Regnbuemor til 2 Skrevet 25. februar 2007 #26 Skrevet 25. februar 2007 Her ventes en gutt. Så tydelig en tutt på UL. Har ei jente fra før, så da er vel alt perfekt da? Hører alle rundt meg sier det. Det spiller ingen rolle for oss egentlig!
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. februar 2007 #27 Skrevet 26. februar 2007 Det får jeg forhåpentligvis vite idag skal på ul kl 14..
Jeenie Skrevet 26. februar 2007 #28 Skrevet 26. februar 2007 her har jeg fått bekrefta på to ul at det spreller en gutt i magen min... så her er det vel ikke så mye tvil lenger...
J07+J12 Skrevet 26. februar 2007 #30 Skrevet 26. februar 2007 Både jeg og sambo har hatt skikkelig jentefølelse helt siden vi fikk vite at jeg var gravid. Fikk dette bekreftet både på den ordinære ultralyden og 3d ultralyd (har til og med bilde av kjønnsleppene hennes) så her er det ingen tvil:) Så nå skal vi snart gå til innkjøp av små rosa kjoler:)
#Glad mamma til2# Skrevet 26. februar 2007 #31 Skrevet 26. februar 2007 Her blir det en gutt. Fikk bilde av tissen på UL. Litt morro å få en av hver,har ei nydelig jente fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå