Gå til innhold

Hvilken uke er du i, hvor mye har du lagt på deg, hva har du "dilla" på?


DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hoho...jeg er også i uke 23 og slår deg med 1 kilo. Opp 7.

Har egentlig ikke dilla på noe, utenom at jeg føler at jeg fint kan unne meg litt mere sjokolade nå enn til vanlig..Men har alltid vært sjokoman.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24+0 og har gått opp 2kg. har egentlig ikke dilla på noen ting, men godt å sove da hehe sover gjerne til ett om ingen vekker meg. må uansett opp tredje hver time å tisse så hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 27. (i følge bim - da er det kanskje uke 26?) har gått opp 10 kg. (er det mye?)

har ikke dilla på noe spesielt - men har litt dilla på "noe godt" hele tiden, det kan være hva som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa - vet ikke om det er mye :-) Kommer vel ann på hvor det setter seg? Jeg har bare en fin gravid mage, og ellers er alt som før (uten om puppene som har vokst fra D til DD....) Samboern er fornøyd da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lisa

 

Jeg er i uke 26 og har også godt opp 10 kg. Tar det helt med ro når det gjelder vekten, da jeg ikke føler jeg har spist allverdens mer enn vanlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 27 ( 26+5) og har lagt på meg 7 kg. Det kommer vel kanskje litt mer mot slutten hehe?!?

Har ingen spesieller diller men synes appelsiner har smakt godt! Har vært endel kvalm og uggen så hva som frister og ikke forandrer seg fra dag til dag.......( og time til time*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 27, har gått opp rundt 6 kg (veier ikke ofte). Dilla på eventyrbrus og crispers (og det er bare to steder her som har crispers, og jaggu ikke alle har eventyrbrus en gang!!).

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 27 ( 26+1) Gikk først ned 9 kilo, men la på meg 1,5 kilo igjen, så jeg er fortsatt 7,5 kilo i minus.. Har ingen spesielle diller egentlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 26 (25+3 mandag 26.02 =P), har gått opp 5-6 kg, og har dilla på appelsin juice =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 24 og lagt på meg 4 kilo har har oppheng på; ALT av frukt, den nye bonaqua white peach, markellitomat, kanleboller. Nam nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 25 uke (24+4) og har lagt på meg 4,5 kg. Jeg har vel ikke dilla på noe spesielt, men kan spise veldig mye mer av sjokolade enn jeg gjorde før. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er den som har lagt på meg mest ja..

Men for det første så sluttet jeg å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid - og har i den forbindelse sikkert småspist en god del mer eller mindre sunne ting.. Jeg er også veldig tynn fra før. Og jeg hadde jo ingen svangerskapskvalme - så ingenting kom opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25+0 og har gått opp 7 kg. Har ikkje dilla på noko spesiellt, men er hekta på First Price appelsinar. Elles får eg plutseleg lyst på noko, men 10 min etterpå har eg lyst på noko anna. Rare kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25+6, opp 4-5kg.

 

Det har gått med en hel haug med appelsiner, maaaaaaaange flasker Farris og en god del appelsinjuice (MED fruktkjøtt...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det mulig??? Jeg er også veeeeldig glad i marsipankake og fantaserer ofte om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 25. uke og har gått opp 8 kg. Har fullstendig dilla på hvetebakst. Prøver å være flink til å holde meg unna sukkeret, men ikke lett nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå gir jeg ikke ofte etter for behovet for marsipan kake da....

Jeg pleide å unne meg et stykke hos bakeren etter at jeg hadde vært på kontroll, dvs ca 1 stykke i måneden, men droppet det i dag etter at JM fant sukker i urinen min.. :(

Men jeg lover, jeg har hatt en utrolig urge for maarsipan kake i flere mnd nå, har krevd mye vilje styrke å ikke gi etter oftere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...