Gå til innhold

hvem vet hva som er i magen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det gutt eller jente? noen som har egne følelser på hva det blir eller noen som har fått det bekrefta på ul? spennende å høre =)

jeg holder selv en knapp på at jeg får jente denne gangen...men det er ikke nøye for oss..blir like glad om det er en tutt eller ikke =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, som nicket mitt også tilsier ;-) Har hatt jentefølelse med begge de to siste, men tok feil ja, hehe...

Skrevet

jeg får en gutt:) ble kjempeglad, var det vi hadde lyst på

Skrevet

hadde litt guttefølelse.. men mamma trodde det ble jente.. så ble litt forvirra.. var vel helst fordi jeg (som sikkert alle andre) hadde lyst på gutt først.. rett før UL var det helt det samme for meg, men da fikk jeg vite det var en gutt :)

Skrevet

Jordmor trodde det var en liten gutt inni magen min ;) og det trodde jeg selv også..

Skrevet

jeg trodde gutt herre gangen oxo og Ul sier gutt=O)

Skrevet

Sikker på enda en gutt..men UL sier jente:)

Skrevet

jeg var sikker på att det var en gutt...og i følge ul så stemmte d:)

Skrevet

Trodde jente....drømte om gutt....får en gutt...hihi :)

Skrevet

Jeg har hatt følelsen av gutt hele tiden. Men hele familien + samboeren tror det er jente!! Så jeg mot dem i tippingen altså! Nå er det bare 9 dager til UL så da får vi kanskje vite!!

Skrevet

En liten gutt her :) Alle irundt meg har sagt jente, derfor har det vært vanskelig å "føle" noe selv... "Litjmainn" lurte alle sammen der gitt ;)

Skrevet

Guttebaby her..

Følte det helt siden jeg ble gravid,og på ultralyd bekreftet de det.

Samboer ble helt i hundre =)

Selv om det viktigste var at babyen var velskapt.

Samme for meg hva det ble,er første mann og har lyst på en av hver..

Skrevet

Gutt her:-)

Skrevet

Har hele tiden hatt følesle på jente, dromte også at jeg ivlle få jente, men så drømte jeg at jeg ville få gutt også, så var det ul. da ,og da fikk vi se tissen, altså gutt, men jeg får ennå litt følelse av og til om at det er jente.... men ul har nok rett ...tror jeg ;o)

Skrevet

Her imagen spreller lillegutt ;o)

så koselig å kjenne han der inne.. hihi

Skrevet

Har en liten jente i magen min denne gangen - hadde ikke en kjempesterk følelse på hverken gutt eller jente denne gangen, men skulle jeg tippet en av delene ville jeg sagt jente (pga forskjellige svangerskap). Forrige gang fikk vi gutt, og da hadde jeg en skikkelig stekr guttefølelse ganske tidlig:o)

Skrevet

Jeg trodde jeg ventet gutt, men det er en skjønn liten jente som ligger i magen min og sparker meg!!

Skrevet

Bor en liten gutt inni meg:) Følte feil forrige gang, så denne gangen giddet jeg ikke føle noe som helst. UL sier gutt og jeg stoler på det. Har ei herlig jente fra før.Morsomt med en av hver! Men ville selvsagt være like velkommen uansett!!

Skrevet

Min Mor sa for ca 10 år siden (hun er død nå) at kusinen min ville få 2 jenter og jeg kom bare til å få gutter. kusinen min har fått 2 jenter og jeg fikk en gutt for 4 år siden. Her ikke fått noe bekreftet, men er ganske sikker på at det er gutt denne gangen og siden magen min er helt lik som forige gang. Hadde ønsket en jente, skal da kalles opp etter min mor, men det er fint med en gutt også. Det er det jeg regner med, vi har til og med finni et navn vi liker begge 2 - Sebastian

Skrevet

alle kvinnene i min familie har fått jenter som førstemann, og alle som har fått barn på sambo sin jobb har fått jenter først, så i teorien så skal vel vi få jente og!!!??? så på den kinesiske kalenderen og der stod jente...

blir spennende å se :P

Skrevet

Her ventes gutt nr 2!

Blir 19 mnd mellom dem, så det blir nok liv i heimen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...