Gå til innhold

kontakt med far

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hvor mye kontakt dere/barna deres har med far?

å om dere er venner..

sønnen min, 8 uker, har besøk av faren sin 1 time en dag i uken. han kjenner jo ikke igjen faren sin når det blir så lite. så jeg bare lurte på hvordan dere andre har det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skal egentlig se henne hver lørdag fra kl 12-18 men hender han skipper det. Vi er ikke venner i det hele tatt. Har ikke sett hverandre på 6mnd å det passer meg ypperlig. Har ingen planer om å se han noen gang igjen. Hun er 16mnd.

Skrevet

Kan ikke fordra eksen min. Ikke pga dårlig brudd og sånn, det var ganske stor enighet om at det ikke funket, men at han behandler sønnen sin som en leke han kan ta frem når han kjeder seg. Han har ikke samvær med Martin lenger.

Skrevet

har ikke samvær lengre. prøvde i starten, men endte med at han ikke møtte. har nå bestemt meg for at vi har det bedre uten kontakt.

Skrevet

vi har ingen kontakt med barnefar og kommer aldri til å ha det. han har ikke på noe vis sett sønnen MIN på 14 mnd.

Skrevet

ingen kontakt her heller,hun er 5 mnd nå og han har enda ikke sett henne eller vist noen interesse..Regner ikke med at han dukker opp heller..

Skrevet

Pappan her så ikke jenten vår før hun var 2,5 mnd (er 3 mnd nå). Han har ikke noe fast samvær fordi han bor ikke i norge lengre. Men han vil ha kontakt med henne. Vi kranglet veldig mye, men har nå lagt all krangling til side og blitt venner igjen. Jeg vil at pappan skal ha så mye kontakt som mulig. Men nå drar han hjem igjen og vi vet ikke når han kommer til norge igjen.... Så foreløbig blir det 0 samvær.

Skrevet

ingen av dere som ønsker at barnet skal kjenne faren sin?

Skrevet

dette er noe jeg tenker masse på.. Vi er vel lissom venner, men jeg klarer ikke ha noe kontakt m han nå.. sikkert litt hormoner, regner jeg m. Er i 6 mnd nå, men jeg vil at gutten min skal bli kjent m pappaen, det er jo utrolig viktig for barnet. 1 time i uken vil jeg si er utrolig lite.. så vist han vil mer ville jeg ha gitt de litt mer tid sammen!!

Skrevet

jeg ønsker også at de skal ha mer tid sammen, synes det er viktig at gutten får et godt forhold til faren sin, faren vil ha gutten med seg hjem til seg, forstår jo det og ønsker han skal det etterhvert. problemet er bare det at gutten reager så veldig på faren, egentlig på alle menn. viser tydelig at han ikke er trygg, blir helt stiv å bare sutrer. noen ganger storgråter han. jeg har sagt til faren at vi må treffes oftere å forklart hvorfor, men han skjønner det ikke. vil bare ha gutten alene..

Skrevet

Sønnen mina har ikek sett faren sin på over et år nå,vi har prøvd ut samvær et par perioder før,men opplegget raknet hver gang. Nå blir det rettssak og han får nok antagelig null samvær etter det. Han er ekskludert fra hele familien sin,og vi har ingen kontakt. Faren til de minste har dem som regel vanlig samvær,men nå har han dem egentlig så ofte som det passer i forhold til jobb. Forholdet mellom oss er endelig BRA og vi kommuniserer bra og er fleksible i forhold til barna. Det er jeg veldig glad for!

Skrevet

det er jo en selvfølge at vist han skal ha barnet med seg hjem må han kjenne det.. og da må han jo bare ofre noen fler timer hos deg...så lenge du synes det er ok.. du kan jo gå å sove litt el finne på noe.. du trenger jo ikke "overvåke de" vist det er det han evt føler...

Skrevet

har gjort litt husarbeid jeg for ikke å "overvåke":)

men nå sier han at vi skal til mekling, så kansje de kan få ham til å forstå.. håper det. vet du forresten hvordan mekling foregår?

Skrevet

jeg ønsker at far skal ha kontakt jeg,har sagt til han og at han vet hvor vi er..Så her i gården er det nok far det står på!

Skrevet

heia.. har ikke peiling m mekling.. men regner m jeg må gjennom det selv etter hvert, så fortell meg gjerne hvordan det var. Det går sikkert greit, jeg har tatt kontakt med noe som heter familiekontor og fått noen brosjyrere.. de var i allefall veldig hyggelige.. lykke til!!:)

Skrevet

for min og min sønns del så må bare barnefar råtne en viss plass. har ikke sett han siden den dag eg ble gravid og eg kommer aldri til å godta han.. eg beskytter sønnen min og det kommer alltid til å gjøre. heller leve ett godt og sunt liv uten barnefar i bildet enn en jævlig hverdag... (faktisk så bor han bare 5 min med bil ifra oss.. så eg er aldri trygg.. aldri)

Skrevet

må sei det er godt å sjå at eg ikkje er aleine... Far til jenta mi har eg ikkje høyrt noke frå, han bryr seg ikkje..Så har ikkje oppgitt han som far heller, då må han gjer ein innsats om han nokon gong finn ut kva han går glipp av!

Skrevet

jeg ønsker at faren skal kjenne snuppa mi, men det står på han for øyeblikket. jeg har prøvd alt føler jeg selv og nå er det opp til han å ta det neste skrittet.

Skrevet

lillebyll: vil bare si at eg har heller ikke skrevet opp navnet til faren.. men uansett så vil det jo komme opp en dag, sannheten kommer alltid frem til slutt.. men tar ikke den sorgen før det skjer..uansett så kommer eg aldri til å godta at han ser sønnen min

Skrevet

mamma20: eg kontakta han fleire gonger då eg var gravid og han fikk vite at lisja var født, men 2,5mnd etter har eg fortsatt ikkje hørt noke frå han. om han ein gong vil ha noko med oss å gjere så føler eg at eg må det for ho. men eg veit ikkje korleis eg kjem til å reagere om eg treff han på byn...har mykje sinne mot han.

du er frå bergen? eg bur i bergen, og kjenner ikkje mange her...

Skrevet

pappa til mi misnte har heldigvis blitt en meget bra pappa.

han stiller masse opp for henne, men gud jeg har jobbet for den kontakten, noen små problemer er det underveis med hans sukkersyke, men jeg legger alt til rette KUN for JENTA mi og dems kontakt.

at jeg hater han som pesten etter alt han har gjort meg, skal ikke gå utover lille gullet mitt..

Skrevet

lillebyll: oki:) vi får bare håpe på d beste:) ja vi bor i bergen, bor dere i sentrum? vi bor 20 min ifra sentrum

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt nei til litt barnefri, men du kan jo tenke lenger enn nesa di at kanskje ikke faren vil ha noe med ungen å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...