Gå til innhold

Er det mange har som leser bøkene til Gro Nylander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet til Gro Nylander er at hun er fullstendig utgått på dato og nekter å innse det. Hun var ung mor i en helt annen tid! Kommer aldri til å bruke et øre på hennes bøker.

Det andre problemet hennes er at hun er j... arrogant og nedlatende. Hun henvender seg til gravide damer på samme måte som man henvender seg til tre-åringer!

La dere ikke merke til det? Hun snakket med "baby-stemme" til de damene! Skikkelig ovenfra og ned-holdning. Faen for en bitch.

Og hun barnelegen som skrev det patetiske innlegget i Aftenposten må jo være VELDIG bitter på noe.

Kanskje hun ikke klarer å få barn? Kanskje hun er bitter fordi hun aldri blir invitert på Skavlan? Haha.

Eller bare er misunnelig på Lindmo og Vaagland fordi de er mye kulere, PENERE og vellykket enn henne selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser På vei nå, og liker den stort sett. Hopper over det jeg ikke vil lese, og tar med meg det jeg syns er nyttig. Jeg ble faktisk ikke irritert på Nylander i nytt på nytt, mens syns derimot Lindmo og medforfatteren virker sytete.

Selvfølgelig er det en omveltning å få barn. Selvfølgelig må man gi slipp på noe. Og det er vel ingen som kan fortelle oss akkurat hvordan vi får det når barna kommer, men å tro at alt skal være som før er jo helt håpløst. Syns de damene rett og slett virker bortskjemte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...