Gå til innhold

Gravid igjen "alt" nå!!!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har endelig fått klarhet i hvor mye jeg får i foreldrepenger nå!!! Så lenge jeg får begynnt igjen i 100%, er det full lønn som er grunnlaget for nester permisjons foreldrepenger. Nå venter jeg bare på å få time på gyn og snakke med legen der....

 

Da blir det to tette, gitt!!!!!!! :-)

 

Med skrekkblandet fryd: JEG ER GRAVID!!!!!

 

Velger å avsløre hvem jeg er nå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Og så bra at de bruker full lønn som grunnlag, da kan man puste litt lettere :) Og du rekker vel å jobbe en liten stund i 100%?? Blir kjempespennde dette her. Og tror at dine små vil få utrolig glede av hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på termin enda, men tror jeg rekker å jobbe ca. 3 mnd. Skulle jreg bli delvis sykmeldt etter jeg har begynnt å jobbe igjen, er det fortsatt full lønn som er grunnlaget, sa hun på NAV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sagt det til noen enda, annet enn pappa'n og dere dibere =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg få gratulere nok en gang.. nå som du har avslørt hvem du er!!:) blir koselig det, med to tette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det var deg - hehe! Du skrev et anonymt innlegg først, og så mange med nicket ditt! Rene detektiven, jeg, etter hemmelig venn;-)

 

Gratulerer så mye, det blir sikkert kjempefint! Klart det er slitsomt med små barn, men de får jo stor glede av hverandre etterhvert! Og barn er en gave uansett!

 

Jeg har en venninne som først fikk tvillinger, og så ble gravid igjen da de var 9 mnd - men da bare med en - så hun fikk 3 barn på 1 1/2 år. Effektiv, ja! Og hun har overlevd, hun:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Det er kjempekoselig å høre at du skal ha en liten en til! Og så fint at du får 100% av fødselspengene, det er jo nyttig kunnskap for en annen en å vite også! ;o) (Men ingenting på gang enda her, må bare komme litt til ovenpå først!) :o) Men ønsker to tette selv, jeg. Blir sikkert litt slitsomt i perioder, men sikkert utrolig fantastisk også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...