Gå til innhold

Er det ingen med barn eldre enn 6 mnd som gir nattmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliten jo..... derfor droppa jeg jobbing er hjemme.... men jg blir i allefall sliten av mr lakneskrekk som hyler værre en væsrt som han ikke får pupp... så derfor er valget lett for meg... med nattamming får jeg litt mere søvn (pest el colera muligens hehe.....)

Men nå skal det nevnes at han førdt nå egentlig er kommet igang med skikkelig med fast føde - og han har blitt fullammet mye siste to mnd pga mye sykdom - så han trenger nok noe påfyll på natta og. Men klart noe r nok litt vanen med kosen og . og oppvåkning pga søvnfaseskifte....

men kampen om avvnenning på natt orker jeg ikke nå - det går nok over en gang... (før han starter på skolen for håpentligvis..hehhe neida skal ikke amme så lenge - ikke lett å planlegge hvor lenge men til to år om han vil, evt om han avvnner seg selv før.... vi får se)

- og takk mess79 for at du ikke "slakter" meg for å fortsatt nattammme - tenkte kanskje det kom noen anonyme angrep men... men dem hopper jeg i så det så!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får jo være et valg du tar, jeg er jo ingen ekspert som kan si hva som er best, og det er det vel egentlig ikke så mange andre her inne som er heller.... Så det!!

Forstår den pest el colera situasjonen, jeg føler det litt sånn selv. Men jeg velger å høre på hylingen da, nå i første omgang for å få hun til å like lakenet sitt, også etter nattpuppen... Og jeg begynner å bli så vant med skrik på natten at jeg orker nok noen uker til , og da har jeg nok avvent henne med puppen også. Det kan forresten hende stopper seg selv, for produksjonen er ikke på topp lenger nei. Og jeg orker ikke ta frem pumpa igjen for å øke heller. (jeg spyr når jeg ser den pumpa!!!)

Igjen, jeg blir bare imponert jeg...

Nå tror jeg det kommer tenner, for nå er hun våken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...