Gå til innhold

hvem er vi som er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt ny her inne...kanskje noen som vil fortelle litt om seg selv?

jeg er 27 år..samboer...har en nydelig liten gutt som er 8 mnd og en prikkete hund på 4 år =) venter nr 2 i september....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo! Velkommen hit :)

Jeg er 24år, samboer og venter vårt første lille nurk i august, jeg er 17uker på vei. Vi har en sort hund på 9år, og holder til i Lillestrøm :)

Skrevet

jeg er 20 år, venter nr 2 i august. har en gutt som blir 3 i september fra før. er samboer og vi bor i stavanger.

velkommen over den litt magiske grensen ;-)

Skrevet

heihei å velkommen inn hit=O)

jeg er 24 år, kommer fra Trondheim..har samboer og en liten gutt på 1 1/2 år,venter en liten prins i juli=O)

Skrevet

Velkommen ;)

Jeg er også 24 år, bor i Br.dal. Venter mitt andre barn, og er i uke 15. Mitt første barn fyller 5 år i høst.

Vi gleder oss masse ;) Er veldig mye inne på BIM om dagen, da formen er såpass dårlig at jeg orker relativt lite... :P

Ha en fin dag ;)

Skrevet

Jeg er også 24 år, oppvokst og bor i stavanger. har samboer som jeg har flyttet inn i rekkehus med for et drøyt år siden. (oppusningsprosjekt som endelig begynner å bli ferdig:-) venter vårt første barn, termin 1 september. sykemeldt pga kvalme fra 12 januar. begynner å slippe litt taket nå tror jeg!

Skrevet

Hei:)

Velkommen inn til oss! Jeg er ei jente på 24. Jeg er opprinnelig fra Nøtterøy, men bor i stokke for øyeblikket. Jeg er gift, og vi venter vårt første barn den 22.Mai. Det blir veldig spennende! Vi har også Hund. Hun er litt rampete, men veldig snill, ligger bilde av henne på profilen min. I tillegg har vi 2 katter og et stort akvarium. Så glad i dyr ja! Stikker snart over til 3 trimester,men vi ser vel sikkert hverandre litt rundt her:) Velkommen skal du være iallefall!

Skrevet

Heia!

Jeg er 28 år, bor i Tønsberg. Vi venter vår første, en gutt, første uken i juli ;)

Vi er samboere på 4 året og har 2 katter på 7 år!

Skrevet

så kos med ul bilder da:)

Skrevet

hey:) er jente på 29 år..termin 27 august..har en nydeli gutt som blir 3 år 4 april...bur på vestli( oslo:)

Skrevet

Jeg er 30 år, sambo er 32. Venter førstemann i midten av juli. Bor på Teisen i Oslo. Skal føde på Ullevål (håper vi ikke blir avvist når fødselen er i gang...)

Har ingen dyr men vurderer å skaffe oss hund om noen år når vi flytter til noe større enn leilighet. Jeg er alergisk mot katter så det går ihvertfall ikke :-) Foreløpig er vi førnøyd med den lille som kommer til sommeren.

Skrevet

heia!

jeg er 22år.. venter mitt andre barn i august, har ei lita jenta så vil være 4år å 2mnd når babyen kommer:) er samboer, å vi holde oss t litt utafor stavanger..

Skrevet

hållåy!

er fra tromsø,bor sammens med den kommende pappa'n. jeg er 22 (23 når bebisen kommer),og sambo er 26.

Er bare inne her på 2tri i noen dager til før jeg hopper over til 3tri..

har termin 25mai og det er vår første..

vet ikke kjønn så dette er meget spennende..=)

i dag har jeg 93 dager igjen til termin..=D

Skrevet

jeg er 25 år, fra Tr.heim. Gift, venter nr 1 i aug. Vet ikke hva det blir enda så d er spennende :-)

har to kaniner og to kampfisk fra før..hehe

Skrevet

Heisann...

Jeg er 22 år og gift med en herlig kar på 28.. vi er begge fra gjøvik, men bor 15 min utenfor akkurat nå... venter vårt kjære nurk 23 juli.... gleder oss stort til å bli mamma og pappa ;)

har en søt liten bulldog fra før...

jeg er også sykmeldt så jeg er en del på bim om dagen.. blir sykmeldt hele svangerskapet....

lykke til videre ;o)

Skrevet

Eg er 20 år ,men neste mandag blir eg 21, så i helga skal eg feire saman med veninnene :)

Eg kjeme frå Ørsta på Sunnmøre, ca 1 time frå Ålesund, og her skal eg bygge og bu saman med kjæresten min :)

ca 8 August kjem det ei lita prinsesse eller ein liten prins til verden, men mage-følelsen sei prinsesse, så då får vi vente til UL 8 Mars for å sjå om vi får bekrefta mage-følelsen då :)

Dette er vårt fyste barn og mamma og pappa sitt fyste barnebarn, og bror min sin fyste onkel-onge, så det er mange spente menneske som gledar seg stort til den lille kjem :) og forberedelsane er allereie igong for fult! :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år. Snart 27... Er 20+6 dager. Termin 9.juli. Jeg er samboer og vi har en sønn som er to og et halvt år.

Skrevet

Jeg er 29 år og har samboer. Vi har en gutt på 2 år og 2 mnd og venter en liten jente i juli:o)

Skrevet

Jeg er helt ny her inne, dvs. jeg har jo vært inne og lest litt, men aldri skrevet noe selv. Jeg er 28 år og fra Oslo, er forlovet og har en nydelig jente på 3 fra før og vi venter nummer to i juni. Vi vet ikke om det blir jente eller gutt, for det ville ikke nurket vise oss på ultralyd. Litt blyg kanskje, hi hi....?

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er 24 år og er forlovet med en herlig mann på snart 33. Planen er å gifte oss neste sommer.

Vi venter vår første i juli\august. Er ca 17 uker på vei og skal på ny UL på onsdag for å få termin dato. Gleder oss til å se nurket igjen, var inne for en måned siden pga tidlig menstermin. Vi skal ikke vite kjønn for vi elsker overraskelser:)

Vi bor i en snart ferdig oppusset 3-roms i Oslo som vi flyttet inn i i desember. Så nå gelder vi oss til å begynne å slappe litt av og forberede oss på det som venter:)

Skrevet

hei :o)

Jeg er 32 og er forlovet med min kjære, vi venter vårt første barn i juni (er 23+4).

Jeg jobber som lærer og bor i Haugesund, men er fra Nesodden.

Vi har akvarier :o) masse fisk og en søt pus på 7 år.

hilsen

Skrevet

Jeg er 28 år, men blir 29 før babyen kommer i slutten av august.

Er forlovet med pappa'n, som er 32 år. Bor i Bergen, og er på flyttefot i løpet av våren. Da blir leiligheten byttet ut med hus og hage :o)

Er 13+6 og formen blir stadig bedre!

Skrevet

Hei. Jeg er 30 år, men har fylt 31 innen "tutten" kommer. Har ei jente som blir tre i mai. Venter en gutt 6. juni. Er gift med ei dame på snart 29 år.

Skrevet

Jeg er 23 år (blir 24 straks) og har termin 12 juni. Dette er vårt første barn og vi gleder oss enormt mye til å se den lille :)

Bor i Akershus, og skal føde på Ahus!

Skrevet

Er 28, og har ei jente på 15 mnd fra før.

Kommer et nurk til i aug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...