sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 23. februar 2007 #26 Skrevet 23. februar 2007 ja.. det er ganske provoserende.. så har tenkt lenge på å gjøre det. Han er jo omtrent ikke hjemme, å jeg føler meg som en alenemor... Hater disse f*** NAV kontorene... Å han mannen som jobber her skulle jammen ha fått et forbanna sparki RÆVA! Hater han..hehe
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #27 Skrevet 24. februar 2007 Litt av noen reaksjoner på et spm som bare handlet om det var lovlig.....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #28 Skrevet 24. februar 2007 Er fullstendig lov ja. Her bor pappa langt unna, og overnatter på madrass i stua når han har samværshelg, mens jeg sover på soverommet. Ain't nobodys business.
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 24. februar 2007 #29 Skrevet 24. februar 2007 var ikke noen reaksjon fra min side... ville bare få fram hvor forskjellige disse nav kontorene er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå