Gå til innhold

Har dere funnet navn til de små??


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Her har vi kommet til enighet og regner med lillegutt skal hete Lucas. Har en Jonas og Malin fra før, så vi syns dette navnet passa inn og liker det utrolig godt.

 

Skulle de ha tatt feil på ul og det viser seg å være en jente så blir det Julie eller Julia.

 

 

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det enten Johannes eller Noah... Må bli enig med mannen min først ;o) men liker begge navnene godt.....

Lucas er også kjempe fint ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er søtt.... jeg liker så godt begge, så vi får se... vil gjerne bestemme oss snart.. si noe annet en lille gutt liksom.. men er jo mange som sier de må vente å se når babyen kommer ut om hva som passer, men jeg tror jeg vil ha navnet klart egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart.. er ikke mange som har et navn de ikke kler.. det blir bare sånn uansett ;)

jonas er også veldig fint.. har alltid likt det navnet, men ble desverre opptatt for noen månder siden.... men liker godt de alternavtivene vi har kommet frem til nå også... så spennende.. gleder meg sånn til å se hvordan lille gutt ser ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøver å bli enige;) Hehe... Det er ikke så lett, for vi har så forskjellig smak når det gjelder navn. Johannes er en av mine favoritter, men det syns ikke mannen min er noe fint... Har kommet med mange forslag, men ingen som faller i smak hos ham... *Sukk* Det samme gjelder jentenavn. Det virker ikke som det blir så lett dette her, men siden han ikke har noen forslag selv, så blir det vel til at jeg slår igjennom med et av mine forslag tenker jeg;) Hehe... Vil jo helst bli enige, da.

 

Lykke til til alle med navnevalg! Jeg syns det er ganske vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille jente skal hete Anna:-) Det er i alle fall planene. Litt oppkalling i tillegg til at vi elsker det navnet begge to. Som jeg gleder med til å se henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I magen min bor det en Ingrid Louise. Ingrid etter min samboers bestemor og Louise etter min oldemor. Vi klarte ikke å bli enige så da satte vi de like så greit sammen vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er så vanskelig.

 

Me har brukt førstedelen av tida til å bli enig om etternavn, nå har me blitt enig om mitt siden det er det sjeldneste av dei to. Kun 43 stykk i landet.

 

Så nå blir det sannsynligvis full oppkalling etter min farfar, Jostein +min families etternavn. Har lurt litt på Jonas og, liker det navnet bedre, men det var visst mest brukt i 2007 så eg veit ikkje heilt. Dessuten så liker eg å kalle opp med heile navnet ikkje berre bokstaven. Eg er kalt opp med bokstav aleine selv. Veit at oppkalling hadde betydd mykje for farfar.

 

Jentenavn er det verre med, me har virkelig ikkje peiling. Kanskje Martine etter pappaens farfar Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott navn, jeg har også elisabeth som mellomnavn etter min farmor.

 

Vi aner ikke hvilket kjønn det blir, så her sliter vi...

Tror vi må¨sette opp noen favoritter og vente til barnet er født.

 

Er det noen som har gode forslag, så kom med de !

Ønsker et vanlig navn, ikke noe hokus pokus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle.... per dags dato blir det Aaron om det blir gutt og Tuva om det blir jente... det er iallefall navn vi er enige om. men mann vet jo aldri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på Eljar. Har en Brage Nikolai og ei Odine Johanna fra før. På de to andre har vi brukt mellomnavnene etter oldemødre og oldrefedre. Men har ingen forslag til mellomnavn til Eljar.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje det blir for likt med Johanna og Johannes. Men syns at Johannes er et flott navn. Men samboeren min er ikke så gla i det. Kjempe vanskelig å bli enige og bestemme navn. Eljar er bare et navn som vi smaker litt på begge to, men begynner å bli vant med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær e vi litt uenige gitt..syns liksom d er litt vanskelig me navn,har en Leon fra før å syns d må passe. så tror d står mellom Lecan,Emilian eller Emiil(med lang i) nå, så vi får se hva navne på prinsen blir t slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas er jo et kjempefint navn, da - hadde kalt babyen det om vi hadde fått en gutt....men venter jente...og blir ikke enig i navn;o) Har en del alternativer, men ikke noen "vinner" enda - men tror det sår mellom Milla, Madeleine, Tiril eller Vida....men som sagt - aner ikke....har en Tobias fra før. Liker godt Philippa også, jeg da, men det liker ikke samboer:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...