Gå til innhold

Jeg har en vennine...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. det er ganske provoserende.. så har tenkt lenge på å gjøre det. Han er jo omtrent ikke hjemme, å jeg føler meg som en alenemor...

Hater disse f*** NAV kontorene... Å han mannen som jobber her skulle jammen ha fått et forbanna sparki RÆVA! Hater han..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av noen reaksjoner på et spm som bare handlet om det var lovlig.....

Skrevet

Er fullstendig lov ja. Her bor pappa langt unna, og overnatter på madrass i stua når han har samværshelg, mens jeg sover på soverommet. Ain't nobodys business.

Skrevet

var ikke noen reaksjon fra min side... ville bare få fram hvor forskjellige disse nav kontorene er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...