brooklyn Skrevet 24. februar 2007 #26 Skrevet 24. februar 2007 min er 18 mnd og har ikke hatt ereksjon så vidt jeg har lagt merke til, men nå skal det sies at jeg heller ikke vet hvordan en liten-gutt-ereksjon ser ut. i fare for å virke enda mer ute å kjøre enn det jeg føler meg nå, hvordan er en liten-gutt-ereksjon?
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 24. februar 2007 #27 Skrevet 24. februar 2007 For å berolige deg litt så har heller ikke min gutt på 11 måneder hatt ereksjon som vi har sett....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #28 Skrevet 24. februar 2007 Min gutt på 11 mnd har heller ikke ereksjon. Tror han hadde det noen ganger da han var mindre, men det er ikke noe jeg har sett den senere tid. Dette er ikke noe å bekymre seg for- om det skulle være noe fysisk galt, er det ikke noe som gjøres noe med før det blir et problem for gutten. (min eldste sønn fikk dolokket på tissen sin og kuttet seg kraftig da han var 3-4 år, og han har aldri ereksjon nå som 11 åring. Det tok jeg opp med legen, som svarte meg at dette er veldig forskjellig fra person til person og undersøkelser vil ikke bli gjort før han evt. får problemer med manglende ereksjon)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #29 Skrevet 25. februar 2007 Ok, da ble vi en liten gjeng her som ikke har sett det. Da må det vel sies å være like normalt. Ble litt bekymret når "alle andre" omtrent hadde ereksjon ved hvert bleieskift... Som hun nedenfor her skriver, om det skulle være noe galt...så er det vel ikke noe å gjøre før det blir et problem. takk for svar alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #30 Skrevet 25. februar 2007 Måtte tenke litt tilbake nå, men mener vår gutt var passert 1 år før jeg tenkte over at han hadde ereksjon . som oftest får jo guttene stivere tiss rett før de skal til å urinere, og det gjør de jo ofte under bleieskift når de er babyer. Men er sikker på at han var rundt 14 mndr før jeg tenkte over at det faktisk var ereksjon han hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå