Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #26 Skrevet 23. februar 2007 mannen min jobber mellom 12 og 17 timer hver dag, av og til litt i helger også.Syns det er trist at han ikke er mere hjemme, men han er superflink å bruke tid på dattera vår når han er hjemme. Fredag går vi ut å spiser, lørdagskvelder er forbeholdt familie kos. Syns faktisk flere av innleggene her blir litt vel sytete... Skal mannen tenke kun på at vi som går hjemme skal være fornøyde? Mannen min jobber mye for at vi skal ha god råd, han har endelig fått en jobb han stortrives i og han prøver virkelig så godt han kan hjemme også. Støvsuger, leiker med dattera si å bruker tid på oss når han er hjemme. Jeg ville aldri forlangt at han skulle jobbe mindre eller bytte jobb med mindre han ble ulykkelig av den. Skjønner dere som ikke ser mannen i det hele tatt altså, men en 10-timers arbeidsdag samt noen arbidshelger er da vel ikke så mye?!? Det jobbet jeg selv også før jeg ble gravid. Skjønner jo det at jeg ikke kan gå tilbake til det nå når jeg har småbarn, aller helst skulle jeg gått hjemme med henne et par år til, men slik fungerer det dessverre ikke. Om alle skulle jobbe 8-16 hadde samfunnet gått under og folk blitt late!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå