Gå til innhold

Har dere funnet navn til de små??


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jentenavn har vi kommet fram til Selma

Guttenavn er vi enig om Viktor (som klinger så fint med Vilde som jeg har fra før:)

Jeg klarer ikke helt å legge fra meg Gustav...det er et vakkert navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt skal foreløbig hete Theodor:) Kan ikke si det 100% sikkert ennå da, har jo allerede byttet navn 3 ganger:) vanskelig det her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille prins har fått navnet Lucas. -han het mye forskjellig før vi endelig bestemte oss, bl.a Theo, som jeg også synes er et nyyydelig navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir jente, skal hun hete Else, etter min mormor. Blir det gutt vet vi ikke helt. Jeg syns Rasmus er kjempesøtt, men er litt uvisst om jeg får med mannen min på det :-) Ellers blir det kanskje Olliver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny medlem her inne, så jeg driver å kikker litt irundt for å gjøre meg kjent:) Ja, vi har funnet navn, det har vært bestemt veldig lenge faktisk! Vi får en liten Anna, vi har falt for det navnet begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med navn, ja. men i dag fikk vi vite at det er ei jente i magen så vi kan ihvertvall konse om det..hehe. Mannen er stuck på Mia og vil nesten ikke høre på andre alternativer.. Er litt usikker og synes det kanskje er litt kort og litt "rundt".. Synes det ser ut på ultralyd bildene som om snuppa trenger et litt "skarpere" navn.. er et noen som skjønner hva jeg mener med det? Mannen bare rister på hodet av meg nemlig.,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Forstår deg gått jeg. Hva med Maria? Da kan pappaen kalle henne Mia om han vil... Jeg synes Maria er et litt kraftfullt navn, om du skjønner hva jeg mener, men vet også de som synes det er litt dillete. Smaken er som baken... Lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente og ein gutt fra før, da visste vi ikke hva vi fikk, men var enige om at pappa bestemmer jentenavn og mamma bestemmer guttenavn. Spennende! Var vel og enige om at vi kunne nedlegge "veto" om det skulle skli helt ut=). Denne gangen vet vi at det blir en gutt så nå er det diskutering på gang. Jeg heller litt mot Vegard, men storesøster syntes Henry, for det var det en på barnetv som hette=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi diskutert MYE frem og tilbake med navn.. trålet navneboka flere ganger og tenkt å tenkt.. men har endelig kommet frem til Sander.. så nå heter bebbisen vår Sander:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en Adrian, det har vært bestemt lenge lenge. Jeg har som noen andre skriver heller aldri skjønt dette med å vente og se om babyen passer til navnet...Hvordan kan man se det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær blir det Lucas Iben.. :) Skulle det være så spesielt at de tok feil på ul så ville det blitt Luca Evangelina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...