Gå til innhold

hvem er vi som er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei

Jeg er 34 år, bor på Ski med kjæresten min på Ski og driver en butikk, jeg har en datter på snart 6 år og vi venter neste barn i begynnelsen av august:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.... Så unge alle er... Jeg er 35 og er 12+3. Den magiske grensen er ikke over for min del - morkaka holder på å løsne så spenningen er ikke over før fosteret er levedyktig av seg selv utenfor magen.

Har en toåring fra før - han er verdens peneste. Er gift og har vært sammen med barnets (forhåpentligvis barnas) far i snart 14 år. Vi bor i et rekkehus i en større by.

Jobber som lærer på en videregående skole.

Skrevet

Hei

Jeg er 26 år og bor i Tønsberg, sammen med min kjæreste. Vi har en katt og venter vårt første barn. Er midt i en flytteprosess siden babyen har meldt sin ankomst 2. september...vi trenger mere plass :)

Når jeg ikke er sykemeldt jobber jeg i barnehage.

Skrevet

Jeg er 21 år, og det samme er sambo.. Vi venter vår første i August, gleder oss masse =) holder for tiden til i Haugesund..

Skrevet

Hei, hei, og velkommen hit :o)

Jeg er akkurat fylt 28 år, og venter mitt første barn i slutten av juli. Det blir en liten gutt :) Er samboer og bor på Torshov i Oslo.

Skrevet

Hei ,hei! Jeg er 29 år og gift med en sjarmerende mann på 31. Vi venter vårt første barn rundt omkring den 26. juli og gleder oss stort. Vi bor i Tønsberg og skal på vår første (og den ordinære) ultralyd den 28. februar. "Litt" spente kan du si. :0) Jeg er hjemme med sv. skaps penger frem til fødselen, så gjett om jeg har good tid.. Har bare vært hjemme i 4 dager nå og kjeder meg allerede..jaddda..

Skrevet

Hei!

Jeg er 32 år, gift og har et barn. Venter vårt andre barn i begynnelsen av august. Skal føde på Rikshospitalet. Ultralyd neste uke og jeg gleder meg og gruer meg litt :-)

Skrevet

Heeeeeeeej lilleman sin mamma og peanut!!!!!!!

Jag er svensk/finsk og 31år, er bosatt på fjellet i Hallingdal. Har samboer sedan 7år tillbaka og vi har en gutt på 2,5år, har termin med nr.2 30juli og ska føda på Ringerike.

Kram kram fra høyfjellet!!!

Skrevet

Hei! Jeg er 27 år bor på ringerike. Er samboer og vi venter nr 3 d 26 juli.

Skrevet

Jeg er 22, bor sammen med sambo (27) og Morris -et lite hamster vi nylig adopterte- i Bergen!!

dette blir førstemann, og jeg må si det går fra glede og spenning til tvil og redsel...

Merkelig følelse dette her =P

Skrevet

Jeg er 32 aar (blir 33 foer foedsel), gift med en amerikaner og venter vaar foerste. Vi giftet oss sommeren 2006, saa her er det mye som er nytt--men veldig koselig. Vi bor rett utenfor New York, men kommer til Norge i juni--ca 6-7 uker foer foedselen. Gruer meg egentlig veldig til aa flytte, det er jo saa mye usikkert med det... Vi vet ikke en gang hvor vi kommer til aa bo. Men med situasjonen som den er har vi ikke noe valg, og faar bare gjoere det beste ut av det. Det blir uansett hyggelig for familien min i Norge aa bli kjent med sitt foerste barnebarn, og det blir jo koselig for oss aa faa en periode i Norge ogsaa.

Skrevet

Sambo er derfra. Du kjenner sikkert broren hans på 21-22 år ;) ;) ;)

Are heter han, vil ikke ut med etternavnet her :P Men det begynner på D ;)

Skrevet

Jeg er ei trønder-jente på 23 år som venter vårt første barn.. Har mens-termin 26 august.. Vi gleder oss masse!!!

Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 27 år, samboer med en herlig fyr på 34 . Vi gifter oss 14.april i år!! Har ei jente som blir 1 år om to uker, og har termin igjen 20. august! Bor i nærheten av hamar.

Skrevet

velkommen. Jeg er 38 og er gift.Har 2 gutter på 4 og 5 år, og venter en liten jente 11. juli. Bor i Sarpsborg

Skrevet

Jeg er 24 år, gift og venter første barn i august :)

Skrevet

Jeg er 26 år, gift og venter tredje gutten til sommeren. De to andre guttene våres er snart 2,5 og 4,5 år. Har ingen husdyr, vi måtte gi bort katten pga minstegutten (eksem), om du ser bort i fra noen fluer og hybelkaniner her og der da ;-) Bor på vestlandet og er student.

Skrevet

Jeg er 24 år, fra Hamar, og venter mitt förste barn sammen med min samboer på 27 år. Vi har det veldig fint sammen, og jeg (som alle andre jenter) venter på det store spörsmålet ;-p

Jeg har termin 19. august, og vi vil ikke vite kjönnet. Blir mer spennende sånn synes vi da.

Håper alle har et greit svangerskap, önsker alle lykke til :)

Skrevet

Heisann og velkommen hit.

Jeg er 24 og samboer, og vi venter vår første 21 juli.

Vi bor i Kristiansand sammen med to katter på 6 år :)

Skrevet

Hei hei og velkommen hit ja:) Eg er 32 år,vært gift i snart 8 år og me har ein gut på snart sju og ei jente på snart 3. Venter tredjemann til sommaren og gleder oss veldig til det! Eg er førskulelærar og arbeider i barnehage. Bor i Kvinnherad:)

Skrevet

35 år, samboer er 36. Venter vårt første barn i august.

Jeg bor i Oslo, og jobber som journalist.

Skrevet

Hei, jeg er 42 år i morgen, har tre barn på 23 ,19 og snart 3 år, er gift på andre året, vi var samboere noen år først, han er 35 år. Vi har det veldig flott sammen, begge er i jobber vi trives med og vi bor på Nesodden der vi renoverer et gammelt hus, med stor hage, litt etter litt. Vi venter en liten guttebass den 11.06, så da er jeg 24+5 uker på vei.

Klem fra

Skrevet

Hei.Er 28år,og venter mitt andre barn i begynelsen på aug.Har en gutt på 15mnd og samboende.Bor like utenfor tr.hjem=)

Skrevet

Bare unge lekre damer her jo.

Jeg er passert tretti. Ja er trettifem faktisk. (Skriver med bokstaver for da ser jeg kanskje yngre ut hi hi)

HAr to barn hjemme og en i magen. Har termin 13.06 men vet pga komplikasjoner at jeg kommer til å føde i løpet av den første uka i mai.

Synes det er kjempekos her inne på BiM.

En klem til alle som skriver oppmuntrende ord og støtter andre her inne =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...