Gå til innhold

kontakt med far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid så overrasket over at noen ikke er interessert i å se sitt eget barn...

Har selv lite kontakt med faren, men har kontakt med hans mor igjen:)

Jeg bor også i Bergen, vi skulle nesten fått til et treff da (ettersom det forrige ikke ble noe av..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eg hadde hatt kjempe lyst å vært med på ett slikt treff men eg jobber til kl 2 hver dag.. untatt i neste uke... så eg håper på at det hadde vært litt på ettermiddagen en gang..

Skrevet

eg bur på damsgård. hadde vore kjekt å treffe dokke:) har permisjon, så passer når som helst for meg.

Skrevet

Sant at barnet ikke kjenner faren når det er så lite, så ville hatt enda hyppigere samvær om mulig. Da slipper du f.eks at barnet blir skeptisk og redd etterhvert som det får litt mer egne meninger.

Jenta mi er hos faren anna hver uke fra onsdag til søndag. Har vært sånn stort sett hele tiden og det har aldri vært noe problem. Hun stortrives hos begge to og er like glad når hun skal til begge to.

Vi har hatt våre opp og ned perioder, men har klart å samarbeidet hele veien. Er Andrea som har stått i fokus hele tiden, selv om det til tider har vært vanskelig å forholde seg til hverandre

Skrevet

ja... skal vi sette opp ett treff da?? noen som kan i slutten av denne uken??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...