Gå til innhold

hvor kjøper dere babytøyet hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det mest NAME IT tøy, syns de har kjempe masse fint og har fine priser! ;) Blir også litt Laban og labolina, men de har jo ikke såå mye utvalg.. =( Er ikke så veldig glad i hm.. men litt basistøy blir det jo derfra å.. utrolig kjedelig men!

er ikke så mye utvalg her i fr.stad.. Får nok ta en tur til oslo snart tenker jeg!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også mye i Name It, en god del Benetton og Polarn O Pyret også. Bruker også endel Katvig, Holly, Molo og Ej Sikke Lej klær også. Det kjøpes enten på nett eller i andre "små" butikker. Nå har jeg en liten Obaibi og Monsoon "bølge" over meg, så da kjøpes det endel der og :-D

Skrevet

har ikke kjøpt så mye enda, har så mye fra før.

men jeg kjøper mest på hm, lindex, cubus, kappal. gidder ikke bruke så mye penger som passer i så kort tid. buker heller mer penger på utstyr. har noe mexx og name it tøy. men kjøper heller lite.

Skrevet

Benetton hvor har de det. er det en nett butikk med det også. har sett noen søte plagg jeg kunne tenkt meg.

Skrevet

Har ikke sett noen nettbutikk med Benetton, men nå har jeg ikke sett etter det heller så jeg skal ikke si at det ikke finnes ;-) Ellers så finner man Benetton butikker "over alt" føler jeg, men dersom du skal til Oslo så har de forholdsvis mange der :-D

Skrevet

Handler mye forskjellig klær fra: HM, Cubus, NameIt, Obaibi, Fru Lyng, Babyshop, Benetton, Lindex ++

Skrevet

Lillegutt på 8 uker fikk så mye klær i gaver til fødselen, så jeg var sent ute med å shoppe.Og når jeg først var ute og handlet litt for han (2 uker siden) var det salg på Babyshop og Barnas Hus med 70 % rabatt på klær.Så da handlet jeg likegodt for hele året jeg :-) og fikk massssser av flotte klær til en slikk og ingenting! Gikk helt bananas.hehe.

Kjøpte også en del name it, mye fint ja!

Skrevet

h&m,mexx,name it,lindex,cubus.. har ikke vært på alle de andre plassene enda,men kjøper litt overalt :-)

Skrevet

Til anonym: hvor i fredrikstad er du fra,og hvor gammel er babyn din.er selv fra fr.stad.

Jg kjøper stort sett klær fra h&m,lindex og litt babyshop og sånn,stort sett over alt egentlig.

Skrevet

Liker godt Obaïbi og Petit Bateau (vet ikke om dere har det i Norge?).

Skrevet

her handler me som regel på h&m og minime...fått en del klær det står baby-kids på..vet ikke hvor en kjøper di...har også noen fra reflex...og nå åpner snart polarn og pyret her, så komme nok til å handle der også=) handler pysjer og slikt på cubus av og til

Skrevet

De har stort sett bare bodyer fra Petit Bateau i Norge som jeg vet om...

Skrevet

Name it?? Jeg er sikkert helt bak mål, men hvem selger dem??:-))

Skrevet

Jeg kjøper klær på helt vanlige butikker, lindex,cubus etc.

Aldri om jeg bruker penger på dyre klær når de vokser så fort!

Men har fått endel klær fra Danmark,USA og Spania så det er gøy med litt spesielle klær som ikke alle andre har:-)

En god del gaver fra merket name it og exit har jeg også fått..synes de har noe fint men mye av det er litt kjedelig og veldig likt h&m og da kan jeg like så greit handle det rimeligere på h&m...:-)

Skrevet

Liker ikke name it pga 40 grader i maskin! Blir jo ødelagt på 60, og jeg vasker alt på 60 til han

Skrevet

Jeg er storshopper- elsker å handle til lillegull. Storegull er så stor at han ikke går i hva som helst, så nå nyter jeg å ha en liten en igjen å handle til! Bryr meg ikke så mye om pris.. Handler en del Mini a ture, Mexx, Petit Bateau, Timberland, Ticket to heaven, Wheat, 3 pommes, Catimini, Sucre d orge osv. Liker best klassiske og søte klær, så Katvig, Ej Sikke Lej og andre retromerker er ikke helt min greie. Var nettopp i Frankrike og fant en ny favorittbutikk; www.cyrillus.fr

UTROLIG MYE FINT og passe rimelig I KATALOGEN DERES (ligger til venstre på siden)

Skrevet

Jeg handler stort sett det meste på ønskebørn, men har veldig mye H&M også... Det blir litt kappahl, cubus og lindex her hjemme... Basisplagg og ull kjøper jeg på A-Z eller på Sparkjøp... Da gjør det liksom ikke noe om hun heller hele koppen med blåbærsaft utover bodyen:p

Skrevet

Jeg simpelthen elsker "Martine barneklær" i Oslo og "Engler og Cowboyer" på Gjøvik! Nydelig tøy og enestående service er begrunnelsen for den oppfatningen :o)

Ellers har jeg selvsagt også handlet litt hos H&M, Cubus og Lindex og jeg finner stadig noen godbiter hos Obaibi, Fru Lyng og på Baby-shop.

Nettet er også i bruk ved innkjøp av babyklær; det siste jeg handlet der kom fra Englebarn i Kristiansand. Også må jeg legge til at jeg søker på finn.no for å se om jeg kan finne noen pent brukte (eventuelt helt nye) skatter :o) Har gjort noen gode varp, faktisk!

Skrevet

H&M, Fru Lyng, Mexx, Babyshop og Barnas hus- i den rekkefølgen. Har også litt Ralph Lauren og andre fine plagg fra USA.

Skrevet

Gjenbrukt er velbrukt! Vi lever i et overflodssamfunn og bør gå foran som gode rollemodeller for ungene våre. Tekstilmarkedet har gått helt av skaftet, fordi vi vi kjøper (og kjøper og kjøper) unaturlig billige klær som andre stakkarer i den 3. verden produserer for luselønn.

Fretex har snart ikke plass til å ta imot alle klærne vi er lei av!!!

Har tre unger som stort sett går i arvede klær - tar imot det jeg får og liker, pakker det i esker etter str og får på denne måten masse myke, fine klær - vasket og fri for giftstoffer som billigbomullen settes inn med - som vi mikser og matcher så det blir riktig så fint og stilig..! Basisplaggene kjøpes på Nøstebarn - med ull innerst holder de seg jevnt gode og varme. Også er svigermor så flink til å strikke :-)

Skrevet

Så man er ikke en god rollemodell om man kjøper klær? Da er det sikkert enda flere her inne som kvalifiserer til monstermødrene ha ha:)

Skrevet

Klart ungene må ha klær. Tror du skjønner hva jeg mener. Du har sikkert streifet innom en og annen avisartikkel om overforbruk, urettferdig fordeling og miljøtrusler, du også...

Skrevet

Joda, er jo ikke til å unngå når man går på blindern;)

Skrevet

I garderoben til snuppa har vi klær fra name it, Mexx, cubus og lindex, men mesteparten av klærne hennes er vel fra h&m..

Skrevet

Bor også "utenfor allfarvei" så det blir litt Name It her også, men synes ikke kvaliteten er så bra... Så det blir litt nettshopping på hm.com og www.laredoute.no

har vært 3 ganger i utlandet på 3 måneder nå, så det blir en giga-stor shoppingpose på Zara hver gang....! De har så mye lekkert der til en ok pris også. Gleder meg allerede til neste gang. Må vel snart komme meg på Zara i Oslo også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...