hver i går..
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 #20 Skrevet 1. mars 2007 åååå..når blir det kaffe besøk? =)
annespar gutten kom 19 mai Skrevet 1. mars 2007 #21 Skrevet 1. mars 2007 Hei Susanne, jeg jobber 100%. Men jeg jobber skift, så jeg er gjerne med på kafe en dag. Eller en ettermiddag? Vi skal også til Trondheim, drar i morgen, til søndag. Jeg har også kjøpt vogn, ei Marineblå, Simo kombi -fjordårets modell. Jeg har desverre ikke fått tak i stelleveske til vogna, men skal se etter det i Trondheim. I morgen er det 10 uker til permisjonen min begynner!
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 1. mars 2007 #22 Skrevet 1. mars 2007 Har en gutt fra før på 16 mnd og venter en til gutt rundt 8. juni:)Jobber i ESS ved værket:)Bor på olderskog og trives med det:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. mars 2007 #23 Skrevet 3. mars 2007 misunner alle som kan dra på shopping til trondheim.. får håpe det blir shopping i narvik og harstad på meg i påsken da..!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 3. mars 2007 #24 Skrevet 3. mars 2007 Hei dere! Hva med kafebesøk til uka, torsdag? Hvis dere ikke er reist på vinterferie da.. Passer for meg både på dagen og på ettermiddag/kveld. Kom gjerne med andre dager hvis det passer bedre så ser vi hvor mange som er interessert;-)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. mars 2007 #25 Skrevet 3. mars 2007 høres greit ut for meg, kan hele dagen jeg også.. med mindre jeg fremdeles er på hytta da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå